  • 1. Data: 2020-05-29 21:18:10
    Temat: Jak poprawić błędny wpis w CEPIKu dotyczący ważności DR
    Od: t...@g...com

    Witam!
    Cztery lata temu zgubiłem dowód rejestracyjny.
    Zgłosiłem się do WK, dostałem wtórnik, zapomniałem o temacie.
    Przeglądy techniczne w międzyczasie do zeszłorocznego, wszystko ok, tegoroczny - nie
    można, bo w CEPIKu pojawił się na stronie z której korzysta diagnosta wpis:
    DR - unieważniony
    stan dokumentu - utracony - kradzież.
    Jadę do WK: ten dowód jest OK, da mi to pani na piśmie? Nie, bo tu jest wszystko OK.
    Biorę książkę pojazdu, gdzie jest wpisane info o wydaniu wtórnika, pokazuje
    diagnoście, nic się nie zmienia.
    wersję zrobienia przeglądu na osobnym kwicie odrzuciliśmy obaj.
    Wchodzę (szkoda, ze nie przed wizyta w WK, na stronę historii pojazdu, a tam wpis:
    Typ dokumentu Dowód rejestracyjny
    Stan dokumentu Utracony

    Podejrzewam, że ponad trzy lata zajęło studentom w akordzie od rekordu uzupełnianie
    danych w Cepiku i zestawili unieważnienie zagubionego dokumentu z nowym, w każdym
    razie dla mnie dzika paranoja.
    Jak to odkręcić, żeby było od ręki?
    CEPIK - usunięcie fałszywego wpisu
    WK - pokazanie czarno na białym, ze dowód jest nieważny bo ktoś się p...*
    i poproszę nowy, który umożliwi wykonanie przeglądu, czy złamać się przed systemem i
    poprosić o nowy bo stary zniszczony, niby pięć dych i to nie moja wina.

    pozdrawiam

    Dziobak