  • 1. Data: 2016-09-01 19:27:51
    Temat: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Za
    http://www.orange.pl/kid,4002234835,id,4002299511,ti
    tle,Jak-przekierowac-polaczenia-z-telefonu-stacjonar
    nego,helparticle.html

    "Kody wpisujesz z klawiatury telefonu i zatwierdzasz przyciskiem
    połączenia (zadzwoń)"
    Telefon zwykły - analogowy, podłączony do gniazdka przewodem. Gdzie mam
    szukać przycisku "połaczenia" i jak mam wprowadzać kody do przekierowań?
    8-O

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2016-09-01 19:50:54
    Od: Szyba <s...@o...pl>

    W dniu 2016-09-01 o 19:27, Big Jack pisze:
> [...]
    > Telefon zwykły - analogowy, podłączony do gniazdka przewodem. Gdzie mam
    > szukać przycisku "połaczenia" i jak mam wprowadzać kody do przekierowań?

    http://www.komputerswiat.pl/poradniki/sprzet/telefon
    y-stacjonarne/2009/03/przydatne-kody-klawiszowe-w-te
    lefonach-stacjonarnych.aspx
    Pzdr!
    Szyba

  • 3. Data: 2016-09-02 13:34:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Szyba* napisał(-a):

    > http://www.komputerswiat.pl/poradniki/sprzet/telefon
    y-stacjonarne/2009/03/przydatne-kody-klawiszowe-w-te
    lefonach-stacjonarnych.aspx

    Właściwie wiele więcej to się nie dowiedziałem. Ale... U mnie to nie
    działa. Cokolwiek wklepię na telefonie, to słyszę sygnał "zajętości".
    Trzeba mieć włączoną jeszcze jakąś usługę żeby samodzielnie zarządzać
    przekierowaniami??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2016-09-02 14:48:39
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > działa. Cokolwiek wklepię na telefonie, to słyszę sygnał "zajętości".
    > Trzeba mieć włączoną jeszcze jakąś usługę żeby samodzielnie zarządzać

    Zasadniczo, jak chcesz skorzystać z jakiejś usługi, to włłączasz się
    telefonem, wbijasz, co podano i się rozłaczasz.
    Może być potrzebne aktywowanie poszczególnych usług, realizuje się to
    składając wniosek do operatora, wtedy on odblokowuje możliwość korzystania.
    U niektórych jest to domyślne, a u niektórych trzeba najpierw zgłosić chęć.
    Większość usług jest bezpłatna, nieliczne, to za jakiś mały "grosz", lub
    przynajmniej do niedawna były płatne. Operator powinien mieć listę, za które
    usługi płacisz, a za które nie, oraz jakie są to usługi.
    Być może też będziesz mógł zarzadzać nimi przez WWW, to zobacz, czy niemasz
    na stronce, możliwości właczenia/wyłączenia jakiejś. Kod usługi może różnić
    się zależnie od operatora.
    W Orange płatną usługą (stacjonarną) jest, bądź do niedawna była,
    identyfikacja numeru dzwoniącego. W UPC, gdzie mam telefon, jest to w
    abonamencie.
    Oczywiście, zgodnie z notką na stronie, płacisz za przekierowania tak,
    jakbyś ty sam dzwonił. Natomiast, jeśli ktoś do ciebie zadzwoni, a ty
    przekierujesz choćby na koniec świata, to i tak dzwoniący do ciebie zapłaci
    TYLKO za połączenie z tobą.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 5. Data: 2016-09-02 17:33:06
    Od: i...@p...pl

    W dniu czwartek, 1 września 2016 19:27:52 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > "Kody wpisujesz z klawiatury telefonu i zatwierdzasz przyciskiem
    > połączenia (zadzwoń)"
    > Telefon zwykły - analogowy, podłączony do gniazdka przewodem. Gdzie mam
    > szukać przycisku "połaczenia"?

    A jak kończysz lub rozpoczynasz połączenie?

    Ircys

  • 6. Data: 2016-09-02 18:21:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >A jak kończysz lub rozpoczynasz połączenie?

    A jak ma rozpoczynac ?
    Podnosi sluchawke, kreci, gada, odklada.

    I to dziala.
    Najprosciej chyba sprawdzic *#21# - uslyszy sie komunikat.
    Albo #21# - bedzie "twoje zamowienie zostalo przyjete".

    No chyba ze ... to wcale nie jest telefon na linii analogowej, tylko
    jakis VoIP.
    Orange chyba cos takiego robil na neostradzie.

    J.

  • 7. Data: 2016-09-02 18:42:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > A jak kończysz lub rozpoczynasz połączenie?

    Wiem jak zaczynam i kończę, ale pomarańcza chyba się zagalopowała

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2016-09-02 18:44:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > No chyba ze ... to wcale nie jest telefon na linii analogowej, tylko
    > jakis VoIP.
    > Orange chyba cos takiego robil na neostradzie.

    Możliwe żebym o tym nie wiedział? Nie mam w domu żadnej bramki VOIP, do
    którego za to przychodzą miedziane druty z centrali.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2016-09-02 21:24:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    *J.F.* napisał(-a):

    >Możliwe żebym o tym nie wiedział? Nie mam w domu żadnej bramki VOIP,
    >do którego za to przychodzą miedziane druty z centrali.

    A internet skad masz ?

    Bo o czyms takim pisze:
    http://www.orange.pl/kid,4002313550,id,4002317335,ti
    tle,podlaczenie-i-konfiguracja-uslugi-Telefon-HD-,ar
    ticle.html

    No i mozna sie nie zorientowac co to za telefon ...

    Pozostaje jeszcze wersja, ze autor strony mlody, i ma tylko takie cos
    w domu ...
    ale chyba po prostu kiepsko sie przylozyli do instrukcji i za szybko
    kopiowali ...

    P.S. A w ogole my tu jeszcze o POTS ? Bo link jest w dziale "firmowy
    telefon stacjonarny".
    Mnie to jeszcze na POTS wyglada, ale kto wie:
    http://www.orange.pl/kid,4002234835,id,4004772607,ti
    tle,Jak-podlaczyc-firmowy-telefon-stacjonarny,helpar
    ticle.html

    Co ta za "spliter montowany przez montera ?" ?

    J.

  • 10. Data: 2016-09-03 11:16:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > A internet skad masz ?

    Nie z miedzianego (ani z żadnego innego metalu) drutu, jeśli o to pytasz

    Mój to MAXCOM KXT100 http://www.maxcom.pl/maxcom-kxt100

    > P.S. A w ogole my tu jeszcze o POTS ? Bo link jest w dziale "firmowy
    > telefon stacjonarny".

    Zaiste, ale metody ustawiania przekierowań są zdaje się jednakowe dla
    firmowych i "fizycznych"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675