  • 1. Data: 2018-11-26 13:43:54
    Temat: Jak przeniesc aplikacje z jednego tel na drugi
    Od: karol <k...@g...com>

    Witam
    Zakupiłem sobie drugi telefon, poprzedni był ze mna ze 4 lata, dlatego
    uzbierało sie troche aplikacji na nim. Teraz jak je przeniesc na ten
    nowy ? (android) Da sie calosc czy trzeba pojedynczo ?

  • 2. Data: 2018-11-26 15:49:13
    Temat: Re: Jak przeniesc aplikacje z jednego tel na drugi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 13:43, karol pisze:
> [...]
    > uzbierało sie troche aplikacji na nim. Teraz jak je przeniesc na ten
    > nowy ? (android) Da sie calosc czy trzeba pojedynczo ?

    Smart Switch.
    Przenosi prawie wszystko via WiFi, USB albo jakiś nośnik pamięci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-11-30 19:46:37
    Od: mybox <m...@w...pl>

> [...]
    > uzbierało sie troche aplikacji na nim. Teraz jak je przeniesc na ten
    > nowy ? (android) Da sie calosc czy trzeba pojedynczo ?

    Jeśli była włączona synchronizacja google to wszystkie aplikacje
    instalują się automatycznie - tylko trzeba się ponownie do nich zalogować.

    Pozdrawiam
    DanW

  • 4. Data: 2018-12-10 17:08:50
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:pth157$hhr$2$Adam@news.chmurka.net
    > Smart Switch.
    > Przenosi prawie wszystko via WiFi, USB albo jakiś nośnik pamięci.

    dane to ponoc przenosi,ale aplikacje...? tzn jak przenosi app? zalozmy, ze
    na tel jest zainstalowana aplikacja - jak ja przenosi do drugiego tel?