  • 1. Data: 2017-10-28 01:19:39
    Temat: Jak "schować" klawiaturę ekranową - Android 5-coś
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Podpinam do smarkfona via Bluetooth klawiaturę fizyczną, a pomimo jej
    obecności mam większą część ekranu zajętą klawiaturą ekranową, czemu tak?
    W Androidzie 3-coś-tam, który mam w tablecie, takiej "dwoistości" nie
    ma: gdy włączam sprzętową, to ta wirtualna znika. Czemu w nowszym
    andrucie jest to skopane? No, ale pewnie po prostu źle po-klikałem?
    Gdzie szukać wyłącznika ekranówki?

  • 2. Data: 2017-10-29 08:26:44
    Temat: Re: Jak "schować" klawiaturę ekranową - Android 5-coś
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-28 o 01:19, JaNus pisze:
> [...]
    > ma: gdy włączam sprzętową, to ta wirtualna znika. Czemu w nowszym
    > andrucie jest to skopane? No, ale pewnie po prostu źle po-klikałem?

    Nikt nic nie wie? Takie trudne pytanie? Czyżby to było niewykonalne?

  • 3. Data: 2017-10-30 12:49:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > Nikt nic nie wie? Takie trudne pytanie? Czyżby to było niewykonalne?

    Może na pl.misc.telefonia.gsm będą wiedzieli...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 4. Data: 2017-11-05 12:14:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-28 01:19, JaNus wrote:
> [...]
    > ma: gdy włączam sprzętową, to ta wirtualna znika. Czemu w nowszym
    > andrucie jest to skopane? No, ale pewnie po prostu źle po-klikałem?

    zainstalowac jakas null keyboard albo klawiature z wylacznikiem