  • 1. Data: 2018-07-06 00:02:18
    Temat: Jak się ma intelowski i5 do Xeona?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Ewentualnie jakieś uściślenie, co do pod-rodziny.
    Bo nie wiem, co wybrać...

  • 2. Data: 2018-07-06 07:14:11
    Temat: Re: Jak się ma intelowski i5 do Xeona?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2018 o 00:02 JaNus <bez@adresu> pisze:

    > Ewentualnie jakieś uściślenie, co do pod-rodziny.
    > Bo nie wiem, co wybrać...

    Wpisujesz w gógla "intel i5 vs xeon e5" czy co tam chcesz porównać i masz:

    http://cpuboss.com/cpus/Intel-Xeon-E5-2620-vs-Intel-
    Core-i5-4670K

    TG

  • 3. Data: 2018-07-06 11:15:35
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ewentualnie jakieś uściślenie, co do pod-rodziny.
    > Bo nie wiem, co wybrać...

    A co jest lepsze: Toyota, czy Honda?
    Bo nie wiem, co wybrać...

    Weź Ty się najpierw określ, które modele (i za jaką cenę) rozważasz, to
    wtedy będziemy w stanie coś doradzić, bo na pytanie, które postawiłeś,
    odpowiedź brzmi: lepszy jest i5. Albo Xeon.

  • 4. Data: 2018-07-06 11:29:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-06 o 11:15, zhbick pisze:
> [...]
    > wtedy będziemy w stanie coś doradzić, bo na pytanie, które postawiłeś,
    > odpowiedź brzmi: lepszy jest i5. Albo Xeon.

    Oba lepsze ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-07-06 15:24:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-07-06 o 00:02, JaNus pisze:
    > Ewentualnie jakieś uściślenie, co do pod-rodziny.
    > Bo nie wiem, co wybrać...

    cpubenchmark.net

  • 6. Data: 2018-07-07 21:27:00
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 06.07.2018 o 11:15, zhbick pisze:

    > A co jest lepsze: Toyota, czy Honda?
    > Bo nie wiem, co wybrać...

    Toyota :P

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2018-07-09 11:16:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://cpuboss.com/cpus/Intel-Xeon-E5-2620-vs-Intel-
    Core-i5-4670K

    Tak się zastanawiam - po jaką cholerę stosuje się 3 x droższego xeona,
    jeśli taki i5/i7 się przy nim nudzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2018-07-09 16:47:16
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 04:16:55 UTC-5 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    > Powitanko,

    Core-i5-4670K

    > Tak się zastanawiam - po jaką cholerę stosuje się 3 x droższego xeona,
    > jeśli taki i5/i7 się przy nim nudzi.

    Wew linku ktory podales jest wyjasnione:

    W skrocie: Wincyj cache, wincyj pamieci, wincyj watkow.

    W zastosowaniach serwerowych to ma znaczenie, w zastosowaniach domowo-growych
    niekoniecznie.

  • 9. Data: 2018-07-09 16:56:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Jul 2018 11:16:12 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> wrote:
    > Tak się zastanawiam - po jaką cholerę stosuje się 3 x droższego
    > xeona,
    > jeśli taki i5/i7 się przy nim nudzi.

    Bo xeony wyrabiane są z lepszych jakościowo wafli.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2018-07-09 19:15:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.07.2018 o 00:02, JaNus pisze:
    > Ewentualnie jakieś uściślenie, co do pod-rodziny.
    > Bo nie wiem, co wybrać...

    ja proponuję tak: Wpisz w google nazwę procesora i "passmark"
    Dostaniesz linka do strony internetowej gdzie są testowane wszystkie
    procesory. każdy z nich dostaje określoną ilośc punktów.
    jeśli chcesz kupić komputer z szybkim prockiem, szukaj poleasingowych
    deli, hp, z prockiem i7 2600, i7 3770 i7 4770.

    ToMasz