  • 1. Data: 2019-10-11 00:32:07
    Temat: Jak sie robi komputery
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... 45 lat temu ?

    https://www.youtube.com/watch?v=cYvfyQGbzF8

    A na koncu jak sie pisze prgramy ... kiedys programiscie wystarczylo
    biurko, papier i olowek :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-10-11 00:58:13
    Temat: Re: Jak sie robi komputery
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2019-10-11 00:32, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=cYvfyQGbzF8
    >

    > A na koncu jak sie pisze prgramy ... kiedys programiscie wystarczylo

    a debuggerowi: nożyczki, klej i złamana żyletka...

    https://www.youtube.com/watch?v=KG2M4ttzBnY

  • 3. Data: 2019-10-11 01:04:05
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 00:58, Izaura pisze:

    > a debuggerowi: nożyczki, klej i złamana żyletka...

    Jeszcze gdzieś tak za lat 9, może 2*9, a programy będzie pisał komputer.
    A my, /homo docentus/ będziemy zbierać grzybki.

  • 4. Data: 2019-10-11 02:48:52
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2019-10-11 01:04, JaNus wrote:

    > Jeszcze gdzieś tak za lat 9, może 2*9, a programy będzie pisał komputer.
    > A my, /homo docentus/ będziemy zbierać grzybki.

    psylocybinowe...
    https://www.youtube.com/channel/UC6gbrMSRot2tRwh5veQ
    bAJg
    //jeden już zbiera ;)

  • 5. Data: 2019-10-11 07:55:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 11-Oct-19 00:58, Izaura wrote:
    > a debuggerowi: nożyczki, klej i złamana żyletka...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=KG2M4ttzBnY

    Zabawa się zaczynała jak się stos kart perforowanych rozsypał. Wtedy
    student miał okazję na przykładzie przećwiczyć np. bubble sort ;-)

    P.

  • 6. Data: 2019-10-11 10:03:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Zabawa się zaczynała jak się stos kart perforowanych rozsypał. Wtedy
    >student miał okazję na przykładzie przećwiczyć np. bubble sort ;-)

    Byly do tego programy ... o ile sie wlaczylo numeracje w perforatorce

    J.

  • 7. Data: 2019-10-11 13:16:43
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 10:03, J.F. pisze:

    > Byly do tego programy ... o ile sie wlaczylo numeracje w
    > perforatorce ...

    Nas, chemików - chomików do perforatorki nie dopuszczano, dziurkowały
    {panie} (zero mężczyzn. Ha! dyskryminacja, tylko... kogo?) :)

    Gdy tylko dostałem plik tych kartoników, to pierwsze co zrobiłem, to je
    ponumerowałem (a co to znaczy "włączyło"? Przecież _jeśli_ maszyna to
    umiała, to jaki debil by to wyłączał??).

    Ponumerowałem, bo opowieści o "tasowaniu" już do mnie dotarły. No i co
    powiecie? Nie rozsypały mi się ani ćwierć raza. A koledze z roku i
    owszem, a on "zapobiegliwie" *nie* ponumerował!

  • 8. Data: 2019-10-11 17:30:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotrek,

    Friday, October 11, 2019, 7:55:25 AM, you wrote:

    > Zabawa się zaczynała jak się stos kart perforowanych rozsypał. Wtedy
    > student miał okazję na przykładzie przećwiczyć np. bubble sort ;-)

    Raczej wstawianie proste.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2019-10-11 18:14:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Raczej wstawianie proste.

    A tych kart ile? W dziesiątkach czy setkach?
    To takie karty po 80 B?

    Robert

  • 10. Data: 2019-10-11 21:07:01
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 11.10.2019 o 13:16, JaNus pisze:
    [...]
    > Nas, chemików - chomików  do perforatorki nie dopuszczano

    A my, chemicy, mieliśmy własną dziurkarkę. Spora maszyna była :-)

    P.P.