  • 1. Data: 2018-05-08 12:00:17
    Temat: Jak sprawdzzi zawartość komputera?
    Od: "Artur" <...@...pl>

    Ktoś zaproponował mi odkupienie starego komputera.
    W celu oceny czy warto chciałbym sprawdzić składniki
    hardwaru i softwaru.
    Kiedyś, dawno temu, znałem do tego 2 programy,
    Everest i SIW.
    Co teraz warto by było w tym celu zastosować?
    Chodziłoby mi raczej o program, którego nie trzeba
    instalować na badanym komputerze.

    Proszę o rady.

    Artur

  • 2. Data: 2018-05-08 17:48:33
    Temat: Re: Jak sprawdzzi zawartość komputera?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    1) (Windows) Start -> Control panel -> System -> Hardware

    2) (Office) Word -> Help >- About Microsoft Word -> System info

    -----

  • 3. Data: 2018-05-08 19:22:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.05.2018 o 12:00, Artur pisze:
> [...]
    > Everest i SIW.
    > Co teraz warto by było w tym celu zastosować?
    > Chodziłoby mi raczej o program, którego nie trzeba

    Ciekawym programem z bardzo wygodnym udostępnianiem konfiguracji
    komputera jest pogram Speccy.
    Po uruchomieniu tego programu i gdy skończy analizować zawartość
    komputera z menu "Plik" wybierasz "Opublikuj Zrzut" - otrzymujesz
    unikalny link, który możesz każdemu przesłać za pomocą np maila,
    jakiegoś komunikatora itp. Link ten prowadzi do indywidualnej strony z
    opisem twojego sprzętu.

    Link do wersji portable (bez potrzeby instalacji, można uruchomić np. z
    pena) https://www.ccleaner.com/speccy/download/portable

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2018-05-08 20:59:24
    Od: "Artur" <...@...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    twojego sprzętu.

    > Link do wersji portable (bez potrzeby instalacji, można uruchomić np. z pena)

    Bardzo Ci dziękuję. O taki program mi chodziło. Ekstra dzięki
    za link.
    Wersja portable jest szczególnie wygodna, wypróbowałem ją
    u siebie z pendriva.
    Jedyne, co muszę jeszcze popróbować, to zrzut, ale nie na jakiąś
    stronę, ale w pliku/plikach na dysku lub pendrivie. Zapisałem
    wynik do pliku txt, ale to nie jest najwygodniejsze w czytaniu.

    Wiem, że mogę zapisać plik o rozszerzeniu speccy, bardzo wygodny,
    ale do załadowania do programu na innym komputerze.
    Plik xml też zapisałem, ale nie wiem czym go odczytać. Sam próbuje
    mi otworzyć IE, ale ja tego programu nie używam.

    Artur

  • 5. Data: 2018-05-08 22:01:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 20:59, Artur pisze:
> [...]
    > Plik xml też zapisałem, ale nie wiem czym go odczytać. Sam próbuje
    > mi otworzyć IE, ale ja tego programu nie używam.

    Notatnikiem. Możesz sobie ustawić notatnik jako program domyślny do
    otwierania plików xml.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-05-08 22:08:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Artur, 08 maj 2018 w news:5af1752b$0$682$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

> [...]
    > Everest i SIW.
    > Co teraz warto by było w tym celu zastosować?
    > Chodziłoby mi raczej o program, którego nie trzeba

    http://portableappz.blogspot.com/2012/08/aida64-2602
    100-final-extreme-
    business.html

  • 7. Data: 2018-05-08 22:15:48
    Od: "Artur" <...@...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Notatnikiem. Możesz sobie ustawić notatnik jako program domyślny do otwierania
    plików xml.

    Napisałem, że nie wiem czym go ODCZYTAĆ, a nie OTWORZYĆ.
    Chodziło o postać wygodniejszą niż txt.

    Artur

  • 8. Data: 2018-05-08 22:25:48
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.05.2018 o 22:15, Artur pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Napisałem, że nie wiem czym go ODCZYTAĆ, a nie OTWORZYĆ.
    > Chodziło o postać wygodniejszą niż txt.

    Ignoruj "porady" tej osoby bo mają one zerową wartość.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2018-05-08 22:26:52
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 8 May 2018 12:00:17 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5af1752b$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Artur" <...@...pl> :
> [...]
    >Everest i SIW.
    >Co teraz warto by było w tym celu zastosować?
    >Chodziłoby mi raczej o program, którego nie trzeba

    Najlepsze są najprostsze:
    Cpu-z, Gpu-z, Ssd-z, Crystaldiskinfo.
    No i testy wypada zrobić:
    memtest86, prime95, Victoria for windows, MHDD.

  • 10. Data: 2018-05-09 01:47:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 22:15, Artur pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Napisałem, że nie wiem czym go ODCZYTAĆ, a nie OTWORZYĆ.
    > Chodziło o postać wygodniejszą niż txt.

    A czym Ty piszesz i czytasz? Obrazkami ? Tekstu nie czytasz?

    Otworzyć plik za pomocą notatnika i odczytać.
    Wygodniejszej opcji nie widzę. Możesz także sobie przypisać to
    rozszerzenie do Worda (w/g mnie mniej wygodne, dłużej się otwiera).

    --
    animka