  • 1. Data: 2019-03-19 10:03:02
    Temat: Jak sprzedać trupa?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Sprzedaje samochód pierwszy raz od 10 lat.
    Auto ma 20 lat, 10 lat u mnie.
    Jakie informacje są istotne przy tego typu samochodach.
    Poza tym że jeżdzi i ma ubepieczenie/przegląd?
    Bo auto jest bezwypadkowe ale nie wygląda na takie
    10 lat w Krakowie.

  • 2. Data: 2019-03-19 10:10:32
    Temat: Re: Jak sprzedać trupa?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2019 10:03:04 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Poza tym że jeżdzi i ma ubepieczenie/przegląd?
    > Bo auto jest bezwypadkowe ale nie wygląda na takie

    Uczciwie mów co i jak i nic więcej nie potrzeba
    Pozwól aby kupujący na spokojnie auto obejrzał, ja tam nawet daje kluczyki i niech
    sobie z pół godziny pojeździ żeby później nie było nieporozumień. Tym co będą
    narzekać ze tu rysa a tam rdza podaj adres najbliższego salonu z nowymi autami i
    powiedz że tam bez rys i rdzy kupią.
    Skoro to 20 letnie auto i nie jakieś z "kolekcjonerskich" to i tak pewnie większość
    ofert dostaniesz typu: "daję 500zł i nie interesuje mnie stan techniczny"
    Jak Tobie taka oferta cenowo podpasuje to dopilnuj aby umowa była żeby auto z Twojego
    stanu posiadania w CEPIK zniknęło
    No i żeby podpisali wypowiedzenie umowy jeśli na złom/na części biorą bo wtedy parę
    złotych jeszcze odzyskasz w zależności do kiedy ubezpieczenie

  • 3. Data: 2019-03-19 10:38:39
    Temat: Re: Jak sprzeda trupa?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >10 lat w Krakowie.
    co to jest? ile ma byc za to?
    bo akurat szukam czegos na 'zajechanie' pod dwoch mlodych kierowcow.....

  • 4. Data: 2019-03-19 11:19:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2019 10:38:41 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
    > co to jest? ile ma byc za to?
    > bo akurat szukam czegos na 'zajechanie' pod dwoch mlodych kierowcow.....

    seat cordoba 1.4 60KM 99 rok benzyna
    autentyczne 210 kkm
    bez klimy
    ubezpiecznie do czerwca
    badanie mogę zrobić
    mechanika była robiona na bieżąco
    rozrząd jakieś 10 kkm
    blacharka w bardzo średnim stanie (zwłaszcza tył i nadkola tylne)
    cena 2000 zł

  • 5. Data: 2019-03-19 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > Poza tym że jeżdzi i ma ubepieczenie/przegląd?
    > Bo auto jest bezwypadkowe ale nie wygląda na takie

    Z moich doswiadczen - patrzec na rece i nie spuszczac z ceny do samego
    konca. Wystawic oczywiscie troche wyzej.

    Dlaczego patrzec na rece?
    Bo kiedys przyjechało mi dwóch takich oszustów, jeden ogladał tył,
    zawołał mnie a drugi poprzestawiał kable zapłonowe.
    Oczywiście jak się okazało ze nie odpala to oni i tak go chetnie wezmą
    ale za pol ceny... Ze dwie godziny sie meczyłem zanim doszedłem co i
    jak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 6. Data: 2019-03-19 17:26:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-03-2019 o 10:03, Bolko pisze:
    > Sprzedaje samochód pierwszy raz od 10 lat.
    > Auto ma 20 lat, 10 lat u mnie.
    > Jakie informacje są istotne przy tego typu samochodach.

    Ile waży i czy jest kompletne.
    Jak nie to na złomowisku trzeba dopłacać.

  • 7. Data: 2019-03-20 00:06:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-19 10:03, Bolko wrote:
> [...]
    > Poza tym że jeżdzi i ma ubepieczenie/przegląd?
    > Bo auto jest bezwypadkowe ale nie wygląda na takie

    Żadne

  • 8. Data: 2019-03-20 11:35:07
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    A co jesli kupujacy go nie zarejestruje? i nie bedzie płacił ubezpieczenia?
    Wystarczy zglosic sprzedaz w urzedzie i u ubezpieczyciela?

    Pzdr

  • 9. Data: 2019-03-20 12:05:44
    Od: p...@g...com

    --A co jesli kupujacy go nie zarejestruje? i nie bedzie płacił ubezpieczenia?
    Wystarczy zglosic sprzedaz w urzedzie i u ubezpieczyciela?

    brak ciaglosci OC wyjdzie szybko ale nawet jak sprzedajesz sztrucla to trzeba
    pilnowac formalnosci ... znajomy sprzedawal megane truposz na maxa a lolek podal
    falszywe dane nie oplacil OC i smrod ciagnal sie miesiacami ... 800 zeta warte auto
    bylo

  • 10. Data: 2019-03-20 12:12:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--A co jesli kupujacy go nie zarejestruje? i nie bedzie płacił
    >ubezpieczenia?
    >Wystarczy zglosic sprzedaz w urzedzie i u ubezpieczyciela?

    >brak ciaglosci OC wyjdzie szybko

    Mam wrazenie, ze nie tak szybko, jakos UFG zdaje sie nie reagowac na
    brak polisy ... nie ma mozliwosci sprawdzic ?

    Co sprawdza, to przy ponownym ubezpieczeniu poprzednie polisy - i
    chetnie wychwytuje nawet krotkie przerwy.
    Wiec jak ktos ma trupa, to poczekac 5 lat z wyrejestrowaniem, albo od
    razu sprzedac jakiemus Iwanowi z Ukrainy :-)

> [...]
    >znajomy sprzedawal megane truposz na maxa a lolek podal falszywe dane
    >nie oplacil OC i smrod ciagnal sie miesiacami ... 800 zeta warte auto

    Czyli co - od razu kupil na czesci ?
    Bo inaczej by podal dobre dane ... albo znajomy Ci nie mowi - nie
    placil OC na truposza i wymyslil nabywce :-)

    J.