  • 1. Data: 2020-03-26 11:47:49
    Temat: Jak tam na drogach?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    W związku z koniecznością, cytuję rozporządzenie ministra zdrowia,
    "zaspokajania niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami życia
    codziennego", zamierzam przemieścić się na kilka dni poza miejsce
    stałego zamieszkania. Czy ktoś już ma doświadczenie, czy władza na
    drogach kontroluje przestrzeganie tego rozporządzenia? W moim przypadku
    chodziłoby o skorzystanie z drogi krajowej i drogi wojewódzkiej w
    okolicach Warszawy.

    Od razu zaznaczam, że warunki kwarantanny będę miał tam zdecydowanie
    lepsze, zero kontaktu z ludźmi - żeby nie było, że roznoszę.

  • 2. Data: 2020-03-26 11:53:27
    Temat: Re: Jak tam na drogach?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2020 o 11:47, Uncle Pete pisze:
> [...]
    >
    > Od razu zaznaczam, że warunki kwarantanny będę miał tam zdecydowanie
    > lepsze, zero kontaktu z ludźmi - żeby nie było, że roznoszę.

    Jeśli faktycznie jesteś na kwarantannie to nie możesz.

    W innym przypadku - nie widzę problemu, ani możliwości realnego
    egzekwowania tego kolejnego pisowskiego pomysłu na gnębienie narodu.

  • 3. Data: 2020-03-26 11:59:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jeśli faktycznie jesteś na kwarantannie to nie możesz.
    >
    > W innym przypadku - nie widzę problemu, ani możliwości realnego
    > egzekwowania tego kolejnego pisowskiego pomysłu na gnębienie narodu.

    Nie, nie jestem na kwarantannie w ścisłym sensie.

  • 4. Data: 2020-03-26 12:01:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Od razu zaznaczam, że warunki kwarantanny będę miał tam zdecydowanie
    > lepsze, zero kontaktu z ludźmi - żeby nie było, że roznoszę.

    Aha, dla uściślenia, nie jestem na kwarantannie w ścisłym sensie,
    chodziło mi o brak kontaktu z innymi w związku z sytuacją epidemiologiczną.

  • 5. Data: 2020-03-26 12:12:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.03.2020 o 12:01, Uncle Pete pisze:

    > Aha, dla uściślenia, nie jestem na kwarantannie w ścisłym sensie,
    > chodziło mi o brak kontaktu z innymi w związku z sytuacją epidemiologiczną.

    Pies z kulawą nogą niczego nie kontroluje.

    MJ

  • 6. Data: 2020-03-26 12:15:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Aha, dla uściślenia, nie jestem na kwarantannie w ścisłym sensie,
    > chodziło mi o brak kontaktu z innymi w związku z sytuacją epidemiologiczną.

    Ja to nazywam przymusowym aresztem domowym dla wszystkich.

    A de facto odbieram to jako próbę stanu wojennego - konus testuje jak
    daleko może się posunąć, jak coś pójdzie nie po jego myśli i robi
    ćwiczenia swoich wojsk.
    Wprowadził swój socjalizm, ale było mu za mało - więc korzysta z okazji,
    żeby pobawić się we wszystko, co pamięta z tamtych lat....

    Bo albo
    1. sytuacja jest tak fatalna, że nie można nawet z domu wychodzić - ale
    wtedy o wyborach nie ma mowy

    albo

    2. nie ma powodów dla którego nie można by przeprowadzić wyborów i nie
    zrobią one żadnego zagrożenia - ale wtedy po co te nadzwyczajne środki i
    ograniczenia?

    Tych dwóch przekazów nie da się pogodzić.

  • 7. Data: 2020-03-26 12:30:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > ograniczenia?
    >
    > Tych dwóch przekazów nie da się pogodzić.

    Nie da się, ale chyba liczą na cud, że po Wielkanocy po koronawirusie
    nie zostanie śladu. Bo jeżeli nie, to będą mieli problemy z fizycznym
    przeprowadzeniem wyborów, przecież to nie tylko głosowanie i liczenie
    głosów, a sporo działań organizacyjnych przez nimi wymagających
    współdziałania tysięcy ludzi. Przedwczoraj prezydent Olsztyna napisał do
    tamtejszego komisarza wyborczego oraz Delegatury Krajowego Biura
    Wyborczego, że "w obecnej sytuacji przygotowanie organizacyjne i
    logistyczne wyborów nie jest możliwe"
    (https://www.facebook.com/PrezydentOlsztynaPiotrGrzy
    mowicz). Swoją drogą
    to może być ciekawe, jeżeli chociażby część władz samorządowych
    zbojkotuje przygotowanie wyborów.

  • 8. Data: 2020-03-26 12:30:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 26 Mar 2020 12:12:54 +0100, Michal Jankowski

    > Pies z kulawą nogą niczego nie kontroluje.

    Wczoraj jechałem do Casto, potem na budowę,
    i sporo kotroli po drodze było.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2020-03-26 12:31:37
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 26.03.2020 12:30, Myjk wrote:
    > Thu, 26 Mar 2020 12:12:54 +0100, Michal Jankowski

    > Wczoraj jechałem do Casto, potem na budowę,
    > i sporo kotroli po drodze było.

    Skontrolowali Ciebie?

  • 10. Data: 2020-03-26 12:42:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2020 o 12:30, Uncle Pete pisze:

    > Nie da się, ale chyba liczą na cud, że po Wielkanocy po koronawirusie
    > nie zostanie śladu.

    Wręcz przeciwnie - właśnie o to im chodzi, żeby siać postrach i żeby
    ludzie zostali w domach.
    Wtedy na wybory pójdzie tylko ich wierna sekta i wybiorą sobie Du..ę w
    pierwszej turze.
    Dobrze wiedzą, że to dla nich jedyna szansa, żeby utrzymać się przy korycie.