  • 1. Data: 2020-03-19 12:59:41
    Temat: Jak tam smog.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-03-19 17:37:17
    Temat: Re: Jak tam smog.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-19 o 12:59, Shrek pisze:

    > No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

    Samochodu są, a że stoją pod blokami a nie pod firmą to bez różnicy.
    Posiadacze dużych suwów nawet jak mają siedzieć w domu to
    pojadą tym suwem po bułeczki do sklepu i smogu narobią. :-)
    Ale czujna kasta ekofaszystów już myśli jak ich obowiązkowo przesadzić
    do maluchów a potem wyeliminować w wypadkach z większymi pojazdami.
    Link dla przypomnienia zachowania malucha w czasie spotkania z czymś
    większym:
    https://www.youtube.com/watch?v=ggjKC3zNsPY

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-03-19 17:57:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2020 o 17:37, RadoslawF pisze:

    > Samochodu są, a że stoją pod blokami a nie pod firmą to bez różnicy.
    > Posiadacze dużych suwów nawet jak mają siedzieć w domu to
    > pojadą tym suwem po bułeczki do sklepu i smogu narobią. :-)

    No to skoro nie ma znaczenia czy stoją pod domem czy jeżdzą do pracy, to
    ograniczenia nie mają sensu - szach mat;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-03-19 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

    A jest?
    juz gdzies czytałem ze we włoszech widac poprawe czystosci powietrza ze
    wzgledu na to ze gospodarka przyhamowała.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 5. Data: 2020-03-19 18:02:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > A jest?

    No jest. Mniejszy niż w zimę, ale taki jak zawsze na wiosnę.

    > juz gdzies czytałem ze we włoszech widac poprawe czystosci powietrza ze
    > wzgledu na to ze gospodarka przyhamowała.

    A ja właśnie na poczekaniu wymyśliłem, że im wiecej samochodów, tym
    więcej CO2, tym cieplej i tym mniej smogu:P

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-03-19 19:28:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2020 12:59:41 +0100, Shrek napisał(a):

    > No i jak? Samochodów nie ma, smog jest;)

    https://www.space24.pl/wlochy-w-uscisku-epidemii-pod
    glad-z-orbity-ujawnia-ukryty-efekt-blokady-panstwa
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2020-03-19 19:32:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://www.space24.pl/wlochy-w-uscisku-epidemii-pod
    glad-z-orbity-ujawnia-ukryty-efekt-blokady-panstwa

    NO2 to rzeczywiście mogą być samochody. PM10 zwłaszcza u nas to ogrzewanie.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-03-19 19:43:52
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2020-03-19 17:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A jest?
    > juz gdzies czytałem ze we włoszech widac poprawe czystosci powietrza ze
    > wzgledu na to ze gospodarka przyhamowała.

    jest.. i to całkiem gęsty w Krakowie, wc\orakj/dziś było nawet ponad
    100ug/m^3 PM10, a ulice puściutkie:
    http://monitoring.krakow.pios.gov.pl/dane-pomiarowe/
    automatyczne/parametr/pm10/stacje/46/dzienny/19.03.2
    020

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 9. Data: 2020-03-19 20:08:14
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-19 o 17:57, Shrek pisze:

    > No to skoro nie ma znaczenia czy stoją pod domem czy jeżdzą do pracy, to
    > ograniczenia nie mają sensu - szach mat;)

    A ktoś poza ekofaszystami twierdzi że mają?
    Zakamuflowani ekofaszyści. :)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2020-03-19 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No to skoro nie ma znaczenia czy stoją pod domem czy jeżdzą do
    > pracy, to ograniczenia nie mają sensu - szach mat;)

    Nie wiem jak u was wyglada z tymi samochodami ale w Poznaniu na miescie
    ruch o wiele mniejszy niz zwykle - taki jak zwykle na miescie jest w
    sobote. Jezdzi sie wygodnie, nigdzie nie widac korków.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'