  • 1. Data: 2015-03-02 11:31:24
    Temat: Jak to jest z płacą minimalną?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Oświećcie mnie, czy płaca minimalna ma wynikać z jakichś założeń, np.
    stawka/h x liczba godzin = płaca minimalna, czy też wystarczy, że osiąga
    się ją również przez niższą niż minimalna płacę zasadniczą + dodatki za
    pracę w nocy + ewentualne "setki" za soboty i wtedy też jest wszystko
    OK?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2015-03-02 11:43:17
    Temat: Re: Jak to jest z płacą minimalną?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 02 Mar 2015 11:31:24 +0100, Big Jack napisał(a):

> [...]
    > się ją również przez niższą niż minimalna płacę zasadniczą + dodatki za
    > pracę w nocy + ewentualne "setki" za soboty i wtedy też jest wszystko

    Googla zamknęli?

    http://prawo.rp.pl/artykul/774010.html

    http://www.kalkulatorywynagrodzen.com.pl/artykul,602
    0,skladniki-plac-
    ujmowane-w-wynagrodzeniu-minimalnym.html

  • 3. Data: 2015-03-03 10:23:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .edu.pl
    *jureq* napisał(-a):

    > Googla zamknęli?
    >
    > http://prawo.rp.pl/artykul/774010.html
    >
    > http://www.kalkulatorywynagrodzen.com.pl/artykul,602
    0,skladniki-plac-
    > ujmowane-w-wynagrodzeniu-minimalnym.html

    Dzięki, o to mi chodziło :)
    Ale widzę, że szkoły mamy dwie:

    - otwocka
    http://prawo.rp.pl/artykul/774010.html
    "W literaturze przeważa pogląd, że do ustawowego minimum nie należy
    wliczać także dodatku za pracę w porze nocnej."

    - falenicka
    http://www.kalkulatorywynagrodzen.com.pl/artykul,602
    0,skladniki-plac-ujmowane-w-wynagrodzeniu-minimalnym
    .html
    "Ważne: Dodatki za pracę w nocy należą do kategorii wynagrodzeń
    osobowych i podlegają uwzględnieniu w wynagrodzeniu minimalnym, chyba że
    dotyczą pracy nocnej w godzinach nadliczbowych."

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675