  • 1. Data: 2014-10-25 08:36:07
    Temat: Jak to sie nazywa- system półek?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Chcę zrobić półki w oparciu o system półek drucianych.
    Szyli najpierw przykręca się dwie szyny pionowo.
    W których są otwory prefarbykowane.
    W nie wkłada się w sporniki.
    Na nich kładzie się druciane/siatkowe półki.

    Pytanie Jak się to nazywa bo nie mogę tego znaleźć na allegro.
    Tylko jakiś system z ikei mi się pokazał.

  • 2. Data: 2014-10-25 10:11:23
    Temat: Re: Jak to sie nazywa- system półek?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 25 października 2014 08:36:08 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > Pytanie Jak się to nazywa bo nie mogę tego znaleźć na allegro.
    > Tylko jakiś system z ikei mi się pokazał.

    Nie wiem jak sie to nazywa ale z pewnoscia chodzi Ci o to:

    http://allegro.pl/zestaw-polki-reling-regal-meble-ga
    razowe-i4686710081.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-10-25 12:45:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-25 08:36, Bolko wrote:
    > Szyli najpierw przykręca się dwie szyny pionowo.
    > W których są otwory prefarbykowane.

    Jednym z takich systemów jest "Elfa".

    http://pl.elfa.com/site/pl/pol/strona-glowna

    Do pomacania w Leroy Merlin i Castorama. Czy jeszcze gdzieś nie wiem. W
    Praktikerze mają inny (i wygląda biedniej).