  • 1. Data: 2012-10-10 06:43:23
    Temat: Jak usunąć dane z komórki?
    Od: "JA" <J...@...pl>

    Jak bezpowrotnie usunąć dane zapisane
    w samej komórce (nie na karcie SIM),
    kontakty, treść SMSów itp. ?

  • 2. Data: 2012-10-10 07:14:17
    Temat: Re: Jak usunąć dane z komórki?
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 10.10.2012 o 06:43 JA <J...@...pl> pisze:

    > Jak bezpowrotnie usunąć dane zapisane
    > w samej komórce (nie na karcie SIM),
    > kontakty, treść SMSów itp. ?

    Zależy od modelu.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 3. Data: 2012-10-10 08:51:22
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2012-10-10 06:43, JA pisze:
    > Jak bezpowrotnie usunąć dane zapisane
    > w samej komórce (nie na karcie SIM),
    > kontakty, treść SMSów itp. ?

    http://youtu.be/_S8sxpK4_iA

    Tylko wyjmij sima ;)
    a i ten trik dotyczy wszystkich telefonów, nie tylko iPhona

    --
    Serwery są przeciążone...
    Prosimy spróbować ponownie za chwilę...

  • 4. Data: 2012-10-10 13:27:16
    Od: "JA" <J...@...pl>

    > Zależy od modelu.

    To jest Nokia E51 (Symbian).
    Chodzi mi o jakiś darmowy sposób,
    nie o program w rodzaju Ontrack Eraser.
    W menu i podmenu nie widzę opcji,
    która pozwalałaby na takie usunięcie.

    Też pozdrawiam
    J.

  • 5. Data: 2012-10-10 13:45:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JA nabazgrał(a):

    > To jest Nokia E51 (Symbian).
    > Chodzi mi o jakiś darmowy sposób,
    > nie o program w rodzaju Ontrack Eraser.
    > W menu i podmenu nie widzę opcji,
    > która pozwalałaby na takie usunięcie.

    Factory reset .. poszukaj w menu.

  • 6. Data: 2012-10-10 13:51:22
    Od: "JA" <J...@...pl>

    > Factory reset .. poszukaj w menu.
    Nie ma czegoś takiego ani w komórce, ani w opisie.
    Przynajmniej ja nie widzę. :-(

  • 7. Data: 2012-10-10 14:01:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JA nabazgrał(a):

    > Nie ma czegoś takiego ani w komórce, ani w opisie.
    > Przynajmniej ja nie widzę. :-(

    a moze to :

    TWARDE FORMATOWANIE
    Formatowanie wykonuje się poprzez równoczesne naciśnięcie 4 klawiszy:
    WŁĄCZNIK/WYŁĄCZNIK TELEFONU + ZIELONA SŁUCHAWKA + KLAWISZ "3" + KLAWISZ "*".
    Potem telefon powinien zapytać nas o PIN (przyciski trzymamy do momentu
    poproszenia nas telefonu). Formatowanie trwa kilka minut.
    Formatowanie MUSI odbywać się na wpełni naładowanej baterii!!! Kiedy telefon
    rozładuje się w trakcie formatowania możemy go jedynie pakować do serwisu.

  • 8. Data: 2012-10-10 14:04:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    *#7370# z klawiatury

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2012-10-10 14:06:33
    Od: "Maciek." <m...@n...nospam>

    Użytkownik "JA" napisał

    *#7370#

  • 10. Data: 2012-10-10 14:58:07
    Od: "JA" <J...@...pl>

    Dzięki.
    Mam nadzieję, że któryś z tych dwóch sposobów
    zadziała.
    Ładowanie nie jest mocną stroną tej komórki,
    więc nie wiem czy bateria wytrzyma formatowanie.

    Czy potem Nokia PC Suite pokaże mi, że telefon
    jest "czysty"?