  • 1. Data: 2014-04-27 12:00:49
    Temat: Jak wygląda SDLC w NASA?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Myślicie że używają scruma?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2014-04-27 21:53:56
    Temat: Re: Jak wygląda SDLC w NASA?
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sun, 27 Apr 2014 12:00:49 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Myślicie że używają scruma?

    Mysle ze rozmawiają ze soba.

    RW

  • 3. Data: 2014-04-28 11:08:08
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Sunday, April 27, 2014 12:00:49 PM UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:
    > Myślicie że używają scruma?

    Zależy do czego. Bardzo wątpię, czy do czegoś co lata w kosmos,
    gdzie liczy się życie ludzkie i/lub sprzęt za grube miliardy.

    Ale nie zdziwiłbym się, gdyby scrum był używany przy tworzeniu
    np. oprogramowania narzędziowego, biurowego, aplikacji
    sieciowych, itp.

    w.

  • 4. Data: 2014-04-28 13:23:11
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2014-04-28 11:08, Wojciech Muła pisze:

    > Zależy do czego. Bardzo wątpię, czy do czegoś co lata w kosmos,
    > gdzie liczy się życie ludzkie i/lub sprzęt za grube miliardy.
    [...]

    Przede wszystkim póki co trudno o iteracje w przypadku lotu na Marsa.
    A i określenie "minimum business value" innego niż "wylądowaliśmy"
    wydaje się trudne.

    Na pewno dużo testują.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 5. Data: 2014-04-29 16:57:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Zależy do czego. Bardzo wątpię, czy do czegoś co lata w kosmos,
    > gdzie liczy się życie ludzkie i/lub sprzęt za grube miliardy.

    A jednak się zdarza -
    https://en.wikipedia.org/wiki/Iterative_and_incremen
    tal_development

    "Another is an "early and striking example of a major IID success is the
    very heart of NASA's space shuttle software--the primary avionics
    software system, which FSD built from 1977 to 1980. The team applied IID
    in a series of 17 iterations over 31 months, averaging around eight
    weeks per iteration. Their motivation for avoiding the waterfall life
    cycle was that the shuttle program's requirements changed during the
    software development process"."

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2014-05-16 22:21:53
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    Przypomniałem sobie ten wątek, bo właśnie się dogrzebałem do tej
    ciekawostki...

    On 29/04/2014 15:57, Mateusz Bogusz wrote:

    > A jednak się zdarza -

    Jak chcesz bardziej współczesnych informacji, to poszukaj sobie o takim
    kolesiu jak Glen B. Alleman. Wygląda na to, że zarządza(ł?) m.in.
    projektami tworzenia awioniki do lotów kosmicznych i przy tym korzysta z
    aglie'owych metod i sporo o tym publikuje.

  • 7. Data: 2014-05-17 04:46:22
    Temat: Re: Jak wygl?da SDLC w NASA?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Project failed but approach was right

    A.L.

  • 8. Data: 2014-05-17 09:09:09
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 17/05/2014 03:46, A.L. wrote:

    > Project failed but approach was right

    Od razu powiem, że nic mi nie wiadomo na temat tego, czy projekty, przy
    których pracował ten koleś powiodły się czy nie - nie czytałem jego
    publikacji, nie śledzę jego kariery, natknąłem się na taką informację,
    to podrzucam namiar: kogo to interesuje, to sobie poszuka dalej. Z moich
    informacji wynika, że facet robi coś przy projekcie CSV/Orion:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Orion_%28spacecraft%29
    wygląda na to, że przynajmniej ten jest jescze w toku.