  • 91. Data: 2020-03-12 15:27:52
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-03-12 o 12:46, J.F. pisze:

    >4,5 metra wystarczy do zarażenia i 30 minut życia wirusa w powietrzu.
    >Na ławce dłużej, ale czy rzeczywiście będą je dokładnie dezynfekować?

    Trzeba oglosic zbiorke co łaska :-)

    >Proponowano bezpieczne tele msze, ale zapewne bez tacy, więc nie
    >przyjęto.

    Mozna karta, mozna blikiem, mozna zlecenie stałe :-)

    >Wpływowy dziennikarz Tomasz Terlikowski twierdzi, że kościoły nie
    >powinny być reglamentowane, bo sklepy nie są.

    A na Słowacji własnie zaczeli ograniczac sklepy.

    >Msza trwa dłużej niż zakupy, co może być groźniejsze.

    Wczoraj trafilem na mega kolejke :-)

    J.

  • 92. Data: 2020-03-12 16:15:53
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-12 o 15:27, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Trzeba oglosic zbiorke co łaska :-)

    > Mozna karta, mozna blikiem, mozna zlecenie stałe  :-)

    > A na Słowacji własnie zaczeli ograniczac sklepy.

    W Polsce msza trwa zwykle ok. 50 min, ale w Toronto 15 min.
    Msza wirusowa powinna więc tyle trwać co w Toronto.

    http://www.idziemy.pl/kosciol/ile-powinna-trwac-msza
    /

    WM

  • 93. Data: 2020-03-12 19:43:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 12 marca 2020 22:40:02 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Kamerami to już od dawna. Po co kogoś trzymać w areszcie/więzieniu,
    >jak wystarczy mu kazać siedzieć w domu? Nie trzeba go karmić,
    >opierać, nie trzeba celi malować, w ogóle nie trzeba mieć dla niego
    >celi.

    Owszem, o ile kamery w miare sprawnie rozpoznaja. A moze tylko
    strasza.

    >No, wiadomo. Lepiej nie chodzić po mieście, bo można łomot dostać, a
    >potem co najwyżej powiedzą że zmieściłeś się w pięcioprocentowym
    >marginesie błędu, dostałeś za kogoś innego.

    No chyba, ze tak. Ale jakby tak czesciej sie zdarzalo, ot by sie narod
    uodpornil.
    No chyba, ze na czas epidemii - spalowac, przeprosic, drugi raz nie
    wyjdzie, i to chodzi :-)

    >Zadzwoń do chińskiej ambasady, powiedz im. Oni czekają na rozwiązanie
    >problemu.

    Watpie.

    >Może dałoby się to jakość wykorzystać. Zawsze są ludzie którzy
    >potrafią zbić fortunę na zbiorowej halucynacji.

    Niestety, czasy niewolnictwa minely :-)

    No ale czy nie wychwalales Koreanczykow ?
    Co by nie mowic - pieknie sobie kraj rozwineli, w 60 lat ...

    >Ci na autostradzie nie potrzebują. Ciągła akcja, szerokoskalowa. Te
    >szybkie testy dają dużo false positves.

    Aha, i my mielismy je kupic.

    Ale to chyba lepiej wyslac na lepsze testy tylko niektorych, niz tak
    wszystkich ?

    >Telewizornie w Korei podkreślają że priorytetem walki z epidemią jest
    >sprawna diagnostyka, szybkie i masowe badanie próbek.
    >Porównują się z innymi krajami (przede wszystkim z Japonią, bo to ich
    >kompleks),
    >ośrodki badawcze przestawili na badania koronawirusa.

    A u nas przestawiaja szpital uniwersytecki w Krakowie na szpital
    zakazny. 1.5 tys lozek :-)

    [...]
    >A jak się nie płąci podatków w Polsce, to pewnie się dużo lata
    >samolotami. Spisz takich reguł z tysiąc, obejmij każdego człowieka
    >przynajmniej setką- nagle się okazuje że wszystko o nich wiesz.

    To sie nie ma w Polsce adresu i nie ma gdzie terrorystow wyslac :-)

    J.

  • 94. Data: 2020-03-12 21:42:05
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 marca 2020 03:44:01 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    oglegroups.com...

    > Owszem, o ile kamery w miare sprawnie rozpoznaja. A moze tylko
    > strasza.

    A może ich tam w ogóle nie ma, tylko ja Ciebie okłamuję.

    > No chyba, ze tak. Ale jakby tak czesciej sie zdarzalo, ot by sie narod
    > uodpornil.

    No, ostatnio w HK się uodparniał.

    > No chyba, ze na czas epidemii - spalowac, przeprosic, drugi raz nie
    > wyjdzie, i to chodzi :-)

    Myśmy mieli dokładnie taki system 1981. Tylko przepraszania nie było.

    > Watpie.

    Więcej wiary!

    > Niestety, czasy niewolnictwa minely :-)

    Niewolnictwo nic tu nie ma do rzeczy. Ośrodek wiary w rzeczy niedorzeczne i
    nielogiczne jest zlokalizowany w pniu mózgu. Nie da się tego zupełnie oduczyć. Znaczy
    taka wiara występuje powszechnie. Na przykład związki religijne wykorzystują ją do
    czerpania korzyści majątkowych znacznych rozmiarów, czyniąc sobie z procederu stałe
    źródło dochodu.

    > No ale czy nie wychwalales Koreanczykow ?
    > Co by nie mowic - pieknie sobie kraj rozwineli, w 60 lat ...

    Każdy by tak rozwinął jak miałby takie wartości w narodzie. Sowieci próbowali
    zbudować taką kulturę w sposób sztuczny- nie wyszło. Do tego potrzeba wielu setek
    lat.

    > Aha, i my mielismy je kupic.

    A co kupimy u tego tam kumpla PADa z Gdańska? Bo on nic nie ma, a kasę i tak zgarnie.

    > Ale to chyba lepiej wyslac na lepsze testy tylko niektorych, niz tak
    > wszystkich ?

    Może lepiej, może gorzej. Zależy jakim się budżetem dysponuje, organizacją systemu
    itd.

    > A u nas przestawiaja szpital uniwersytecki w Krakowie na szpital
    > zakazny. 1.5 tys lozek :-)

    A co z jego kontraktem z NFZ? Ciekaw jestem jak będą wyglądały finanse takiego
    szpitala za pół roku.

    > [...]
    >
    > To sie nie ma w Polsce adresu i nie ma gdzie terrorystow wyslac :-)

    No, szybko chwytasz.

  • 95. Data: 2020-03-13 01:12:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-12, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > kontaktował itd. Przez co służby musiały działać na oślep. No więc
    > nasz misiu złożył rytualny pokłon do ziemi przed kamerami. Przy okazji
    > rękawy w marynarce mu się podciągnęły i cały kraj zobaczył jego
    > zegarek. Ten sam, który był dowodem w sprawie byłej prezydent- Kupiła
    > ich ileś tam i wręczała swoim najbardziej zaufanym ludziom. Pokazywano
    > je w telewizji jako symbol korupcji. A teraz ten zegarek zabłysnął na
    > ręce przywódcy sekty która przyczyniła się do rozszerzenia epidemii i
    > śmierci wielu osób. Na szczęście w Polsce ne chodzi o zegarki, tylko o

    Nie zapominajmy o panu Ministrze Nowaku :)

    A ww. sekta okazała się być również w SG i tak między liniami zdaje się,
    że dobrali się jej (przy okazji) do dupy.

    --
    Marcin

  • 96. Data: 2020-03-13 01:18:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    > No i wieksze odleglosci miedzy uczestnikami.
    >
    > Wiec to jest w miare dobre.
    > Tylko jeszcze kartki powinny byc, kto na ktora chodzi, zeby nie

    To jest dobra ta koncepcja ale nieporównanie gorsza od koncepcji "nie
    leź gdzie gromadzą się ludzie i kiszą się przez godzinę w zatęchłym
    pomiszczeniu". No ale ta druga nie daje wpływów na tacę.

    I już widzę międzymszową dezynfekcję ławek, klamek i pewnie jeszcze
    księży w maskach, rękawiczkach i niedotykających hostii.

    --
    Marcin

  • 97. Data: 2020-03-13 01:23:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-12, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > We Włoszech kościoły są zamknięte.

    Czytałem chyba w zeszłym tyg. o jednym włoskim księdzu, który
    stwierdził, że on to. p..li i nadal odprawiał msze, póki go zdaje się
    nie zamknęli.

    A tu zamknęły się właśnie meczety na 5 dni.

    --
    Marcin

  • 98. Data: 2020-03-13 21:35:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2020 13:42:05 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > A może ich tam w ogóle nie ma, tylko ja Ciebie okłamuję.

    A byles w Chinach, widziales ? :-)

    Nie ty jeden tak piszesz,to powiedzmy ze w te kamery wierze.
    Ale zauwaz, ze do straszenia nie trzeba kamer - wystarczy mowic, ze
    sa. Albo zainstalowac atrapy.
    Albo nawet kamery sa, tylko nie ma ludzi do ogladania.

    Bo w kamery uwierzyc latwo, w dobry soft do rozpoznawania twarzy
    trudniej, taki co sobie radzi z maseczka - jeszcze trudniej.

    > No, ostatnio w HK się uodparniał.

    > Myśmy mieli dokładnie taki system 1981. Tylko przepraszania nie było.

    Jednym nie wolno wychodzic, a inni musza.

    > Niewolnictwo nic tu nie ma do rzeczy. Ośrodek wiary w rzeczy
    > niedorzeczne i nielogiczne jest zlokalizowany w pniu mózgu. Nie da
    > się tego zupełnie oduczyć.

    Nie o to chodzi - z taka halucynacja koreanscy niewolnicy byliby w
    cenie :-)

    > Każdy by tak rozwinął jak miałby takie wartości w narodzie. Sowieci
    > próbowali zbudować taką kulturę w sposób sztuczny- nie wyszło. Do
    > tego potrzeba wielu setek lat.

    I oni przez setki lat tak ciezko pracowali ?

    > A co kupimy u tego tam kumpla PADa z Gdańska? Bo on nic nie ma, a kasę i tak
    zgarnie.

    Moze nie ma, moze ma, a moze to drobne.

    > Może lepiej, może gorzej. Zależy jakim się budżetem dysponuje, organizacją systemu
    itd.

    Dzis sie jakis lekarz wypowiadal, ze tak wszystkich to nie ma sensu
    testowac, bo szansa trafienia znikoma, a zbyt wczesnie to i u
    zarazonego nie wykryjesz.

    Mnozysz problemy - no to najwyzej bedzie mial dlugi :-)
    A moze mu NFZ zaplaci za gotowosc.

    > No, szybko chwytasz.

    A tymczasem w rzadzie pelna panika.
    Zamkniete granice, kwarantanna dla wracajacych, zamkniete restauracje,
    pozamykane niektore sklepy.

    I sluchalem jednym uchem wiadomosci TVPiS o 19:30 - chyba nic o tym
    nie mowili, a konferencja prasowa rzadu juz trwala ...

    J.

  • 99. Data: 2020-03-13 23:12:30
    Od: 4...@g...com

    Nie zauważyłem żadnej paniki w rządzie. Wyszedł Mateusz Krzywousty i powiedział co ma
    być zamknięte. Wiedzą że będą duże straty i są na nie przygotowani. Wyszło że wolą
    straty finansowe niż w ludziach na emeryturach. Chwała mu za to. Premier Anglii
    powiedział że nie będą nic zamykali bo straty finansowe były by za duże. I niech się
    ludzie przyzwyczajają że ubędzie sporo starszych i starych ludzi. We Włoszech nie
    leczą ludzi po osiemdziesiątce.

  • 100. Data: 2020-03-14 08:20:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2020 15:12:30 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
    > Nie zauważyłem żadnej paniki w rządzie. Wyszedł Mateusz Krzywousty i
    > powiedział co ma być zamknięte. Wiedzą że będą duże straty i są na
    > nie przygotowani.

    Jak sa przygotowani, to dobrze widac po szkolach - zamkneli w srode,
    a porady jak uczyc zdalnie to w przyszlym tygodniu rzad udzieli.
    A jakby sie okazalo, ze cos trzeba dokupic, to Mateusz zamknal sklepy
    :-)

    Na straty finansowe moze i sa przygotowani ... ale jakos Mateusz nie
    powiedzial, czy o galeria ma nie pobierac czynszu przez 2 tygodnie,
    czy najmujacy sklep wiernie placic.
    Ani nie powiedzial, z czego zaplacic pracownikom, ZUS, czy co z tymi
    pracownikami zrobic ... wyslac na urlop ?

    Ani ... kto mi odda za straty OFE :-P

    > Wyszło że wolą straty finansowe niż w ludziach na
    > emeryturach. Chwała mu za to.

    A to zalezy czy sie jest emerytem czy platnikiem ZUS :-)

    No ale emeryci beda potrzebni, bo kto latem pojedzie na wczasy, jak
    pracownicy beda odrabiac straty :-)

    > Premier Anglii powiedział że nie będą
    > nic zamykali bo straty finansowe były by za duże. I niech się
    > ludzie przyzwyczajają że ubędzie sporo starszych i starych ludzi.

    I nadwyzka w budzecie sie zrobi :-)

    > We Włoszech nie leczą ludzi po osiemdziesiątce.

    Nie zamykaja do wiezien, to slyszalem, ale zeby nie leczyli ?

    A lekarstwa na korone i tak nie ma.
    Cos we Wroclawiu probowali, ale jakos z miernym skutkiem - moze po
    prostu za pozno.

    J.