  • 111. Data: 2020-03-16 08:28:41
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2020 07:22:39 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):

    > Dałeś cef przykład jak to jest jeśli wypierdalać się pomiędzy wódkę
    > i zakąskę. JF wie do czego się odniosłem.

    Ze rzadowi nic do rozliczen miedzy firmami ?
    To po ch* mowi, co moze pracowac, a co nie ...

    > Co zamierza zrobić rząd żeby firmy nie bankrutowały? Nic.
    > Ma stworzyć system ułatwiający
    > powstanie nowych firm w miejsce tych co zbankrutowaly w wyniku tego
    > co się teraz dzieje.

    Widac emeryci wazniejsi niz obywatele pracujacy :-)

    Albo po prostu jaj nie ma i d* trzesie - okreslilby, ze czynsz sie nie
    nalezy, galerie moze by mialy chwilowe trudnosci platnicze, to by
    przyslal syndyka, ktory by sprawiedliwie rzadzil przez 5 lat :-)

    Ale galerie bogate - zaraz by go w TSUE zaskarzyly :-)

    J.

  • 112. Data: 2020-03-18 07:43:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 13:09:23 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
> [...]

    [...]
    > Wydrukować kawałek papieru i podpisać jakimś tam urzędasem to się
    > da, jasne. Tylko potem są konsekwencje, na przykład jak bank ma
    > opracować wiarygodność kredytową takiego szpitala? Jego los
    > całkowicie zależy od nie wiadomo czyjej decyzji, która nie podlega
    > żadnej odpowiedzialności. A weź prowadź taki biznes jak szpital bez
    > kredytów. Nie da się mieć neutralnego cash flow.

    Na razie efekt jest taki, ze szpital prosi PT obywateli o podarowanie
    maseczek, jesli ktos ma niepotrzebny zapas :-)
    Taka organizacja :-)

    J.

  • 113. Data: 2020-03-19 19:34:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik 4kogutek44 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Pierdolisz JF jak potłuczony. Co ma premier do rozliczeń pomiędzy
    >prywatnymi podmiotami gospodarczymi.

    Cos chyba ma, skoro obiecuje 212 mld.

    Skad on to wezmie ... czy tym razem jak polityk: jak mówi, ze da, to
    mówi ...

    J.

  • 114. Data: 2020-03-20 02:51:11
    Od: 4...@g...com

    Po co zmieniasz temat? Koszty społeczne i finansowe pandemi będą ogromne w skali
    całego świata. My też je poniesiemy. I oby były jak najniższe dla nas a jak najwyższe
    dla innych.