    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jak wylaczac arduino?
    Date: Thu, 12 Apr 2018 10:34:29 +0200

    Mam taki problem : zrobiłem male urzadzonko z arduino w srodku, zasilane z
    akumulatorkow 3xAA przez przetwornice step-up do 5V. Arduino sprawdza mi na
    pinie analogowym napiecie akumulatorkow przed przetworzeniem, np. 3.5V.
    Chcialbym aby gdy spadnie napiecie do 3.3V arduino cale sie wylaczalo zeby
    nie zniszczyc akumulatorow, bo inaczej przetwornica wyssa je do zera ;)
    Jak zrobic taki uklad odcinajacy zasilanie w zaleznosci od stanu napiecia?
    Nie mam jakos pomyslu.

    Pzdr