  • 1. Data: 2018-09-28 14:27:59
    Temat: Jak wyrwać chwasta LoanMe?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Pojawiła się lichwiarska firma, LoanMe. Nastręczaja swoje pożyczki
    SMS-ami. Chciałbym ich zablokować, ale trudność polega na tym, że SMS-y
    przysyłają nie z konkretnego nr, a pod nazwą, np. LoanMe, LoanMeSMS. O
    ile z wrzuceniem konkretnego nr do "nr spamu" w Androidzie nie ma
    problemu, tak z nazwą zamiast nr już takiej możliwości nie widzę. Czy
    jest może jakiś inny sposób żeby pozbyć się natrętów?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2018-09-28 14:39:46
    Temat: Re: Jak wyrwać chwasta LoanMe?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Androidzie nie ma problemu, tak z nazwą zamiast nr już takiej
    >możliwości nie widzę. Czy jest może jakiś inny sposób żeby pozbyć się

    a) a nie wyraziles zgody na przysylanie informacji marketingowych za
    pare zl znizki ?

    b) giodo ? Gdzies tam powinna byc informacja kto wyslal, jak sie
    wypisac ...

    J.

  • 3. Data: 2018-09-28 15:00:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > a) a nie wyraziles zgody na przysylanie informacji marketingowych za
    > pare zl znizki ?
    >
    > b) giodo ? Gdzies tam powinna byc informacja kto wyslal, jak sie
    > wypisac ...

    a) nie
    b) nie ma. BTW, jak mam się wypisywać z czegoś, do czego się nie
    zapisywałem??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2018-09-28 15:56:00
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 28.09.2018 o 14:27, Big Jack pisze:
> [...]
    > problemu, tak z nazwą zamiast nr już takiej możliwości nie widzę. Czy
    > jest może jakiś inny sposób żeby pozbyć się natrętów?

    Jaki telefon?
    Jeśli oparty na Androidzie, to czy próbowałeś w aplikacji odpowiadającej
    za wiadomości, w oknie rozmowy z LoanMe wybrać 3-kropki (menu) i
    poszukać tam takiej opcji?
    U mnie np. jest tam opcja "Osoby i opcje", a w jej oknie możliwość
    wyłączenia powiadomień i zablokowania.

  • 5. Data: 2018-09-28 17:57:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    *J.F.* napisał(-a):

    >a) nie
    >b) nie ma. BTW, jak mam się wypisywać z czegoś, do czego się nie
    >zapisywałem??

    I to wlasnie giodo ma wyjasnic, i poprzec stosowną karą :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-09-28 18:50:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > I to wlasnie giodo ma wyjasnic, i poprzec stosowną karą :-)

    OK, ale wracając do mojego pytania, jest sposób żeby chwasta wyrwać, na
    poziomie smartfona?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2018-09-28 20:22:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-28 o 18:50, Big Jack pisze:

    > OK, ale wracając do mojego pytania, jest sposób żeby chwasta wyrwać, na
    > poziomie smartfona?

    Na razie zablokowałem numer i przestało przychodzić.
    Wszystko przychodziło z 223777800.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-09-29 08:38:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Na razie zablokowałem numer i przestało przychodzić.
    > Wszystko przychodziło z 223777800.

    Jak jest nr to łatwizna. Ale SMS-y z nr stacjonarnego? Kto by się w to
    bawił?
    Co zrobić jak jest konkretna nazwa?
    BTW, zablokowanie nr wprawdzie skutkuje tym, że ten SMS nie wyświetla
    sie, nie ma powiadomienia o nim, ale dochodzi do adresata, bo nadawca
    dostaje raport doręczenia, jeśli ma takie włączone. Sprawdzone
    empirycznie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2018-09-29 11:45:57
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 29.09.2018 o 08:38, Big Jack pisze:
> [...]
    > sie, nie ma powiadomienia o nim, ale dochodzi do adresata, bo nadawca
    > dostaje raport doręczenia, jeśli ma takie włączone. Sprawdzone empirycznie.

    Zgadza się, bo filtrowanie ma miejsce nie z poziomu sieci komórkowej
    (jak np. przekierowania), a z poziomu oprogramowania urządzenia końcowego.

  • 10. Data: 2018-09-29 11:51:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-29 o 08:38, Big Jack pisze:

    > Jak jest nr to łatwizna. Ale SMS-y z nr stacjonarnego? Kto by się w to
    > bawił?

    Do mnie SMSy miały numer z którego wyszły.

> [...]
    > sie, nie ma powiadomienia o nim, ale dochodzi do adresata, bo nadawca
    > dostaje raport doręczenia, jeśli ma takie włączone. Sprawdzone empirycznie.

    Nie da się zablokować u nadawcy, chyba że uda się nadawcę zastraszyć
    lub napuścić na niego jakiś urząd.