  • 11. Data: 2018-09-30 12:29:56
    Temat: Re: Jak wyrwać chwasta LoanMe?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-28 o 14:27, Big Jack pisze:
    > Pojawiła się lichwiarska firma, LoanMe. Nastręczaja swoje pożyczki
    > SMS-ami. Chciałbym ich zablokować, ale trudność polega na tym, że SMS-y
    > przysyłają nie z konkretnego nr, a pod nazwą, np. LoanMe, LoanMeSMS. O
    > ile z wrzuceniem konkretnego nr do "nr spamu" w Androidzie nie ma
    > problemu, tak z nazwą zamiast nr już takiej możliwości nie widzę. Czy
    > jest może jakiś inny sposób żeby pozbyć się natrętów?

    Trzeba im zgłosić, że nie życzysz sobie takich wiadomości. Wtedy wypiszą
    twój telefon ze swojej bazy.
    Ale żeby zrobić to skuteczniej, musisz jeszcze zgłosić życzenie
    wypisania z bazy firmy dostarczającej im dane abonentów. Wszystkiego
    dowiesz się po rozmowie z LoanMe. U mnie zadziałało. Po kilku SMSach
    zgłosiłem przez ich Facebooka, później rozmowa telefoniczna z osobą od
    ochrony danych osobowych i od tamtej pory (2 miesiące?) spokój.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-09-30 15:55:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Akarm* napisał(-a):

> [...]
    > zgłosiłem przez ich Facebooka, później rozmowa telefoniczna z osobą od
    > ochrony danych osobowych i od tamtej pory (2 miesiące?) spokój.

    Obawiałem się, że będę musiał z nimi rozmawiać. Czy krok z fb jest do
    pominięcia? Nie mam go i nie chcę mieć. Poczekam jeszcze tydzień,
    zobaczę jak się sytuacja będzie rozwijać i ewentualnie podejmę dalsze
    działania.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2018-09-30 18:55:15
    Od: AntyPIS <b...@j...oo>

    W dniu 2018-09-30 o 15:55, Big Jack pisze:
> [...]
    > pominięcia? Nie mam go i nie chcę mieć. Poczekam jeszcze tydzień,
    > zobaczę jak się sytuacja będzie rozwijać i ewentualnie podejmę dalsze

    https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,181400018,
    title,loanme-sms-czy-da-sie-tego-pozbyc-help,watek

    https://www.wykop.pl/wpis/22995551/cholera-mirki-jak
    -sie-pozbyc-sms-ow-od-loanme-nigd/

  • 14. Data: 2018-10-23 12:27:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *Akarm* napisał(-a):

    > później rozmowa telefoniczna z osobą od
    > ochrony danych osobowych i od tamtej pory (2 miesiące?) spokój.

    Możesz powiedzieć jak się do tej osoby telefonicznie przebiłeś? Biurwa z
    ichniej partyline z uporem maniaka twierdzi, że takiej możliwości nie
    ma. W domyśle telefon ma, ale okopał(-a) się przed plebsem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2018-10-23 23:18:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-23 o 12:27, Big Jack pisze:
> [...]
    > ichniej partyline z uporem maniaka twierdzi, że takiej możliwości nie
    > ma. W domyśle telefon ma, ale okopał(-a) się przed plebsem.

    Najpierw zgłosiłem sprawę chyba poprzez e-mail k...@l...pl (a może
    przez Messenger?) a później, żeby jeszcze usunąć moje dane ze źródła,
    zadzwoniłem pod telefon podany tutaj:
    https://iod.dmsales.com/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 16. Data: 2018-10-23 23:43:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Akarm* napisał(-a):

    > Najpierw zgłosiłem sprawę chyba poprzez e-mail k...@l...pl (a
    > może przez Messenger?) a później, żeby jeszcze usunąć moje dane ze
    > źródła, zadzwoniłem pod telefon podany tutaj:
    > https://iod.dmsales.com/

    Czyli nie dzwoniłeś bezpośrednio do lichwiarzy, tylko do handlarzy
    danymi, od których pozyskali Twoje dane?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2018-10-24 01:00:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-23 o 23:43, Big Jack pisze:

    > Czyli nie dzwoniłeś bezpośrednio do lichwiarzy, tylko do handlarzy
    > danymi, od których pozyskali Twoje dane?

    Najpierw usunąłem swoje dane z LoanMe.
    I już nie pamiętam w jaki sposób. Najpierw chyba napisałem e-mail,
    później do mnie oddzwonili, a może to ja dzwoniłem? Ale na pewno z nimi
    rozmawiałem przez telefon. Dali namiary na źródło danych.
    I na pewno dzwoniłem do pani od ochrony danych w DBMS.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/