  • 11. Data: 2022-03-16 08:02:15
    Temat: Re: Jak wysłać do Rosji filmiki z walk na Ukrainie umieszczane na fejsbuku
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-03-15 o 23:45 +0100, LordBluzg(R) napisał:
    > Ale po co taki bezsęs i komplikacja? YT działa w Rosji

    Ale czy na długo? Rozmawiałem wczoraj z Rosjaninem mieszkającym w
    Moskwie, mówił że wszyscy (przynajmniej w IT) spodziewają się
    zamknięcia YT lada dzień.
    Przy czym dodał też, że to wszystko na nic, bo o Ukrainie ludzie i tak
    wiedzą. Nie wiedzą tylko ci, którzy po prostu nie chcą wiedzieć.

    Mateusz

  • 12. Data: 2022-03-16 09:28:40
    Od: Szczepan <a...@w...pl>

    W dniu 15.03.2022 o 22:08, r...@k...pl pisze:

    > https://fdown.net/
    >
    > Tym ściągasz a wysyłasz już jak chcesz.

    Niezmierne dzięki, to jest właściwa porada.
    Załączona strona w prosty sposób zapisuje mi na kompie, podany w linku
    filmik w formacie MP4. Taki plik mogę wysyłać w dowolnym narzędziu
    używającym internetu, jak Telegram, Viber, WhatsApp. Są słuchy że w
    Rosji mają odłączyć internet światowy a włączyć własny, tak jak w
    Chinach, wtedy nic się do nich nie da wysłać, nawet e Mailem.

    Avast.

  • 13. Data: 2022-03-16 10:15:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > Przy czym dodał też, że to wszystko na nic, bo o Ukrainie ludzie i tak
    > wiedzą. Nie wiedzą tylko ci, którzy po prostu nie chcą wiedzieć.

    Próbował policzyć tych, co nie chcą wiedzieć? Wygląda jakby całkiem
    sporo ich było.

    Jarek

    --
    Nie wiem nic,
    wiedzcie sobie sami,

  • 14. Data: 2022-03-16 10:30:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Szczepan napisał:

    > Są słuchy że w Rosji mają odłączyć internet światowy a włączyć własny,
    > tak jak w Chinach, wtedy nic się do nich nie da wysłać, nawet e Mailem.

    Z Chin maile przychodzą, do nich też wysłać można. Na czym innym to polega.

    Z Rosji regularnie dostaję porcję spamu. Tamtejszy spam różni się od innych,
    bo w Rosji jest to proceder legalny, więc maile są podpisane i z prawdziwym
    adresem mailowym. Teraz czytam co piszą i sumiennie odpowiadam -- polecając
    uprzejmie, by z tym co mi chcieli sprzedać, udali się tam, gdzie ruski
    wojenny korabl. Do tego troche użytecznych linków. Nie wiem, czy to coś
    daje, ale jakaś nadzieja jest.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2022-03-16 10:46:03
    Od: Szczepan <a...@w...pl>

    W dniu 16.03.2022 o 09:28, Szczepan pisze:

> [...]
    > Rosji mają odłączyć internet światowy a włączyć własny, tak jak w
    > Chinach, wtedy nic się do nich nie da wysłać, nawet e Mailem.

    Przy kolejnych próbach okazało się że większość filmików wojennych na FB
    to filmy prywatne, których https://fdown.net/ nie obsługuje.
    Prawie przy każdym dostaje taki komunikat:

    Uh-Oh! This video might be private ( or ) and not public ( ).

    Czy wiesz może jak to ominąć?

    Avast.

  • 16. Data: 2022-03-16 11:30:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Próbował policzyć tych, co nie chcą wiedzieć? Wygląda jakby całkiem
    > sporo ich było.

    Co może się okazać propagandą pochodzącą z tego samego źródła
    ci informacja że ukraińcy nie będą walczyć a "wyzwolicieli"
    powitają kwiatami i chlebem.

    Avast.

  • 17. Data: 2022-03-16 11:41:03
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-03-16 o 10:15 +0100, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Próbował policzyć tych, co nie chcą wiedzieć? Wygląda jakby całkiem
    > sporo ich było.

    Nie wnikałem. Niemniej w jego otoczeniu najwyraźniej była to wiedza
    powszechna (co nie znaczy, że akceptowana) i informacje o konflikcie,
    choć ukrywane, da się znaleźć. Ale to Moskwa, może na wsiach jest
    całkiem inaczej - nie wiem.

    Mateusz

  • 18. Data: 2022-03-16 12:09:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > powszechna (co nie znaczy, że akceptowana) i informacje o konflikcie,
    > choć ukrywane, da się znaleźć. Ale to Moskwa, może na wsiach jest

    Tak, faktów ukryć się nie da. Nawet ci, którzy "nie chcą wiedzieć",
    dobrze wiedzą *czego* nie chca wiedzieć. W Polsce też są tacy, jestem
    w stanie jakoś oszacować liczebność tej grupy (na szczęście niezbyt
    wielkiej). Ale co do Rosji, jestem bezradny, wszelkie intuicje mnie
    zawodzą. Zresztą intuicja w tym przypadku jest złym narządziem badawczym
    -- teoria mnogości to nauka ścisła. Dlatego tak ciekaw jestem wyliczeń
    Rosjan z Rosji.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2022-03-16 22:17:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Mar 2022 10:46:03 +0100, w <6231b1db$0$457$65785112@news.neostrada.pl>,
    Szczepan <a...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Prawie przy każdym dostaje taki komunikat:
    >
    > Uh-Oh! This video might be private ( or ) and not public ( ).

    Jakiej przeglądarki używasz?
    Dla Firefoxa:
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/x-facebo
    ok-video-downloader/

    Chrome:
    https://chrome.google.com/webstore/detail/download-f
    acebook-videos/hgknmjhmcbimcpdmmfeafjbdccaheaeg?hl=p

  • 20. Data: 2022-03-16 22:19:57

    Szczepan <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Czy wiesz może jak to ominąć?

    Albo to (Chrome, Edge, pewnie Opera też):
    https://chrome.google.com/webstore/detail/video-down
    loader-for-fb/jhpemhkhbbhpefadnjnkgpnbpohcamce?hl=pl