  • 1. Data: 2011-03-03 22:46:49
    Temat: Jak zainastalować plik *.apk na Samsungu Avila bez GPS?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Mam Avilę bez GPS (S5230) chciałem zainstalować soft Junaio ale muszę do
    tego pobrać AndroidPIT App Center. Nestety mój telefon nie obsługuje plików
    *.apk

    Czy jest jakiś sposób?

  • 2. Data: 2011-03-03 22:52:07
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03-03-2011 23:46, rageofhonor napisał/a:
    > Mam Avilę bez GPS (S5230) chciałem zainstalować soft Junaio ale muszę do
    > tego pobrać AndroidPIT App Center. Nestety mój telefon nie obsługuje
    > plików *.apk

    Czy pliki .apk nie są plikami dla Androida?
    Jeśli tak to zaopatrz się w telefon z tym właśnie systemem.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-03-03 22:56:53
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam Avilę bez GPS (S5230) chciałem zainstalować soft Junaio ale muszę do
    > tego pobrać AndroidPIT App Center. Nestety mój telefon nie obsługuje
    > plików *.apk
    >
    > Czy jest jakiś sposób?

    Tak. Kupić telefon z Androidem.