  • 1. Data: 2017-02-24 22:01:15
    Temat: Jak zamienić ścieżki na strukturę drzewiastą?
    Od: Andyy <n...@s...tego>

    Mam plik archiwum, w nim ścieżki:

    guava-master\.gitattributes
    guava-master\.gitignore
    guava-master\.travis.yml
    guava-master\guava\src\com\google\common\base\Absent
    .java
    guava-master\guava-gwt\src\com\google\common\base\Ab
    sent_CustomFieldSerializer.java
    guava-master\guava-tests\test\com\google\common\util
    \concurrent\AbstractAbstractFutureTest.java

    Domyślnie posortowane po ostatnim członie ścieżki czyli nazwie
    Zaczynam od posortowania po ścieżce.
    Ale to nie takie łatwe, bo separator ścieżki nie jest ani pierwszym ani
    ostatnim znakiem ASCII, więc może być tak:
    ab1a
    ab\a
    abra

    Jak to zrobić prawidłowo?

  • 2. Data: 2017-02-24 22:03:51
    Temat: Re: Jak zamienić ścieżki na strukturę drzewiastą?
    Od: Andyy <n...@s...tego>

    W dniu 24.02.2017 o 22:01, Andyy pisze:
    > Ale to nie takie łatwe, bo separator ścieżki nie jest ani pierwszym ani
    > ostatnim znakiem ASCII, więc może być tak:
> [...]

    Może najpierw zamienić separator na \0 , posortować i co dalej?
    Tylko aby C# czy C++ nie uznały że \0 oznacza koniec stringa

  • 3. Data: 2017-02-24 22:20:19
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 24.02.2017 22:03, Andyy wrote:

    > Może najpierw zamienić separator na \0 , posortować i co dalej?
    > Tylko aby C# czy C++ nie uznały że \0 oznacza koniec stringa

    Jeśli chcesz posortować tak, by / było przed literkami,
    napisz własną porównywarkę stringów, która jak natrafia
    na znak \, podmienia go na zero.

    Jeśli chcesz zrtobić to, co opisane w temacie postu,
    zaczałbym od podzielenia stringów na vector stirongów

[...]

    Potem drzewo budujesz przechocząc taki zestaw stringów,
    jeśli kolejny element jest taki jak istneijący potomek
    wierzchołka, w który jesteś, wchodzisz w niego, jeśli
    nie, dodajesz do drzewa.

    W sumie to nie wymaga ani przerobienia stringa na
    wektor strongów, ani sortowania.

    pzdr
    bartekltg

  • 4. Data: 2017-02-25 10:16:50
    Od: Andyy <n...@s...tego>

    W dniu 24.02.2017 o 22:20, bartekltg pisze:
> [...]
    > wierzchołka, w który jesteś, wchodzisz w niego, jeśli
    > nie, dodajesz do drzewa.
    >
    > W sumie to nie wymaga ani przerobienia stringa na

    internal void make(Chunk chunk)
    {
    this.chunk = chunk;
    List<ItemArch> list = makePathList();
    root = new Node();
    foreach (ItemArch elem in list)
    {
    Node node = root;
    foreach (string part in elem.parts)
    {
    Node node1 = node.search(part);
    if (node1 != null) node = node1;
    else node = node.add(part);
    }
    node.index = elem.index;
    }
    }

    Długotrwała jest operacja search, ale gdy mamy posortowane, to jeśłi
    znajdzie to zawsze ostatni, co sprawdziłem dla Assert:
    internal Node search(string name)
    {
    if (childs == null) return null;
    for (int i=0; i<childs.Count; i++)
    {
    Node child = childs[i];
    if (child.name == name)
    {
    Debug.Assert(i== childs.Count-1);
    Console.WriteLine("found at "+i+" where size="+
    childs.Count);
    return child;
    }
    }