  • 1. Data: 2017-01-08 22:03:08
    Temat: Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    trafił w moje ręce projektor epson, który wygląda jak pół mydelniczki.
    IDealnie pasuje mi do sufitu w pozycji "do góry nogami" Bez kombinacji
    typu półeczka, zwisiorek czy inne takie. normalnie posmarować klejem i
    docisnąć :) Wiadomo - tak nie zrobię. ale sufit mam podwieszany, ze
    stelażem żelaznym, można by go zamocować magnesami neodymowymi. na bank
    nie odpadnie, pytanie czy 3 silne magnesy neodymowe nie wpłyną
    negatywnie na pracę urządzenia?
    Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza
    obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy
    element B i "klik" - już się trzyma
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2017-01-08 22:22:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    <cut>

    uchwyty sufitowe do projektorów - tego szukaj. projektor montujesz do
    góry jajami i w opcjach sobie obracasz obraz

  • 3. Data: 2017-01-08 22:26:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza
    > obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy

    Magnesy nie powinny mieć wpływu, lamp (poza HID) ani kineskopu w środku
    nie ma. Zastanawia mnie tylko jak ten sufit zniesie temperaturę
    powietrza wychodzącego z projektora, bo rozumiem że to jakiś zwykły
    projektor z lampą HID. Wszystkie fabryczne uchwyty sufitowe które
    widziałem odsuwają go na minimum 10cm od sufitu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2017-01-09 20:33:12
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy
    > element B i "klik" - już się trzyma

    Rzep?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2017-01-09 21:49:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 08.01.2017 22:03, ToMasz pisze:

    > Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza obudowę.
    > wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy element B i "klik" - już
    > się trzyma

    Takie wymagania spełnia uchwyt Vogels EPC 6545.