  • 1. Data: 2017-06-02 19:33:42
    Temat: Jak zmienić hasło repozytorium git?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam repozytorium podłączone pod bitbucket i nie pyta się mnie o hasło.
    W bitbucket zmieniłem hasło i teraz "git push" nie działa.(Pod Windows)
    Gdy szukam w Google odpowiedzi, są tam procedury co trzeba robić aby nie
    pytało się o hasło za każdym razem. A mi chodzi o odwrotną sytuację!

  • 2. Data: 2017-06-02 19:42:15
    Temat: Re: Jak zmienić hasło repozytorium git?
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    o hasło za
    > każdym razem. A mi chodzi o odwrotną sytuację!

    np.
    git remote show origin

    potem sprobuj czy dziala:
    git pull