  • 1. Data: 2017-06-02 19:33:42
    Temat: Jak zmienić hasło repozytorium git?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam repozytorium podłączone pod bitbucket i nie pyta się mnie o hasło.
    W bitbucket zmieniłem hasło i teraz "git push" nie działa.(Pod Windows)
    Gdy szukam w Google odpowiedzi, są tam procedury co trzeba robić aby nie
    pytało się o hasło za każdym razem. A mi chodzi o odwrotną sytuację!

  • 2. Data: 2017-06-02 19:42:15
    Temat: Re: Jak zmienić hasło repozytorium git?
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    o hasło za
    > każdym razem. A mi chodzi o odwrotną sytuację!

    np.
    git remote show origin

    potem sprobuj czy dziala:
    git pull

    AK

  • 3. Data: 2017-07-07 18:31:36
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 02.06.2017 o 19:33, Borneq pisze:
> [...]
    > Gdy szukam w Google odpowiedzi, są tam procedury co trzeba robić aby nie
    > pytało się o hasło za każdym razem. A mi chodzi o odwrotną sytuację!

    A teraz właśnie chodzi mi o sytuację odwrotną, nie wiem jak pytałem
    przedtem że mi dawało na to odpowiedzi.
    Bo w Windows nie pyta, ale w Linuksie pyta a ja nie chcę

  • 4. Data: 2017-07-07 18:49:17
    Od: pinokio <p...@n...adres.pl>

    W dniu 07.07.2017 o 18:31, Borneq pisze:
    > A teraz właśnie chodzi mi o sytuację odwrotną, nie wiem jak pytałem
    > przedtem że mi dawało na to odpowiedzi.
    > Bo w Windows nie pyta, ale w Linuksie pyta a ja nie chcę

    Odpowiedź:
    https://community.atlassian.com/t5/Bitbucket-questio
    ns/How-to-setup-git-command-line-to-use-ssh-without-
    password/qaq-p/67335

    czyli można:
    gedit .git/config

    i tam

    [remote "origin"]
    url = http://user:p...@g...com/firma/project.git

    uwaga: na Stack Overflow są złe odpowiedzi