  • 1. Data: 2019-06-10 21:39:12
    Temat: Jak zmienić naciąg linek recznego - Orlando
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Chevrolet Orlando. Mam troche za bardzo naciągnięte linki ręcznego, brak
    luzu na rączce.

    Chciałbym delikatnie je poluzować. Zerkając w kanał od strony tyłu
    *wydaje* mi się że nie można tego zrobic bez rozbierania obudowy
    ręcznego (co wygląda na pracochłonne). Ale może się mylę?

    Tutaj poglad:

    https://drive.google.com/open?id=1kKfkBLb6MWgf9-GMxL
    NBe3OthvMS5eii
    https://drive.google.com/open?id=1qG9bt-aFHstJzRtKJw
    V8Ht7NJJafN75U

    Trywialne sposoby takie jak zdjęcie linek kombinerkami odpadają, ręcznie
    nie potrafie ich "naciągnąć" tak aby zdjąć z belki.

  • 2. Data: 2019-06-10 22:00:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sie tarcze albo bebny nie grzeja to nic nie rob bo nie jestes w stanie nic
    zrobic. Popuscisz linki a samoregulatory od razu je naciagna.

  • 3. Data: 2019-06-10 22:37:03
    Temat: Re: Jak zmienić naciąg linek recznego - Orlando
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2019 22:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak sie tarcze albo bebny nie grzeja to nic nie rob bo nie jestes w stanie nic
    zrobic. Popuscisz linki a samoregulatory od razu je naciagna.

    Zacisk lewego koła się *czasami* grzeje, ponadto bywa że wyczuwam
    delikatne zaciągnięcie ręcznego bo samochód tocząc się delikatnie ale
    stanowczo się zatrzymuje. Dzieje się to randomicznie i raczej nie ma
    związku z temperaturą, raczej coś się zacina.

    Kiedy taka sytuacja ma miejsce to ręczny nie ma żadnego luzu wieć
    zakładam że linka nie wraca zupełnie do położenia zero.

    Jadę do mechaników w tygodniu aby sprawdzili co nie tak z hamulcami bo
    obstawiam że zacisk powoli do regeneracji ale pytam dlatego że na
    dzieńdobry ocenili że do rozebrania jest cały tunel i połowa plastików.
    Zastanowiło mnie to, rozebrałem tył tunelu i faktycznie nie widzę
    możliwości, ale może jest jakaś sztuczka?

  • 4. Data: 2019-06-10 23:15:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy wahaczach na pancerzu nie ma zadnej regulacji?

  • 5. Data: 2019-06-11 07:23:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2019 23:15, Zenek Kapelinder wrote:
    > Przy wahaczach na pancerzu nie ma zadnej regulacji?

    Tym będa martwić się mechanicy, mnie na razie interesuje hasło "trzeba
    rozebrać miliard plastików żeby wyregulować" i na ile jest prawdziwe.

  • 6. Data: 2019-06-12 01:05:34
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-06-2019 o 21:39, heby pisze:
> [...]
    >
    > Trywialne sposoby takie jak zdjęcie linek kombinerkami odpadają, ręcznie
    > nie potrafie ich "naciągnąć" tak aby zdjąć z belki.

    Tu podobny mechanizm:
    https://forum.chevroletteampoland.com/viewtopic.php?
    t=3441

    yabba

  • 7. Data: 2019-06-16 18:43:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-06-10 21:39, heby wrote:
    > Chevrolet Orlando. Mam troche za bardzo naciągnięte linki ręcznego, brak
    > luzu na rączce.

    https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0911/en/
    documents_2012/Orlando/SM-J/92170015.EN.html#4711

    orlando to ma bardzo fajne instrukcje

    https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0911/en/
    documents_2011/Orlando/start_Orlando.html