  • 591. Data: 2018-09-10 11:35:33
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > No dobra pierdu pierdu o telefonach, a wątek thrillera się urwał.
    > Jutro piątek, gawiedź chce sensacji!!!

    Bo w sumie ciężko cokolwiek więcej wymyślić :( Ot, prąd był podpięty pod
    linię telefoniczną, linię Orange doziemiło (wg mnie mając takie prawo) i
    tyle...

    Czekam parę miesięcy jakie będą rachunki i będę się kopał z właścicielką.

  • 592. Data: 2018-09-10 12:41:44
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > za impuls na licznik. Np. realizowało się to tak, że tworzony był dla
    > abonenta obwód, gdzie każde podniesienie słuchawki, dawało impuls na
    > licznik,

    Podniesienie u ab. A czy B?

  • 593. Data: 2018-09-10 19:33:13
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..
    > Bo w sumie ciężko cokolwiek więcej wymyślić :( Ot, prąd był podpięty pod
    > linię telefoniczną, linię Orange doziemiło (wg mnie mając takie prawo) i
    > tyle...

    Doziemiło, miało prawo... pewnie tak. Ale, jakby ten prąd kogoś
    zajebambambał kogoś, to co wtedy, kto by był winny? Chyba, że w chwili
    wykonania ziemi sprawdzali i nic nie było.

    > Czekam parę miesięcy jakie będą rachunki i będę się kopał z właścicielką.

    Daj znać, jak coś się ustali.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 594. Data: 2018-09-10 19:39:18
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..

    > Podniesienie u ab. A czy B?

    Abonent A. Taka proteza. Co jasne jest, że także połączenia nie doszłe do
    skutku, licznikowały. Podniesienie u B, nie miało znaczenia.

  • 595. Data: 2018-09-11 23:39:03
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Abonent A. Taka proteza. Co jasne jest, że także połączenia nie doszłe do
    > skutku, licznikowały. Podniesienie u B, nie miało znaczenia.

    Tak... to miało być kolejne pytanie :)

  • 596. Data: 2018-09-13 02:14:59
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..

    > Tak... to miało być kolejne pytanie :)

    Cóż, taka proteza w miejscu, gdzie nie dochodziło wstecz "podniesienie".