  • 11. Data: 2018-08-02 18:45:56
    Temat: Re: Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "ń" <ń@ń.ń> napisał w wiadomości news:pjuvsf$saa$1@node2.news.atman.pl...
    > "Trochę" łamałbym na pół i połówki wyrzucał osobnymi partiami do innych śmietników.
    Czy z tego mam domniemywać, że połówki przełamanej płyty można jakoś skleić
    i odczytać treśc? Jeśli tak, to jak to się robi? Pytam z ciekawości.

    Tomasz

  • 12. Data: 2018-08-02 19:45:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-08-02 o 18:45, Tomasz pisze:
    > Użytkownik "ń" <ń@ń.ń> napisał w wiadomości
    > Czy z tego mam domniemywać, że połówki przełamanej płyty można jakoś skleić
    > i odczytać treśc? Jeśli tak, to jak to się robi? Pytam z ciekawości.

    A komu by się chciało grzebać po smietnikach i sklejać Twoje płyty.
    Poza tym czego się boisz? Policja szuka u Ciebie pedofilii lub zoofilii?

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-08-02 20:01:05
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A komu by się chciało grzebać po smietnikach i sklejać Twoje płyty.
    > Poza tym czego się boisz? Policja szuka u Ciebie pedofilii lub zoofilii?

    Animka, na Twoje inteligentne wnioski zawsze można liczyć,
    na każdej grupie, w każdym temacie.

    Tomasz

  • 14. Data: 2018-08-02 21:10:22
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Czy z tego mam domniemywać, że połówki przełamanej płyty można jakoś skleić
    > i odczytać treśc? Jeśli tak, to jak to się robi? Pytam z ciekawości.

    Teoretycznie powinno się dać, na płycie CD jest dużo nadmiarowych danych
    korekcyjnych. Przy jakich pierdołach nikt się w to nie będzie bawił, ale
    jak na płycie będą plany najnowszego bombowca strategicznego Tybetu lub
    dalsza część nagrań u Sowy, to czemu nie?

  • 15. Data: 2018-08-02 21:57:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Masz ładną Starą, ale nie aż tak.

    -----

  • 16. Data: 2018-08-03 04:46:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-08-02 o 20:01, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Animka, na Twoje inteligentne wnioski zawsze można liczyć,
    > na każdej grupie, w każdym temacie.

    Przeczytaj swoje rozterki- jaki inteligentnę :-) Popłakać ze śmiechu się
    można.
    Jak połamiesz na 4 kawałki to też się boisz, że ktoś wygrzebie ze
    śmietnika i odczyta?
    Można i głębokie rysy ostrzem nożyczek lub noża zrobić i płyta jest nie
    do odczytania.

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-08-03 10:47:52
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-08-02 o 13:02, Tomasz pisze:
    > Jak w temacie.
    > Mam trochę starych płyt, których ze względu na zawartość nie mogę
    > po prostu wyrzucić.
    > Są to płyty do jednarozowego zapisu, więc nadpisanie odpada.
    > Niszczarki do płyt są zbyt drobie bym mógł sobie coś takiego kiupić.
    >
    > Jak niszczycie takie płyty?

    Weź ostrą siekierę (ewentualnie pożycz od znajomego), połóż po kilka płyt
    na stosie na twardym podłożu i machnij parę razy w te płyty i po sprawie.
    Przy okazji trochę ruchu wyjdzie Ci na zdrowie. ;-)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 18. Data: 2018-08-03 11:29:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 02.08.2018 13:02, Tomasz pisze:

    > Jak niszczycie takie płyty?

    Rębak do gałęzi. A gdy zamieszkasz w domu z ogrodem,
    to będzie jak znalazł. To opcja na bogato. Na biedno:
    worek i 5-kilowy młot.

  • 19. Data: 2018-08-03 15:05:50
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-02 o 20:01, Tomasz pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Animka, na Twoje inteligentne wnioski zawsze można liczyć,
    > na każdej grupie, w każdym temacie.

    gdyby na grupie nie było kogoś takiego, to bym nie wierzył, że internet
    już *faktycznie* trafił pod... strzechy!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 20. Data: 2018-08-03 15:49:24
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 3 Aug 2018 04:46:29 +0200, Animka wrote:

> [...]
    > śmietnika i odczyta?
    > Można i głębokie rysy ostrzem nożyczek lub noża zrobić i płyta jest nie

    Tak, już wszystko rozumiemy, dzięki, idź sobie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka