  • 1. Data: 2019-06-26 10:34:54
    Temat: Jak zresetować żarówkę
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Z comp.arch.embedded:

    It took a very long time to realise that this wasn't a bad parody.

    <https://www.youtube.com/watch?v=1BB6wj6RyKo>

    If you were the engineer who implemented this, kill yourself.
    It's not a sin; you have no soul anyway.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 2. Data: 2019-06-26 16:11:14
    Temat: Re: Jak zresetować żarówkę
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    ROTFL piękne:D
    co prawda to sekwencje dla różnych wersji firmware, ale i tak ogląda się
    to z opadem szczęki:D

  • 3. Data: 2019-06-26 17:17:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
> [...]
    >If you were the engineer who implemented this, kill yourself.
    >It's not a sin; you have no soul anyway.

    Ale o co chodzi ?
    Z grubsza biorac ... prawidlowo.

    Ale ze nie ma opcji upgrade firmware ? :-)

    Hm, jakbym ja robil ... moze by tak Morsem nadawac rozkazy ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-06-26 17:58:03
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 26 czerwca 2019 03:34:55 UTC-5 użytkownik Queequeg napisał:
> [...]
    >
    > If you were the engineer who implemented this, kill yourself.
    > It's not a sin; you have no soul anyway.

    Ten zarowkowy wiral to idealny detektor niezbyt rozgarnietych ludzi.
    Jak inaczej resetowac taka zarowke?
    Dodasz guzik? Fajnie, wtedy pyszczyc beda inni ze maja zarowke w plafonie i sie im
    rozparowala i trzeba drabine brac zeby reset wcisnac.
    Dodasz irde? Ktos powie ze "ni mam irdy w telefonie!"
    Dodasz BT? Tez sie moze pomotac i trzeba by zresetowac. Jak zresetujesz zarowke w
    ktorej stos BT sie posypal i nie gada do ciebie?

    Jakies inne alternetywy?

    Ja widze tylko jedna: Zarowka ktorej resetowac nie trzeba.
    Ale to juz offtopic :)

    A ze procedura fikusna, trudno, za to sie przypadkiem nie zresetuje, elektrownia tak
    rowno nie mruga.
    Choc jakbym byl operatorem trafoka na dzielni to bym w nocy ludziom zarowki resetowal
    z nudow...

  • 5. Data: 2019-06-26 18:56:57
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    s...@g...com <s...@g...com> napisał(a):
    > Dodasz irde? Ktos powie ze "ni mam irdy w telefonie!"

    Może być światło widzialne i appka migająca ekranem.

    > Jakies inne alternetywy?

    Sekwencja składająca się z 3 kroków. To już bardzo mocno ograniczy możliwość
    przypadkowego resetu. Jeśli byłoby to nadal niewystarczające, to w momencie
    wykonania tych 3 kroków dodać potwierdzenie: żarówka zaczyna migać i jeśli w
    ciągu 3 sekund jej nie wyłączysz, to następuje reset. Nie ma uzasadnienia
    dla liczby kroków wynoszącej kilkanaście.

    W każdym razie nie ma sensu bronić tego pomysłu GE.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2019-06-26 19:08:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Luźne skojarzenie: https://www.youtube.com/watch?v=HWc3WY3fuZU

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2019-06-26 19:10:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-06-26 o 18:56, Grzegorz Niemirowski pisze:
    > Nie ma uzasadnienia dla liczby kroków wynoszącej kilkanaście.

    Nie kumam o co chodzi z tymi żarówkami - po co im w ogóle reset.
    A jakie są konsekwencje przypadkowego niepotrzebnego resetu?
    P.G.

  • 8. Data: 2019-06-26 19:11:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    s...@g...com napisał:

    > Choc jakbym byl operatorem trafoka na dzielni to bym w nocy
    > ludziom zarowki resetowal z nudow...

    Te z softem w wersji 2.8, czy 2.7?

    Jarek

    --
    To wszystko z nudów, wysoki sądzie
    to wszystko z nudów,

  • 9. Data: 2019-06-26 19:19:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał(a):
    > Nie kumam o co chodzi z tymi żarówkami - po co im w ogóle reset.

    Żeby przypisać do innego telefonu jak z tym pierwszym coś się stanie.

    > A jakie są konsekwencje przypadkowego niepotrzebnego resetu?

    Trzeba będzie ponownie sparować żarówkę z telefonem. Czyli nic strasznego. A
    nawet prostsze niż wykonywanie jakiejś sekwencji mignięć. Lekarstwo gorsze
    od choroby.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2019-06-26 19:56:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał(a):

> [...]

    >Trzeba będzie ponownie sparować żarówkę z telefonem. Czyli nic
    >strasznego. A nawet prostsze niż wykonywanie jakiejś sekwencji

    A jak masz tych zarowek 10 ?
    Albo wracasz po nocy do domu z rozladowanym telefonem ?

    Albo sasiad bedzie szybszy i sparuje ze swoim ?

    Moze lepiej, zeby za czesto sie nie resetowaly.

    J.