  • 1. Data: 2020-03-24 23:11:03
    Temat: Jak zrobić biznes na koronawirusie?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w maseczki

    To firma, której prezesem jest Wojciech Ahnert, radny PiS z Chorzowa,
    dostarczy maseczki ochronne dla czterech szpitali i stacji sanepidu na
    Górnym Śląsku. Będzie pośredniczyć w sprzedaży 5 mln sztuk tego produktu.
    Sam radny przekonuje, że pomaga szpitalom, bo sprzeda trudnodostępny produkt
    po dobrej cenie.

    Lawinę komentarzy i spekulacji w mediach społecznościowych wywołały dwa
    komunikaty notowanej na giełdzie spółki MBF Group. 15 marca poinformowała,
    że uzyskała pięć zamówień na artykuły medyczne związane z profilaktyką przed
    rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Zainteresowani to powiatowa stacja
    sanepidu oraz cztery szpitale. Chodziło o certyfikowane, trzywarstwowe
    maseczki ochronne. 20 marca spółka podała, że zabezpieczyła dostawę 5
    milionów sztuk maseczek o wartości ponad 10 mln zł netto i w ciągu kilku dni
    otrzyma produkt.

    Koronawirus. To radny PiS zorganizował maseczki

    W czasach epidemii maseczki to najgorętszy towar na rynku. Brakuje ich w
    całej służbie zdrowia. Dlatego giełdowe notowania MBF wystrzeliły w górę.
    Falę oburzenia wywołała jednak informacja, że prezesem spółki jest Wojciech
    Ahnert radny PiS z Chorzowa. W ostatnich wyborach parlamentarnych bez
    powodzenia kandydował z ostatniego miejsca listy Prawa i Sprawiedliwości do
    Sejmu.

    Przypomnijmy, że niedawno rząd wprowadził zakaz sprzedaży maseczek i płynów
    dezynfekcyjnych przez portale OLX i Allegro. Na ograniczenia zgodził się
    chiński serwis internetowy Aliexpress. Od 24 marca wstrzymał dostawy do
    odbiorców w Polsce. Pojawiły się spekulacje, że radny PiS organizuje biznes,
    akurat w czasie kiedy handel maseczkami jest mocno ograniczony. Temat
    podchwycili politycy opozycji.

    Firma odpowiada. To dla dobra konsumentów

    "Spółka dąży i działa w kierunku sprowadzenia na rynek Polski jak
    największej ilości maseczek, tak aby były one dostępne w powszechnym użytku
    i sprzedaży, po jak najkorzystniejszej cenie dla końcowego konsumenta" -
    zapewnia MBF Group w opublikowanym w poniedziałek komunikacie.

    "Łączenie funkcji prezesa zarządu z mandatem radnego jest ogromnym
    nadużyciem. Wszelkie umowy i kontrakty spółka zawiera z podmiotami
    prywatnymi na zasadach rynkowych" - komentuje dalej spółka.

    Wojciech Ahnert, z którym udało nam się porozmawiać, oświadczył, że jest
    zszokowany skalą krytyki, jaka pojawiła się w mediach społecznościowych i
    kilku serwisach. Zaprzecza, że jego firma korzysta na ograniczeniach handlu
    maseczkami.

    Przekonuje, że podobnie jak prezes Orlenu uruchomił produkcję płynu do
    dezynfekcji, on postanowił pomóc w zaopatrzeniu szpitali w środki ochrony.
    Chce to zrobić na zasadach rynkowych, czyli sprzedając towar. Nie podaje,
    ile wyniesie cena jednej maseczki. Ma jednak zadowolić się skromną marżą,
    sięgającą 2-3 eurocentów na sztuce.

    W rozmowie z WP podkreślił, że maseczki, których bardzo brakuje w Polsce, są
    dostępne w Rosji, Mongolii, Kazachstanie i innych krajach w ogromnych
    ilościach. Pośrednik może w ciągu 7-8 dni sprowadzić miliony sztuk maseczek.

  • 2. Data: 2020-03-24 23:24:29
    Temat: Re: Jak zrobić biznes na koronawirusie?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-24 o 23:11, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > milionów sztuk maseczek o wartości ponad 10 mln zł netto i w ciągu kilku dni

    Tanio.
    Maseczka za dwa złote.
    Onet przesłał mi niedawno ofertę/reklamę maseczek po 5zł od sztuki.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-03-24 23:24:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie żebym się przypierdalal ale grupa samochody to marne miejsce na takie
    propagandowe informacje jakimi chcesz tutaj innych nakarmić. Poza tym samochodziarze
    to twardziele i na byle gówno ich nie złapiesz. Może coś o cenie benzyny byś napisał.
    Siedzę w chałupie na dupie i nie wiem jaka jest na stacjach. Są głosy że już poniżej
    czterech złotych za litr zrobili.

  • 4. Data: 2020-03-25 01:16:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak z ciekawości sprawdzilem ile kosztują jednorazowe maseczki przed wirusem to
    okazało się że 2 złote za 10 sztuk.

  • 5. Data: 2020-03-25 02:37:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo r...@k...pl pisze tak:

    > Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w
    > maseczki

    "maseczki" to sobie robią baby żeby ładniej wyglądać.
    Ostatni jakiś kretyn lansuje "medycy"

    > Sam radny przekonuje, że pomaga szpitalom, bo sprzeda
    > trudnodostępny produkt po dobrej cenie.

    po 2zł hahaha

    > prezesem spółki jest Wojciech Ahnert radny PiS z Chorzowa

    no pacz pan że nie z Suwałk.

    > Na ograniczenia zgodził się chiński serwis internetowy Aliexpress

    bardzo mi tym podpadł

    > Wojciech Ahnert, z którym udało nam się porozmawiać, oświadczył,
    > że jest zszokowany skalą krytyki

    nie rżnij głupa

> [...]
    > płynu do dezynfekcji, on postanowił pomóc w zaopatrzeniu szpitali
    > w środki ochrony. Chce to zrobić na zasadach rynkowych, czyli

    Wróblen jest państwowy

    > Nie podaje, ile wyniesie cena jednej maseczki.

    na pewno nie 2zł

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2020-03-25 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > złapiesz. Może coś o cenie benzyny byś napisał. Siedzę w chałupie na
    > dupie i nie wiem jaka jest na stacjach. Są głosy że już poniżej

    Kto zrobił?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 7. Data: 2020-03-25 07:16:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    MOŻESZ SIĘ PRZENIEŚĆ NA PL.MEDYCYNA???

    -----

  • 8. Data: 2020-03-25 07:32:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Wróblen jest państwowy

    w 27.52%

    J.

  • 9. Data: 2020-03-25 07:37:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Tanio. Maseczka za dwa złote.

    "ponad". ale miejmy nadzieje, ze niewiele ponad, czyli mniej niz 11 ..

    >Onet przesłał mi niedawno ofertę/reklamę maseczek po 5zł od sztuki.

    Ciekawia mnie te certyfikaty.
    Jakis specjalny material ? I 2 zl ?

    J.

  • 10. Data: 2020-03-25 07:54:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-03-2020 o 07:37, J.F. pisze:
> [...]
    pl...

    > "ponad". ale miejmy nadzieje, ze niewiele ponad, czyli mniej niz 11 ..

    Ciekawe ile kosztowały maseczki, które hurtowo wywiózł z Polski
    właściciel LPP w tym roku, dla swoich fabryk w Azji.

    ZANIM rząd PIS w ramach " byliśmy przygotowani" postanowił je nabyć -
    zrobił to tak ze dwa miesiące za późno.