  • 1. Data: 2018-12-01 16:26:30
    Temat: Jaka SIM prepaid do tabletu?
    Od: Zośka <x...@a...pl>

    Jaką kartę SIM do tabletu/modemu kupić?
    Szukam karty prepaid, wyłącznie do internetu, co najwyżej
    z niewielką ilością minut.
    Z uwagi na nieregularne korzystanie z internetu najlepiej by
    było gdyby można było przedłużyć ważność, czyli odłożyć
    konieczność doładowania bez straty GB, do np. roku.
    Wiem, że kiedyś karty SIM z Orange miały taką możliwość,
    teraz o tym nie piszą.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 2. Data: 2018-12-01 16:37:22
    Temat: Re: Jaka SIM prepaid do tabletu?
    Od: g...@g...com

    Jedynie karta z play odNowa spelnia te potrzeby.
    Ograniczenia, troche drogi internet, reszte jak w zapotrzebowaniu.
    6 GB za 25 zl bez terminu waznosci, konto tez po wieki przy chciaz
    jednej platnej czynnosci w mcu.
    gtoni

  • 3. Data: 2018-12-01 17:16:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.12.2018 o 16:37, g...@g...com pisze:
> [...]
    > Ograniczenia, troche drogi internet, reszte jak w zapotrzebowaniu.
    > 6 GB za 25 zl bez terminu waznosci, konto tez po wieki przy chciaz

    bardzo dobra odpowiedź. klient wymaga - klient płaci. 6 giga za 25zł.
    siódmy gigabajt będzie Cię kosztował 50zł. koniec. Jeśli jednak
    spróbujesz obniżyć swoje wymagania o 5%, dostaniesz ofertę 5 razy
    lepszą. np karta sim z allegro na której jest 50 giga na pół roku za
    42zł. Możesz też "Wejść" w dowolnego prepaida, a pakiety kupować tylko
    wtedy kiedy potrzebujesz. niewykorzystany pakiet przepada, ale zakup
    jest zdecydowanie tańszy niż 25 zł!!!! O ile pamiętam za sam start
    orangowej karty sim otrzymasz kilka GB interetu na 2 tygodnie. Możesz
    też kombinować. np przeneiść numer do fakt mobile i dostać 50 giga na
    pół roku. rebtel daje 1 giga gratis, więcej można dokupić.
    ToMasz

  • 4. Data: 2018-12-01 17:34:58
    Od: Zośka <x...@a...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przeneiść numer do
    > fakt mobile i dostać 50 giga na pół roku. rebtel daje 1 giga gratis, więcej można

    Myślałam, że to będzie taniej.

    Z tego co piszesz, 50GB na pół roku mogłoby być rozwiązaniem.
    Kto takie warunki proponuje i za ile, poza Allegro?

    Czy Orange "oficjalnie" zrezygnowało z możliwości przedłużenia
    ważności zgromadzonych środków na rok? Gdzieś o tym pisali?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 5. Data: 2018-12-01 18:52:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 1 grudnia 2018 17:34:58 UTC+1 użytkownik Zośka napisał:
> [...]
    >
    > Czy Orange "oficjalnie" zrezygnowało z możliwości przedłużenia
    > ważności zgromadzonych środków na rok? Gdzieś o tym pisali?

    A w jakiej sieci masz telefon.
    Bo w play dają kartę dodatakową na internet
    cena 10zł za każdy 1GB

  • 6. Data: 2018-12-01 19:06:53
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 16:26, Zośka pisze:
> [...]
    > konieczność doładowania bez straty GB, do np. roku.
    > Wiem, że kiedyś karty SIM z Orange miały taką możliwość,

    aero2 70 GB na 30 dni za 10 zł, jak nie korzystasz z pakietu masz
    darmowy internet z "captcha". Karta nie ma terminu ważności.

    Pozdrawiam
    DanW

  • 7. Data: 2018-12-01 19:07:09
    Od: Zośka <x...@a...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A w jakiej sieci masz telefon.
    > Bo w play dają kartę dodatakową na internet
    > cena 10zł za każdy 1GB

    Telefon, w pakiecie z domowym internetem i TV, mam w Orange.
    Tam jest chyba 5 GB co miesiąc, niewykorzystane przepadają,
    ale trudno kartę SIM ciągle przekładać. Natomiast internet
    na smartfonie dobry tylko w nagłych przypadkach konieczności
    zajrzenia na jakąś stronę lub odebrania poczty.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 8. Data: 2018-12-01 19:12:55
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    It happens that Zośka formulated :

    > Myślałam, że to będzie taniej.

    Zależy ile gb potrzeba, pisanie że korzystasz nieregularnie nic nie
    zmienia. Ktoś pisał wyżej o odnowie i 25zł za 6gb, ale jak ci starczy
    mniej to jest tam pakiet 1gb za 5zł.

    > Z tego co piszesz, 50GB na pół roku mogłoby być rozwiązaniem.
    > Kto takie warunki proponuje i za ile, poza Allegro?

    Rejestrujesz dowolny starter Orange/T/Plus w salonie i idziesz do Play
    i prosisz o przeniesienie numeru do Fakt Mobile. Problem jest z
    czystymi kartami do Fakt, ale jak się nie dasz wyrzucić z salonu to Ci
    taką kartę zamówią z magazynu. Przenosisz nr do Faktu i włączasz bonus
    za przeniesienie co daje 500zl i 50gb ważne 150 dni, do tego teraz jest
    promo że dodają 20gb po aktywacji w Fakcie więc w sumie masz 70gb.

    > Czy Orange "oficjalnie" zrezygnowało z możliwości przedłużenia
    > ważności zgromadzonych środków na rok? Gdzieś o tym pisali?

    Z tego co pamiętam to w sierpniu tego roku, nie pamiętam tylko czy coś
    zmieniali w regulaminach czy po prostu w regulaminach zawsze tak było
    jak trzeba, a zaczęli to od sierpnia egzekwować. W każdym razie teraz
    wydłuża do roku ale tylko ważność konta. Bonusu GB nie wydłużysz w ten
    sposób.

  • 9. Data: 2018-12-01 23:25:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.12.2018 o 19:06, mybox pisze:

    > aero2 70 GB na 30 dni za 10 zł, jak nie korzystasz z pakietu masz
    > darmowy internet z "captcha". Karta nie ma terminu ważności.
    tylko dodaj jeszcze że za 10zł prędkość jest ograniczona do 512kb, czyli
    troche szybciej niż telegram lub gołąb pocztowy

    ToMasz

  • 10. Data: 2018-12-01 23:30:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Z tego co piszesz, 50GB na pół roku mogłoby być rozwiązaniem.
    > Kto takie warunki proponuje i za ile, poza Allegro?
    tylko allegro, czas wysyłki karty sim - 7 dni. w tym czasie sprzedawca
    kombinator, doładowuje kartę aby się bonus internetowy uaktywnił i
    szybciutko zgromadzone złotówki zamienia na smsy premium (w grach). se
    ludzie większe lufy kupują w world of tanks. karta sim z zerowym kontem
    zł ale nabitymi gigabajtami trafia do kupującego. Ja tak zapewniam sobie
    internet od dobrych 5 lat. (najpierw RMB, potem 1410, teraz to o czym
    piszę). Wychodzi mnie to jakieś 8-12zł na miesiąc.
    ToMasz