  • 1. Data: 2018-04-29 22:27:47
    Temat: Jaka TV na kartę z programami sportowymi?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Rodzice wybierają się na lato na działkę (4-5 miesięcy). Jest tam antena
    satelitarna do odbioru CP/NC+ na dachu ale nie mają umowy z żadną TV .
    Nie chcą podpisywać umowy na abonament, gdyż potrzebują TV tylko na
    okres do 5 miesięcy. Jaką ofertę i za ile wybrac (sam dekoder plus karta
    do odbioru TV z kanałami sportowymi (Polsat Sport, Sport Extra,
    ewentualnie TVP Sport) ?

  • 2. Data: 2018-04-29 22:38:33
    Temat: Re: Jaka TV na kartę z programami sportowymi?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-29 o 22:27, xxx pisze:
> [...]
    > okres do 5 miesięcy. Jaką ofertę i za ile wybrac (sam dekoder plus karta
    > do odbioru TV z kanałami sportowymi (Polsat Sport, Sport Extra,
    No i Eurosport oczywiście...też by się przydał w zestawie na kartę..

  • 3. Data: 2018-04-29 22:59:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.04.2018 o 22:38, xxx pisze:
    > No i Eurosport oczywiście...też by się przydał w zestawie na kartę..
    jeśli jest internet, zasięg gsm to moze ipla i tablet? (telefon+tv)

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-04-29 23:23:15
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-29 o 22:59, ToMasz pisze:
    > zasięg gsm to moze ipla i tablet? (telefon+tv)
    Jest zasięg HSDPA+, próbowałem nawet opcji TOYA GO online na
    telewizorze, ale tnie niestety. Nie te prędkości jeszcze. Chcą mieć
    obraz na telewizorze a nie na jakimś wynalazku (tablecie:) Chyba nc+ na
    kartę 40zł/m-c w tym Eurosport, Nc sport i TVP Sport w zestawie
    https://ncplus.pl/telewizja-na-karte

  • 5. Data: 2018-04-30 05:14:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-04-2018 o 22:59, ToMasz pisze:
    > jeśli jest internet, zasięg gsm to moze ipla i tablet? (telefon+tv)

    Pytanie co chcą oglądać.
    W darmowej tv nic ciekawego ze sportu nie ma.

  • 6. Data: 2018-04-30 14:21:04
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    Sprawdź https://ncplus.pl/telewizja-na-karte .