  • 31. Data: 2019-04-20 14:36:04
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-20 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    > standard (duzo opisów podobnych zgonów drukarek znalazłem w necie)
    >
    > Ten moj epsn wf2660 kupiłem z tzw wiecznymi tuszami - uzupełnianie tuszu
    > strzykawka. Mało to wygodne, dodatkowo przynajmniej kilkukrotnie drukarka
    > po prostu przestała drukowac.
    > Potrzebny był specjalny program (wic reset czy jakos tak) i kilkukrotne
    > przeprowadzenie procedury polegajacej najprawdopodobniej na czyms w stylu
    > przepłukiwania/ przepychania głowicy.
    > Upierliwe.
    > Widze ze ta tez ma ten system...
    >
    > Wczesniejszy brother nie miał takich problemów - wymiana cartdridza za

    To nie wiem, ja załatwiam zamienne kartridże, które są już wypełnione.

    Akurat znalazłem tanie źródło.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 32. Data: 2019-04-20 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Filip454 f...@g...com ...

    > To nie wiem, ja załatwiam zamienne kartridże, które są już wypełnione.
    >
    > Akurat znalazłem tanie źródło.

    Pewnie tez bym tak robił ale z drukarka dostałem z kazdego tuszu po
    butelce i starczyły na te 2 lata. Nastepne kupiłbym cardridze bo
    widziałem ze sa po kilkanascie złotych. Ale drukarka nie wytrzymała.

    I co ja mam jako konsument myslec skoro brother wytrzymał 6 lat a epson
    tylko 2,5?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 33. Data: 2019-04-20 21:57:05
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-20 o 20:59, Budzik pisze:
> [...]
    > widziałem ze sa po kilkanascie złotych. Ale drukarka nie wytrzymała.
    >
    > I co ja mam jako konsument myslec skoro brother wytrzymał 6 lat a epson

    Nie wiem, mnie tam się trzyma, nic nie zapycha itp.

    Wiesz, ja kupuję sprzęt maksymalnie do trzech razy sztuka, jeśli chodzi
    o awarie.

    Nie skreślam od razu całego producenta na podstawie jednego
    modelu/egzemplarza i w sumie całkiem nieźle na tym wyszedłem.

    Tylko wiesz, drukarka to nie jest urządzenie, które kupuje się tak
    często jak np. karty graficzne, dlatego trochę mnie dziwi, że wytrzymał
    Ci tylko te 2.5 roku.

    Mój Epson działa już jakieś 3 lata i nie zapowiada się, żeby miał tak
    nagle paść i wyrażam wszelką nadzieję, że nic się z nim nie stanie przez
    następne kilka lat bo to po prostu kawał dobrej drukary. Bydlak nie
    bydlak, ale chyba najszybsza drukarka atramentowa, z jaką miałem w ogóle
    do czynienia.

    Co do jakości kolorów: tutaj również nie mam nic do zarzucenia. Czasem
    widać takie pionowe paski w kolorowych wydrukach, ale to już raczej wina
    mojego zaniedbania. Drukarka nieczyszczona i niskiej jakości zamienniki
    pewnie są przyczyną.

    I tak drukuję głównie monochromatyczne dokumenty, także dla mnie to
    niewielki problem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 34. Data: 2019-04-21 18:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Filip454 f...@g...com ...

    > Nie wiem, mnie tam się trzyma, nic nie zapycha itp.
    >
    > Wiesz, ja kupuję sprzęt maksymalnie do trzech razy sztuka, jeśli
    > chodzi o awarie.

    Ale niesmak pozostaje :)

> [...]
    >
    > Tylko wiesz, drukarka to nie jest urządzenie, które kupuje się tak
    > często jak np. karty graficzne, dlatego trochę mnie dziwi, że

    :)
    Karty graficzne powiadasz?
    Nie pamietam, kiedy kupowałem ostatnią...

> [...]
    > drukary. Bydlak nie bydlak, ale chyba najszybsza drukarka
    > atramentowa, z jaką miałem w ogóle do czynienia.

    ha!
    A co miałoby to zapowiadac? Bo u mnie w sumie tez nie zapowiadało.
    Padła nagle.
    A predkosc druku... Nie ma dla mnie praktycznie znaczenia czy wydrukuje 5
    kartek na minute czy 20...

> [...]
    > jakości zamienniki pewnie są przyczyną.
    >
    > I tak drukuję głównie monochromatyczne dokumenty, także dla mnie to

    W tym temacie również nie miałem nic do zarzucenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 35. Data: 2019-04-21 19:31:16
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-19 o 12:40, Filip454 pisze:
    > Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.
    >
    > Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do
    > normalnej.

    Tak, parzyste, nieparzyste, wreszcie drukarka dostaje pomylenia z
    poplątaniem.
    Ja tam wolę wziąć kartkę z zadrukowaną stroną i tą stroną na górze
    włożyć ponownie kartkę, żeby drukowała następną stronę...itd. Ujmy ani
    wysiłku mi to nie przysparza.

    --
    animka

  • 36. Data: 2019-04-22 02:15:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-19, Filip454 <f...@g...com> wrote:
    > Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.
    >
    > Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do
    > normalnej.

    Ja tam wróciłem. Zalezy ile i co drukujesz.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2019-04-22 12:48:56
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-21 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > kartek na minute czy 20...

    > W tym temacie również nie miałem nic do zarzucenia.

    Kart graficznych też nałogowo nie kupuję bo nie mam aktualnie sprzętu,
    który pozwalałby na wymianę takowej, aczkolwiek ogólnie karta graficzna
    jest rodzajem hardware'u, który wymienia się częściej niż drukarkę.
    Drukarka może wytrzymać 10 lat i nie będzie już przestarzała bo w
    kwestii druku zmienia się relatywnie mało, a karty graficzne bardzo
    szybko się starzeją, ciągle wchodzą nowe biblioteki, metody renderowania
    itp. Bardziej miałem na myśli "czas życia" produktu.

    Prędkość druku jest przydatna, jeśli drukujesz często i np. przed
    wyjściem z domu - potrafi to ułatwić czasem życie.

    Co do zapowiedzi padania drukarki to nie mam w sumie pojęcia, co
    zapowiada padnięcie drukarki, ale mam nadzieję, że nie są to pionowe
    paski w kolorowych wydrukach ^^

    Co do drukarek to starsze Samsungi monochromy (laserowe) też są dobre.
    Proszek na Allegro jest mega tani i można drukować praktycznie za free.

    Wesołych i pozdrawiam.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 38. Data: 2019-04-22 12:50:57
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-21 o 19:31, Animka pisze:

> [...]
    > Ja tam wolę wziąć kartkę z zadrukowaną stroną i tą stroną na górze
    > włożyć ponownie kartkę, żeby drukowała następną stronę...itd. Ujmy ani

    Drukarka myśli za drukarza i nie musisz się nigdy zastanawiać, którą
    stroną przełożyć kartki. Dla mnie to na plus. Kiedyś miałem dość
    skomplikowane dokumenty do drukowania, które musiały być wydrukowane
    idealnie i nie było czasu na robienie prób druku - to naprawdę się
    przydaje. Drukarki z auto-dupleksem już nie są tak drogie jak kiedyś,
    wobec tego dlaczego by z tego nie skorzystać? ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 39. Data: 2019-04-23 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Filip454 f...@g...com ...

> [...]
    > sprzętu, który pozwalałby na wymianę takowej, aczkolwiek ogólnie
    > karta graficzna jest rodzajem hardware'u, który wymienia się

    uwaga na nisko latające kwantyfikatory...
    Wszystko zalezy od tego do czego wykorzystujesz komputer.
    Ja od x lat nie zmieniam kart, wystarczaja te które sa wbudowane na płyte
    bo komputer wykorzystuje stricte biurowo a nie do grania.
    Mysle ze wrecz wiekszosc komputerów na swiecie tak działa.

> [...]
    > karty graficzne bardzo szybko się starzeją, ciągle wchodzą nowe
    > biblioteki, metody renderowania itp. Bardziej miałem na myśli "czas

    10 lat... Czyli ja mam pecha :)

    > Prędkość druku jest przydatna, jeśli drukujesz często i np. przed
    > wyjściem z domu - potrafi to ułatwić czasem życie.

    Oczywiście.
    Jezeli zostawiasz sobie wydruk 50 stronicowej umowy na 3 minuty przed
    odlotem samolotu to moze byc problem...

    > Co do zapowiedzi padania drukarki to nie mam w sumie pojęcia, co
    > zapowiada padnięcie drukarki, ale mam nadzieję, że nie są to pionowe
    > paski w kolorowych wydrukach ^^

    Biorac pod uwage to co sie uszkodziło w mojej to nic nie zapowiada.

    > Co do drukarek to starsze Samsungi monochromy (laserowe) też są
    > dobre. Proszek na Allegro jest mega tani i można drukować
    > praktycznie za free.

    No tak, tylko czy zeby kupic dobra, tania i trwała drukarke to trzeba
    zrezygnowac z kolorów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 40. Data: 2019-04-23 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@w...pl ...

> [...]
    > Ja tam wolę wziąć kartkę z zadrukowaną stroną i tą stroną na górze
    > włożyć ponownie kartkę, żeby drukowała następną stronę...itd. Ujmy ani

    No ale ty jestes dziwna... ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się