  • 1. Data: 2020-05-27 14:16:15
    Temat: Jaka drukarka atr - 300zł?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Miałem leciwą Canona MP180 (skaner+drukarka atr.), której się zdechło. W
    zupełności wystarczała do okazjonalnych wydruków.

    Szukam podobnego kombajna dla niewymagającego użytkownika - tusz zamiennik
    wychodził po jakieś 20zł (starczał chyba na ryzę).
    Koloru w sumie niezbyt potrzebuję, ale jakby był po taniości to czemu nie.

    Co możecie polecić rozsądnego? (raczej odpycha mnie od HP czy Lexmarka,
    Epsony/Brothery dobrze mi się spisywały).

    Win 8.1

  • 2. Data: 2020-05-27 17:02:47
    Temat: Re: Jaka drukarka atr - 300zł?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-27 o 14:16, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Co możecie polecić rozsądnego? (raczej odpycha mnie od HP czy Lexmarka,
    > Epsony/Brothery dobrze mi się spisywały).

    W dzisiejszych czasach nie ma sensu kupować drukarki na kartridże, żeby
    używać zamienniki. Teraz jest pełno drukarek na butelki z tuszem. Tusz w
    butelkach jest tani - oryginalny - więc nie trzeba ryzykować z
    zamiennikami, starcza na bardzo długo. Więc doradzam drukarkę na tusz w
    butelkach. A najlepiej od razu drukarkę ze skanerem, bo się przyda.

  • 3. Data: 2020-05-27 21:19:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-05-27 o 17:02, Poldek pisze:

> [...]
    > zamiennikami, starcza na bardzo długo. Więc doradzam drukarkę na tusz w
    > butelkach. A najlepiej od razu drukarkę ze skanerem, bo się przyda.

    A do okazjonalnego drukowania lepszy będzie laser. Możesz go uruchomić
    po dowolnie długim czasie i nie musisz się martwić o zaschnięty atrament.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-05-28 17:37:54
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 27.05.2020 o 14:16, r...@k...pl pisze:

    > zupełności wystarczała do okazjonalnych wydruków.
    ^^^^^^^^^^^^^

    Zatem żadna atramentówka. Bierz laser.

  • 5. Data: 2020-05-28 23:56:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" ramefl$bqg$1$A...@n...chmurka.net

    > A do okazjonalnego drukowania lepszy będzie laser. Możesz go uruchomić po dowolnie
    długim czasie i nie musisz się martwić o
    > zaschnięty atrament.

    Toner też ma swój termin przydatności...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2020-05-29 09:12:56
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

> [...]
    >
    > Co możecie polecić rozsądnego? (raczej odpycha mnie od HP czy Lexmarka,
    > Epsony/Brothery dobrze mi się spisywały).

    z 3 tygodnie temu kupiłem HP officejet pro 8620 za 320,00. Drukarka z
    przebiegiem... 505 stron. Z minusów tylko to, że jest duża.

    --
    sandman

  • 7. Data: 2020-05-29 13:56:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > "Adam" ramefl$bqg$1$A...@n...chmurka.net

    > Toner też ma swój termin przydatności...

    Tak.

    Co najmniej 20 lat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2020-05-29 20:26:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" raqt8m$80o$1$A...@n...chmurka.net

    > Co najmniej 20 lat.

    Po otworzeniu 20 lat? Kiedyś to było znacznie mniej...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2020-05-29 21:43:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-27 o 21:19, Adam pisze:

    > A do okazjonalnego drukowania lepszy będzie laser.
    No właśnie mam laserową, ale umiera. Musze kupić nową.
    I co brać? Najtańszą jaką znajdę? 330 zł widzę po sklepach i internecie.

    Może coś doradzicie, bo po prawdzie nie chce mi się szukać informacji na
    temat na ile starczy toneru startowego, ile kosztuje kupiony toner na
    wymianę, itd.
    Sporadyczne drukowanie.

    Robert

  • 10. Data: 2020-05-30 12:47:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Może coś doradzicie, bo po prawdzie nie chce mi się szukać informacji na
    > temat na ile starczy toneru startowego, ile kosztuje kupiony toner na

    - Co masz teraz i co ją boli
    - Ile wydruków w skali miesiąca bądź roku?
    - Jakiego typu wydruki przeważają? (tekst, grafika prezentacyjna, foto itp)
    - jaki procentowo udział mono / kolor?
    - inne wymagania (dupleks, skaner, faks, WiFi, lan, drukowanie z
    androidów, przez chmury, skanowanie sieciowe itp)
    - widełki cenowe
    - sprzęt nowy czy poleasingowy

    --
    Pozdrawiam.