  • 1. Data: 2019-04-20 17:55:14
    Temat: Jaka kamera cofania? Z lusterkiem czy z radiem 2 Din
    Od: z <...@...pl>

    Jak z lusterkiem to trzeba chyba od razu brać z rejestratorem jazdy.
    Może Navitel Dual DVR MR250?
    Czy przy parkowaniu to się sprawdza? Wygodne? Widać w małym ekranie?

    Jak Radio 2 Din Ekran duży i da się znaleźć model z Androidem AUX i BT
    (robi się drogo ponad 1000 zł)
    Ale... nie mam gwarancji że zadziała sterowanie z kierownicy

    Co wybrać? Co wybrać? Bardziej pytam o funkcjonalność COFANIA

    Chodzi o Fiata Sedici?

  • 2. Data: 2019-04-20 18:51:58
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-04-20 o 17:55, z pisze:
    > Widać w małym ekranie?

    Coś tam widać. Włącza się to z lekkim opóźnieniem, ale znośnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2019-04-20 21:04:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-04-2019 o 17:55, z pisze:
> [...]
    > Czy przy parkowaniu to się sprawdza? Wygodne? Widać w małym ekranie?
    >
    > Jak Radio 2 Din Ekran duży i da się znaleźć model z Androidem AUX i BT

    Ja kupiłem za 40 % tej sumy.

    > Ale... nie mam gwarancji że zadziała sterowanie z kierownicy

    Zazwyczaj są moduły, powodujące że zadziała.

  • 4. Data: 2019-04-21 10:14:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-20 o 21:04, Cavallino pisze:

    > Ja kupiłem za 40 % tej sumy.

    > Zazwyczaj są moduły, powodujące że zadziała.

    Podaj co konkretnie kupiłeś.

  • 5. Data: 2019-04-21 13:25:20
    Od: z <...@...pl>

    Źle szukam czy nie da się taniej?
    https://autonawigacje.pl/pl/p/Dedykowana-radionawiga
    cja-GPS-Android-dla-Suzuki-SX4-2006-2013/1164

  • 6. Data: 2019-04-21 18:16:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-04-2019 o 10:14, z pisze:

    > Podaj co konkretnie kupiłeś.

    Chińczyka na aliexpresie.
    2DIN z Androidem 8, 7 calowym ekranem i wtyczką "chińskie ISO".
    Specjalny cud techniki to nie jest, ale swoje funkcje spełnia.

  • 7. Data: 2019-04-22 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Chińczyka na aliexpresie.
    > 2DIN z Androidem 8, 7 calowym ekranem i wtyczką "chińskie ISO".
    > Specjalny cud techniki to nie jest, ale swoje funkcje spełnia.

    Samo przełącza obraz na tn z kamery kiedy włączysz wsteczny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 8. Data: 2019-04-23 15:26:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-22 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Samo przełącza obraz na tn z kamery kiedy włączysz wsteczny?

    W każdym przypadku, jaki widziałem, lub instalowałem (a trochę tego
    przez kilkanaście lat się przewinęło) był przewód do podpięcia pod
    żarówkę wstecznego / sterownik automatu / czujnik wstecznego itp.
    Podanie napięcia aktywowało obraz z kamery.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2019-04-23 17:11:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-04-2019 o 15:26, Adam pisze:

> [...]
    > żarówkę wstecznego / sterownik automatu / czujnik wstecznego itp.
    > Podanie napięcia aktywowało obraz z kamery.

    Dokładnie tak jest.
    A jeszcze dokładniej to w Kii obraz pojawia się na wejściu video
    podłączonym do kamery dopiero w momencie wrzucenia wstecznego
    (sprawdzili mi to empirycznie podczas montażu kita do podłączenia
    oryginalnej kamerki pod iso, chińskie kamery miały inne napięcia).
    A radio reaguje przełączeniem się na to wejście.

  • 10. Data: 2019-04-23 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

> [...]
    > żarówkę wstecznego / sterownik automatu / czujnik wstecznego itp.
    > Podanie napięcia aktywowało obraz z kamery.

    Kiedys zastanawiałem sie nad zakupem takiego radia 2DIN z mozliwościa
    podpiecia kamery cofania i pytałem o to i nikt albo nie potrafił mi
    powiedziec albo odpowiadał ze bedzie to wymagało recznego przełączania...
    Rozumiem, ze to bzdury i praktycznie kazde radio 2DIN powinno miec
    przewód sygnalizacyjny który przełacza obraz na zewnetrzne zrodło sygnału
    wideo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest