  • 1. Data: 2018-10-16 19:06:10
    Temat: Jaka myszka jak nie Logitech M705?
    Od: z <...@...pl>

    Potrzebuję nowego gryzonia głównie do pracy w grafice 2D.
    Jak dotąd moim ideałem była M705.
    Ale to było ładnych parę lat temu.
    Co jest na rynku w podobnym rozmiarze. Nacisk kładę na rozmiar bo ręce
    nie za duże :-).
    Te wyższe modele Logitecha np. MX master (fajna druga rolka) są dla mnie
    OGROMNE. Jakieś propozycje?

  • 2. Data: 2018-10-16 19:59:39
    Temat: Re: Jaka myszka jak nie Logitech M705?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-10-16 o 19:06, z pisze:
> [...]
    > nie za duże :-).
    > Te wyższe modele Logitecha np. MX master (fajna druga rolka) są dla mnie

    Ja z Logitecha M705 przesiadłem się na Rapoo 7100P, ciut mniejsza niż
    Logitech i rolka działa tylko skokowo(nie można tego przełączyć jak w
    M705), ale w sumie odczucia mam podobnie i jestem zadowolony.
    Nawet na jednej baterii/akumulatorze działa, podobnie jak ma miejsce w M705.

  • 3. Data: 2018-10-16 20:48:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > nie za duże :-).
    > Te wyższe modele Logitecha np. MX master (fajna druga rolka) są dla mnie

    Im większa tym lepsza. Chodzi o ergonomię. Mała bardzo przyczynia się do
    powstania zwyrodnień.

    --
    MN

  • 4. Data: 2018-10-16 21:12:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 20:48, Marcin N pisze:

    > Im większa tym lepsza. Chodzi o ergonomię. Mała bardzo przyczynia się do
    > powstania zwyrodnień.

    To oczywiste. Próbowałem wielu. Ma wyć spora ale nie za długa :-)
    M500 jest dla mnie za długa.
    M50 przez symetryczność całkiem do bani.
    VX Revolution była za mała dlatego M705

    Może wypróbuję podróbę Rapoo MT750, Podobno nie najgorsza
    Ciągle korci mnie dodatkowa rolka jak za dawnych czasów A4tech WOP-35 To
    były czasy. Komu to przeszkadzało? :-)

  • 5. Data: 2018-10-17 14:17:19
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > nie za duże :-).
    > Te wyższe modele Logitecha np. MX master (fajna druga rolka) są dla mnie

    Używam MX MAster 2S i wcale aż taka duża się nie wydaje w
    rzeczywistości. Sam mam nie za duże dłonie i ta myszka idealnie leży w
    ręku. Do tego możliwości konfiguracji rolek i przycisków wedle uznania.
    Dla mnie mysz rewelacyjna...

  • 6. Data: 2018-10-17 17:02:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-17 o 14:17, Kamil 'Model' pisze:
    > MX MAster _2S_

    Byłem do tej pory sceptyczny ale jak obejrzałem filmik z obsługą
    drugiego komputera to szczena mi opadła. :-)
    Właśnie takiej funkcjonalności potrzebowałem.

    Tylko pytanie czy będzie współpracować ze starym laptopem lub modułem BT
    (Asusa) jako drugim urządzeniem?

  • 7. Data: 2018-10-18 08:26:57
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-10-17 o 17:02, z pisze:

> [...]
    > Właśnie takiej funkcjonalności potrzebowałem.
    >
    > Tylko pytanie czy będzie współpracować ze starym laptopem lub modułem BT

    U mnie na wbudowanych BT w HP Envy i Dell Vostro działa idealnie.

  • 8. Data: 2018-10-29 18:37:33
    Od: Freja Draco <f...@p...fm>

> [...]
    > duże :-). Te wyższe modele Logitecha np. MX master (fajna druga
    > rolka) są dla mnie OGROMNE. Jakieś propozycje?

    A4tech N-708X

    Taki nieprzebajerzony klasyk.

    --
    Freja Draco

    Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
    jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.