  • 91. Data: 2017-11-30 14:27:26
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro
    Od: "jedrek" <wonzespamem@won>

    "nadir" news:5a0853a4$0$661$65785112@news.neostrada.pl

    > Tu masz link to artykułu na temat ID płyt:
    > https://forum.cdrinfo.pl/f45/kto-zrobil-moja-plyte-i
    d-nosnika-co-jest-i-jak-sprawdzic-55259/

    Jest jakiś darmowy odpowiednik tego całego DVDInfoPro
    http://www.cdrinfo.pl/download/4112200010
    To już odczytanie kilku danych zapisanych na płycie wymaga płatnych
    programów?
    Coś innego te same dane potrafi wydłubać bez opłat?

  • 92. Data: 2017-11-30 23:33:51
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-30 o 14:27, jedrek pisze:

    > To już odczytanie kilku danych zapisanych na płycie wymaga płatnych
    > programów?

    Na to wygląda. Ten DVDInfo jest dobry ale już mi zdechł (7 dni triala).

    > Coś innego te same dane potrafi wydłubać bez opłat?

    Problem jest nawet z płatnymi. Np. Nero wycofał się z prezentowania info
    o dysku.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 93. Data: 2017-12-01 09:45:54
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 30 lis 2017 w news:ovq10i$97j$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Problem jest nawet z platnymi. Np. Nero wycofal sie z prezentowania
    > info o dysku.

    Można ściągnąć to narzędzie Nero o którym wcześniej pisałem - Nero Info
    Tool, jest free.

  • 94. Data: 2017-12-01 10:25:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    01 Dec 2017 08:45:54 GMT, w <5a2116c2$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>,
    pueblo <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Witaj Marek S, 30 lis 2017 w news:ovq10i$97j$1@node2.news.atman.pl

    > Można ściągnąć to narzędzie Nero o którym wcześniej pisałem - Nero Info
    > Tool, jest free.

    Sprawdziłem darmowy program do nagr. płyt - CDBurnerXP. Przedstawia dane o
    płycie.

  • 95. Data: 2017-12-01 15:37:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-01 o 09:45, pueblo pisze:

    > Można ściągnąć to narzędzie Nero o którym wcześniej pisałem - Nero Info
    > Tool, jest free.

    Ooo! To chyba spoza strony producenta, bo tam go szukałem.

    Co ciekawe inna sztandarowa cdrinfo niby udostępnia ten plik, ale nie
    pobiera się v11 z tego miejsca:

    http://www.cdrinfo.pl/download/3164153456

    ani z bardziej ryzykownych miejsc jak to:

    http://www.programosy.pl/program,nero-infotool.html

    Gdzieś go wyhaczyłem w końcu, ale niepokoi mnie to, że producent nic o
    tym sofcie nie wie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 96. Data: 2017-12-01 17:27:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-01 o 09:45, pueblo pisze:

    > Można ściągnąć to narzędzie Nero o którym wcześniej pisałem - Nero Info
    > Tool, jest free.

    Zainstalowałem i podzielę się uwagami dla innych. Narzędzie jest super,
    ale tylko dla CD i DVD. Podaje mniej informacji o dysku DVD/CD niż czyni
    to DVDInfoPro ale te najważniejsze jak kod producenta, pojemność i
    dopuszczalne prędkości są. Zresztą chyba niczego więcej nie trzeba
    wiedzieć szczególnie, że na stronie DVDInfoPro znajduje się informacja
    iż inne dane są wyświetlane bo można to zrobić ale nie interpretowane
    gdyż tego się ponoć nie da zrobić.

    Minusem Nero Info Tools jest straszliwa mułowatość przy odczytywaniu
    parametrów DVD i tylko DVD. Trwa to wieki. Drugi minus: nie radzi sobie
    z płytami BR. Odczytuje jedynie typ płyty BR-DL itp

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 97. Data: 2017-12-01 20:54:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-01 o 17:27, Marek S pisze:

> [...]
    > parametrów DVD i tylko DVD. Trwa to wieki. Drugi minus: nie radzi
    > sobie z płytami BR. Odczytuje jedynie typ płyty BR-DL itp

    BurnAware Free też posiada opcję Informacje o płycie.

    --
    animka

  • 98. Data: 2017-12-01 20:59:39
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 01 gru 2017 w news:ovrvto$3q3$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Minusem Nero Info Tools jest straszliwa mulowatosc przy odczytywaniu
    > parametr˘w DVD i tylko DVD. Trwa to wieki. Drugi minus: nie radzi
    > sobie z plytami BR. Odczytuje jedynie typ plyty BR-DL itp

    Odświeżyłem sobie pamięć, nawet zainstalowałem to Info Tool, i właściwie
    chodziło mi o Nero Disk Speed. Też pokazuje info o nośniku i jest dużo
    lżejszy.
    W zasadzie to te dodatkowe aplikacje w pakiecie nero mogły działać bez
    zainstalowanego pakietu Nero. Nawet znalazłem w swoim archiwum tego Disk
    Speeda wyłuskanego z któregoś z pakietu Nero i te kilka plików waży 5 MB.

  • 99. Data: 2017-12-01 23:12:07
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-01 o 20:54, Animka pisze:

    > BurnAware Free też posiada opcję Informacje o płycie.

    Zatem włóż pustą płytę DVD do napędu, odpal BurnAware Free i pokaż, w
    którym miejscu jest informacja o producencie płyty. Bo ja jej nie widzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 100. Data: 2017-12-01 23:18:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-01 o 20:59, pueblo pisze:

    > Odświeżyłem sobie pamięć, nawet zainstalowałem to Info Tool, i właściwie
    > chodziło mi o Nero Disk Speed.

    Faktycznie coś takiego istniało :-)

    > Też pokazuje info o nośniku i jest dużo
    > lżejszy.

    Wcale nie, ciut lżejszy. Wersja 11 ma 26.9MB vs 29.2 ;-)
    Ale za to jest nieporównywalnie szybszy i podaje informacje o dysku
    nagrane przez producenta, czego nie robi Nero Tool Info a robi DVD Info
    Pro. Aczkolwiek średnio przydatne.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek