  • 121. Data: 2017-12-09 13:36:01
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro, Nero InfoTool
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-08 o 14:00, jedrek pisze:

    > Te obecnie dostępne wersje to jakieś spuchnięte kobyły.

    Zgadzam się z jednym zastrzeżeniem. Otóż żadne z "małych" programów nie
    pozwala na authoring DVD. Nero Video tu wydaje się być najtańszą
    aplikacją do tego celu z gatunku amatorskich. Aczkolwiek nafaszerowaną
    błędami bo np. zdarza się, że mozolnie ustawione znaczniki rozdziałów
    nie zapisały się albo próba zweryfikowania błędów menu zawsze kończy się
    crashem aplikacji albo wyliczona ilość potrzebnego miejsca może być
    zawyżona nawet o 50% itd.

    Reszta aplikacji pakietu nawet nie wiem po co została utworzona.

    > Czy ten DVDInfo który testowałeś pokazuje coś więcej niż wskazny
    > Nero-wski InfoTool?

    DVD Info Pro pokazuje więcej pól zapisanych na płycie. Ale inna
    aplikacja Nero: Disc Speed też to czyni. Pomijam już przydatność tam
    zapisanych informacji, która wydaje mi się żadna.

    Jest natomiast jedna istotna rzecz: obie aplikacje Nero nie radzą sobie
    z płytami BR. Wskazują jedynie podtyp płyty (np. BR-DL) i nic więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 122. Data: 2017-12-09 14:05:12
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-08 o 14:13, jedrek pisze:

    > Czy dobrze rozumiem, że tą płytę co zamawiasz do auta to już nie jest
    > "oryginał"? :)

    Dokładnie tak :-) I właśnie o tym od samego początku piszę: nagrywana
    płyta "u kogoś" jest czytana wyśmienicie a ja na swoim sprzęcie nie
    potrafiłem tego uczynić. Aczkolwiek już potrafię, co opisałem w innym
    wątku o prawie takim samym tytule.

    > Skąd ta różnica 400 a 1200zł?

    Ponieważ płyta ma logo Mercedesa. Jak powszechnie wiadomo,
    najcenniejszym elementem jakiegokolwiek produktu jest logotyp. Koszty
    produkcji stanowią dużo mniejszą część ceny.

    > Jedna płytka oryginalna 1200zł, a 400zł to u kogo? Jakaś kopia zrobiona
    > z oryginału?

    Pewnie tak.

    > A to nie może być 1 płytka i będziesz latał z jedną płytką do każdego auta?

    Nie, ponieważ tylko soft jest raz czytany. Mapy nawigacyjne są na bieżąco.

    > To co wgrasz, aktualizujesz tą płytką w aucie jakoś ulega zgubieniu (np.
    > po wymontowaniu akumulatora)?

    Nie.

    > Z jakich map korzysta ta nawigacja, bo bym sobie porównał co wartają te
    > mapy jeżeli chodzi o Polskę :)

    Tego nie wiem. Generalnie są one ok ale szału nie ma. W miastach raczej
    nie zdarzyło mi się aby nie doprowadziły mnie one pod żądany numer domu.
    Ale z drugiej strony, jakieś 3 lata temu pociągnięto w pobliżu mojego
    miejsca zamieszkania ulicę łączącą osiedla 2 miast. Nie jest to żadna
    podrzędna dróżka lecz codziennie zakorkowana dużą ilością aut jezdnia.
    Na mapach wciąż jej brak. W Googlach pojawiła się już dawno.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek