  • 1. Data: 2018-08-16 22:36:23
    Temat: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Tata poprosił mnie o pomoc w wybraniu nawigacji. Niestety na sugestię
    użyj Google Maps z Yanosikiem albo Waze odpowiedział, że nie, telefon ma
    być do odbierania telefonów a nawigacja do prowadzenia i ma być osobne
    urządzenie.

    No i klops, bo ja się nie znam na nawigacjach :( Proszę Was serdecznie o
    pomoc.

    Co ma mieć:
    - mapa Polski (dobrą!) i fajnie jak by była Europy
    - "Ma mieć kartę zewnętrzną by doładowywać mapy" - tego nie rozumiem,
    ale nie posiadałem nigdy takiego urządzenia, więc się nie znam i nie
    wiem o co może chodzić.
    - jakiś przyzwoity okres aktualizacji map
    - wykrywać fotoradary (nie wiem czy te navi mają jakieś wykrywanie
    korków i suszarek - jeśli tak to na pewno taka funkcja nie zaszkodzi)
    - 5"
    - prosta w obsłudze i szybko działająca

    Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

    Pomożecie coś wybrać?

  • 2. Data: 2018-08-16 22:39:27
    Temat: Re: Jaka nawigacja? 100-300zł
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 22:36, PlaMa pisze:

> [...]
    > - wykrywać fotoradary (nie wiem czy te navi mają jakieś wykrywanie
    > korków i suszarek - jeśli tak to na pewno taka funkcja nie zaszkodzi)

    o doczytuję i jeszcze ode mnie

    - asystent pasa ruchu!

  • 3. Data: 2018-08-16 22:44:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-08-2018 o 22:36, PlaMa pisze:
> [...]
    > - wykrywać fotoradary (nie wiem czy te navi mają jakieś wykrywanie
    > korków i suszarek - jeśli tak to na pewno taka funkcja nie zaszkodzi)

    Rozumiem, że to cena za sam abonament za rok za sam program, a
    urządzenie sobie dokupisz?

  • 4. Data: 2018-08-16 22:48:54
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 22:44, Cavallino pisze:

    > Rozumiem, że to cena za sam abonament za rok za sam program, a
    > urządzenie sobie dokupisz?

    Źle rozumiesz.

  • 5. Data: 2018-08-16 22:55:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.08.2018 o 22:48, PlaMa pisze:

    > Źle rozumiesz.

    Gratuluję olbrzymiego poczucia "chumoru" (humorem tego nazwać nie można) ;-)

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2018-08-16 23:21:16
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 22:55, Czarek pisze:

    > Gratuluję olbrzymiego poczucia "chumoru" (humorem tego nazwać nie można)

    chomoru :) - ale grupa umarła :(

  • 7. Data: 2018-08-16 23:57:25
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Jakaś Lumia, np 640,do tego karta sim i jest darmowa Here plus Yanosik w tle. W 300zł
    masz urządzenie z nawigacją, mapami całej Europy i dodatkowo awaryjny telefon, z
    którego można zadzwonić. Przede wszystkim jest online, o co w tym budżecie będzie
    ciężko

  • 8. Data: 2018-08-17 07:29:05
    Od: p...@g...com

    jesli dedykowana to Garmin
    https://allegro.pl/nawigacja-samochodowa-gps-garmin-
    nuvi-2445-lt-i7511935804.html#thumb/4
    jak nie ma dozywotniej mapy to mozna sciagnac ump dla pl

  • 9. Data: 2018-08-17 12:23:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > - 5"
    > - prosta w obsłudze i szybko działająca
    >
    > Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

    Przy takich wymaganiach polecam smartfona (może być nawet używany).
    Wgrasz sobie np. MapsMe (działa off-line) albo korzystasz z google maps
    (wymaga połączenia z Internetem) i masz mapy. Wgrywasz Yanosika i masz
    radary.
    Tylko za taką kasę to nie wiem, czy będzie "szybko działająca".
    Musisz też liczyć się, że w bezpłatnych mapach masz ograniczone
    możliwości wyszukiwania drogi, a więc tylko "do celu", bez żadnych
    punktów pośrednich, do tego żadnego wariantowania drogi (typu: szybka,
    krótka, optymalna, łatwa, itp.).
    A co do cen dedykowanych urządzeń - poszukaj w necie (choćby na ceneo.pl
    - masz tu mozliwość wybierania kryteriów).
    T.

  • 10. Data: 2018-08-17 13:37:31
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 22:37:29 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]
    > - 5"
    > - prosta w obsłudze i szybko działająca
    >
    > Cena 100zł (ale ostatecznie 300 jakby się nie dało).

    Za 150zł mogę sprzedać Tomtom via 120, do tego aktualizacja map obecnie ok. 150zł/rok
    (PL + Europa)