  • 1. Data: 2013-03-11 18:39:07
    Temat: Jaka opona do gsx600f
    Od: rosso_94 <rosso_94@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam was i potrzebuje pomocy a więc przejdę do rzeczy. Szukam nowej opony
    do motora i mam problem z znalezieniem właściwej. Teraz mam Dunlop 160/80
    zr17 I myślę że ta firma jest dość dobra proszę o wasze zdanie i
    powiedzcie co wy byście założyli na swoją maszynę najlepiej do 400 zł. I
    potrzebuje też informacji obsługowych np. książka obsługowa.

  • 2. Data: 2013-03-12 10:11:24
    Temat: Re: Jaka opona do gsx600f
    Od: "Drzewo" <drze@wo,pl>

    Użytkownik "rosso_94" <rosso_94@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > zr17 I myślę że ta firma jest dość dobra proszę o wasze zdanie i
    > powiedzcie co wy byście założyli na swoją maszynę najlepiej do 400 zł.

    Pilot Road 2 - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =6

    Pozdrawiam :)
    Drzewo

  • 3. Data: 2013-03-12 15:55:22
    Od: rosso_94 <rosso_94@_NOSPAM_o2.pl>

    > za oponka jest droga nie stać mnie znalazłem DUNLOP ARROWMAX GT501 z 2012r.
    za 450 zł i chyba ją kupie

  • 4. Data: 2013-03-12 17:23:24
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-03-12 10:11, Drzewo pisze:
    > Pilot Road 2 -http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produkt
    u=6

    Też polecam. Jak niewielka dopłata to możesz kupić PR3, od zeszłego
    sezonu mam (u mnie była dopłata 20zł). Troszkę lepiej na mokrym.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 5. Data: 2013-03-13 15:21:59
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    rosso_94 <rosso_94@_nospam_o2.pl> wrote:

> [...]
    > powiedzcie co wy byście założyli na swoją maszynę najlepiej do 400 zł. I
    > potrzebuje też informacji obsługowych np. książka obsługowa.

    Tak jak inni - polecam Michelin Pilot Road 2. Miałem w GSX750F, większość
    znajomych na GSXF też na nich lata.

    Co do serwisówki, odezwij się na priv albo zajrzyj na forum www.gsxf.pl.
    Z którego roku ten motocykl?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 6. Data: 2013-03-13 15:24:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Co do serwisówki, odezwij się na priv albo zajrzyj na forum www.gsxf.pl.

    No tak, na priv, a maila nie dałem.

    g...@S...pl (usuń napis SPAM)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 7. Data: 2013-03-14 20:47:47
    Od: rosso_94 <rosso_94@_NOSPAM_o2.pl>

  • 8. Data: 2013-03-15 09:43:44
    Od: Rafal <r...@p...fm>

    W dniu 2013-03-14 20:47, rosso_94 pisze:
> [...]

    wysłałem Haynesa na priv

    --
    Rafał
    TDR125