  • 1. Data: 2016-07-12 07:57:46
    Temat: Jaka sieć, jaka taryfa?
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    Moja mama staruszka ma jakiegoś prepaida
    w Heyah czy w T-mobile.
    Dzwoni mało, ale coś tam doładowuje. Do tego płaci 3 złote
    miesięcznie za jakieś przedłużenia. Pieniędzy jej się trochę
    nazbierało i nie wiadomo jak je wydzwonić bo nie ma do kogo.
    Pasowałoby całkowicie olać prepaida i wejść w jakiś abonament. I
    teraz pytanie co by było najkorzystniejsze? Nie siedzę w
    temacie, może ktoś coś doradzi, albo pokieruje.

    --

    Badabum

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2016-07-12 08:11:14
    Temat: Re: Jaka sieć, jaka taryfa?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 07:57:50 UTC+2 użytkownik Badabum napisał:
> [...]
    > teraz pytanie co by było najkorzystniejsze? Nie siedzę w
    > temacie, może ktoś coś doradzi, albo pokieruje.
    NJUMobile

  • 3. Data: 2016-07-12 08:30:54
    Od: "Jacek" <n...@c...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

> [...]
    > I teraz pytanie co by było najkorzystniejsze? Nie siedzę w
    > temacie, może ktoś coś doradzi, albo pokieruje.

    Jeśli ktoś mało dzwoni, to abonament też będzie płacić niepotrzebnie.
    W takiej sytuacji chyba najlepszym rozwiązaniem jest karta z możliwością
    przedłużenia konta na rok.
    Kiedyś miałem coś takiego w Orange. Wystarczyło wysłać SMS na numer
    8002 o treści START i przez rok można było wykorzystywać konto bez
    doładowywania.
    Jednak nie każdy plan taryfowy dopuszcza taką możliwość.
    Sugeruję sprawdzić czy istnieje taka możliwość dla karty używanej
    przez Twoją mamę. Wtedy mogłaby wykorzystywać zgromadzone środki
    przez rok.

    Teraz szukam takiego rozwiązania, ale dla Internetu mobilnego.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2016-07-12 08:31:01
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.07.2016 Badabum <m...@g...pl> napisał/a:

    > Dzwoni mało, ale coś tam doładowuje. Do tego płaci 3 złote

    Jak dzwoni do 30 min na miesiąc, to Virgin (Freemium).
    Całkowicie za friko.

    > miesięcznie za jakieś przedłużenia. Pieniędzy jej się trochę
    > nazbierało i nie wiadomo jak je wydzwonić bo nie ma do kogo.

    A to już było na grupie- kupić bony do marketu :-)

    > Pasowałoby całkowicie olać prepaida i wejść w jakiś abonament. I

    Jak chcesz płacić za to, że nie dzwonisz- wolna wola ;-)

    Można rozważyć nju z rachunkiem i "im dłużej tym lepiej"- pierwsze
    3 miechy minimum 9 zł, potem ile wydzwonisz tyle płacisz,
    jak zero to zero, bodaj 19 gr/min.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2016-07-12 08:36:12
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.07.2016 Jacek <n...@c...pl> napisał/a:

    > W takiej sytuacji chyba najlepszym rozwiązaniem jest karta z możliwością
    > przedłużenia konta na rok.

    Albo i bez przedłużania na dwa lata, 20 gr/min.
    http://wrodzinie.com.pl/oferta/promocje/110-nowa-tar
    yfa-2

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2016-07-12 08:36:50
    Od: "Jacek" <n...@c...pl>

    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    napisał

    > A to już było na grupie- kupić bony do marketu :-)

    Czy mógłbyś podać nazwę wątku, bo w Google dla tej grupy nie mogę
    znaleźć.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 7. Data: 2016-07-12 08:42:26
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    > Czy mógłbyś podać nazwę wątku, bo w Google dla tej grupy nie mogę
    > znaleźć.

    Proszę bardzo, wątek pod tytułem:
    "T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?"

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2016-07-12 09:01:20
    Od: "Jacek" <n...@c...pl>

    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    napisał

    > Proszę bardzo, wątek pod tytułem:
    > "T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?"

    Dzięki. W moim przypadku zostało sporo na karcie PLAY
    (bez abonamentu).
    Kupno bonów do marketu by mnie interesowało, ale kiedyś
    czytałem, że nie da się "odzyskać/wykorzystać" zgromadzonych
    przeze mnie środków. Poza gadaniem do upadłego, ale z kim i po co?
    No i z koniecznym doładowywaniem, oczywiście.

    Nie wiem czy i jak można skorzystać w PLAY z porady ToMasza:
    > jak chcesz doładować chomika, to bez problemu kupis sms premium za 50%
    > ceny. Sam raz na jakiś czas tak opróżniam perepaidową "skarbonkę".

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 9. Data: 2016-07-12 10:32:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Badabum" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > teraz pytanie co by było najkorzystniejsze? Nie siedzę w
    > temacie, może ktoś coś doradzi, albo pokieruje.

    a) sprawdzic czy w T-mobile jest jeszcze "Konto wazne zawsze" czy moze
    "rok waznosci konta", wlaczyc i zuzyc to co jest,
    www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00004/D_007
    _0006721.pdf

    jeśli babcia ma stara taryfe, to byl sposob ze wlaczyc, przedluzyc o
    rok, wylaczyc ... termin waznosci zostaje, i doladowywac przez rok nie
    trzeba.
    we Fri 3zl/mc ... ale chyba sie oplaca.

    b) virginmobile #fremium. 30min bezplatnie co miesiac, pakiet
    dodatkowy 60 czy 100m za 8 zl - i powinno wystarczyc.
    Ale musisz jej co miesiac pakiet wlaczyc przez www czy z telefonu
    kodem.

    c) nju ma i fajny abonament - placisz ile wygadasz, nie wiecej niz
    19+9/29 zl, i chyba dobra oferte na karte tez ma, obecnie "wazne po
    wieki".

    d) jesli babcia rozmawia glownie z kilkoma numerami komorkowymi - w
    Orange POP na karte mozna miec darmowe numery po 3zl/mc.

    J.

  • 10. Data: 2016-07-12 10:36:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 09:01:17 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Nie wiem czy i jak można skorzystać w PLAY z porady ToMasza:
    Na allegro 10GB transferu na chokiuj kupisz za 6-7 zł
    25GB za 7,5zł nawet widziałem.
    Więc kupowanie transferu za pomocą sms to średni pomysł