    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Jaki SEO plugin?
    Date: Mon, 29 Apr 2019 23:46:02 +0200

    Witam,

    Czy jest jakiś SEO-plugin pod windowsową przeglądarkę, który potrafi
    przeanalizować strukturę strony WWW pod względem poprawności
    semantycznej? Nie chcę softu za pierdylion Euro miesięcznie za tak
    banalną czynność. Nie interesują mnie przeróżne indeksy czegokolwiek.
    Zwykła analiza strony WWW pod kątem poprawności. Póki co, analizuję
    samemu przez 10 minut to, co automat powinien mi w ciągu kilku chwil
    podpowiedzieć. Jeśli tak trzeba, to trudno...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek