  • 1. Data: 2016-07-19 10:35:37
    Temat: Jaki SSD 250GB
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Czy zakup tanich wersji SSD, mam na myśli coś w rodzaju 250GB za około
    250zł ma sens, czy okaże się, że wydajność niewiele wyższa od
    mechanicznego, a szansa padnięcia po 2 latach wyższa? Szukam czegoś do
    starego laptopa i rozważam opcję zakupu SSD.

    Maciek

  • 2. Data: 2016-07-19 10:36:34
    Temat: Re: Jaki SSD 250GB
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 10:35, Maciek pisze:
> [...]
    > mechanicznego, a szansa padnięcia po 2 latach wyższa? Szukam czegoś do
    > starego laptopa i rozważam opcję zakupu SSD.
    A! Zapomniałem: może ktoś poleci coś w tej kategorii pojemnościowo/cenowej.

    Maciek

  • 3. Data: 2016-07-19 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

> [...]
    > mechanicznego, a szansa padnięcia po 2 latach wyższa? Szukam czegoś do
    > starego laptopa i rozważam opcję zakupu SSD.

    Oczywiście ze jest sens.
    Bierz 'polskiego" goodrama.

  • 4. Data: 2016-07-19 13:59:28
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=YxgDkPBQM_Y

    --
    LP PL

  • 5. Data: 2016-07-19 14:18:35
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup

    > Czy zakup tanich wersji SSD, mam na myśli coś w rodzaju 250GB za około
    > 250zł ma sens

    z perspektywy użytkownika, który przesiadł się z Samsunga F3 (jako dysk
    systemowy i magazyn w jednym) na najtańszy dostępny na rynku Platinet 120 GB
    w roli dysku systemowego na płycie z kontrolerem SATA II stwierdzam, że taki
    zakup ma sens.

  • 6. Data: 2016-07-19 14:20:39
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.07.2016 Maciek <m...@n...pl> napisał/a:

    > A! Zapomniałem: może ktoś poleci coś w tej kategorii pojemnościowo/cenowej.

    Ja zakupiłem SanDisk SSD Plus 240GB (SDSSDA-240G-G25)
    za 275 zł, trzyletnia gwarancja producenta.

    Na razie działa ładnie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2016-07-19 17:50:20
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-07-19 o 14:20, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ja zakupiłem SanDisk SSD Plus 240GB (SDSSDA-240G-G25)
    > za 275 zł, trzyletnia gwarancja producenta.

    Polecam, mam już 3 taki i spisują się bardzo dobrze.
    Poza tym są bardzo mało awaryjne.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-07-19 17:51:30
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-07-19 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Oczywiście ze jest sens.
    > Bierz 'polskiego" goodrama.

    NIE, padają jak muchy.
    Kiedyś bym polecił goodrama ale niestety SSD na razie ich przerosło.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2016-07-19 19:17:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-19 o 14:18, zhbick pisze:

> [...]
    > systemowy i magazyn w jednym) na najtańszy dostępny na rynku Platinet
    > 120 GB w roli dysku systemowego na płycie z kontrolerem SATA II

    Też tak myślałem, dopóki mi SSDek działał.
    Jednego dnia, całkiem bez wcześniejszej zapowiedzi przy próbie
    uruchomienia komputera pojawił się komunikat "No OS found" i żadne próby
    odzykania danych różnymi programami na live linuxie nie przyniosły
    rezultatu. Do tego kompa wsadziłem dysk SSHD 2TB i hula.
    SSD po sformatowaniu na nowo używam w drugim komputerze, jako drugi SSD
    i działa. Ze swojej strony zalecam dozę ostrożności przy stosowaniu SSD
    w starych komputerach z SATA starszym niż III.

  • 10. Data: 2016-07-19 19:24:38
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2016-07-19 o 17:51, Chris pisze:
    > NIE, padają jak muchy.
    > Kiedyś bym polecił goodrama ale niestety SSD na razie ich przerosło.
    Ale ponoć Iridium Pro są bdb i dają na nie 5 lat gwarancji. Na kosciach
    MLC. Są b. chwalone.

    Krzysiek aka Tasiorsa