  • 241. Data: 2012-05-13 00:05:22
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-04 04:11, Pszemol pisze:

    > No jeśli Tobie to nie przeszkadza :-)) Acha, no Ty nosisz w "etui" :-)

    do niektórych telefonow jest miekkie lub skorzane etui w standarcie
    (patrz np nokia e66/e71 ale i w g1 mialem futeral w standarcie (tzw
    wsuwka) - ktorego lubie uzywac do tej pory - zostawilem sobie sprzedajac
    g1).
    I ten futeral sie przydaje - zwlaszcza nosza w kieszeni spodni (zawsze
    znajda sie tam jakies okruszki czy inne smiechy a czasami nawet klucze).
    I wcale nie przeszkadza to w uzytkowaniu tego telefononu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 242. Data: 2012-05-13 00:07:40
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 13 May 2012 00:05:22 +0200, AL napisał(a):

> [...]
    > (patrz np nokia e66/e71 ale i w g1 mialem futeral w standarcie (tzw
    > wsuwka) - ktorego lubie uzywac do tej pory - zostawilem sobie sprzedajac

    tylko, że to w E71 ściera nadruki z klawiszy. Sprawdzone organoleptycznie
    na wielu egzemplarzach. Te które nigdy nie były w futerale, mają idealną
    klawiaturę nawet po 3-4 latach. Te używane w tym futerale mają starte
    klawisze po roku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 243. Data: 2012-05-13 00:21:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-13 00:07, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > na wielu egzemplarzach. Te które nigdy nie były w futerale, mają idealną
    > klawiaturę nawet po 3-4 latach. Te używane w tym futerale mają starte

    E71 - ok 3 letnie, ktorego mam okazje co jakis czas jeszcze ogladac
    (znajomego) tego zjawiska wycierania klawiszy nie doswiadczyl. E66 zony
    (tak, wiec tam nie ma tylu klawiszy co w e71, ale jednak pare jest :)
    tez nie ma tego efektu (wysciolka futeralu sie zdziera a klawisze sa jak
    byly w dniu zakupu).

    W E51 mialem wsuwke (dokupiona) i potwierdzam, ze czarne dolne rogi
    obudowy sa wytarte od wsuwania/wysuwania - czego nie bylo na telefonie
    kolegi, ktory nigdy nie widzial wsuwki. Natomiast cala reszta
    (ekran/klawisze i ogolny wyglad telefonu - estetyka) byly drastycznie
    gorsze w telefonie noszonym w kieszeni bez 'wsuwki')
    (tego E51 mam wciaz jako zapasowy telefon, wiec sluze przykladem jakby co :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 244. Data: 2012-05-18 14:28:53
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > Wybierając Windows Phone masz mniej więcej to samo, tyle, że zgodę
    > dajesz Microsoftowi. I będzie jeszcze gorzej - w Windows 8 consumer
    > preview bez zalogowania się na koncie live nawet nie sprawdzisz jaki
    > jest dzień tygodnia, albo który dzień miesiąca wypada w niedzielę -
    > bo systemowy kalendarz żąda logowania do live PRZED otwarciem.

    Wyssane z dupy bzdury.
    Jak zwykle u trolla Waldka.

    (aż mu ortografia siadła, tak się zatrollił).

  • 245. Data: 2012-05-18 14:31:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > SGS2 :]
    > Na Allegro sa nowki sztuki od 1420zl, nieco wczesniej byly jeszcze
    > taniej. Mozesz tez rozwazyc sugestie Pszemola i przetestowac iP4, byc
    > moze Ci sie spodoba. Juz widze, ze rozgorzala wrzawa zwiazana z
    > przesylaniem
    > plikow... byc moze dla niektorych osob to jakis kluczowy ficzer.
    > Ja jeszcze nigdy, od kiedy ponad rok temu zaczalem korzystac z
    > Androida nie mialem potrzeby przesylania plikow, chyba nawet nie
    > przetestowalem BT czy wogole dziala. Kazdy ma inne priorytety.

    Jak to? Nie wymieniasz się z innymi nerdami plikami po BT? Przecież to
    kluczowe zastosowanie telefonu! Nie zasługujesz na smartfona!

  • 246. Data: 2012-05-18 14:37:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > to są jakieś skomplikowane sposoby według Ciebie?

    > Ten mój "złom" nie ma problemów z zacinaniem się, nie ma
    > z dzwonieniem (np. po karetkę) i cały system operacyjny działa
    > szybko i sprawnie... W przeciwieństwie do doświadczenia naszego
    > kolegi z Androidem na pokładzie jednego z telefonów Samsunga.
    >
    > Jak ktoś zrobi coś głupiego raz to pech - ale jak zrobi to samo
    > drugi raz to sam sobie jest winny. On już wie że Android jest
    > do kitu - jeśli jeszcze raz kupi to samo to jak to będzie świadczyć
    > o jego inteligencji? Sam pomyśl... Czas sprawdzić coś innego.

    Jak chce mieć ładniej, szybciej i stabilniej, to WP.

    > Zostaje iOS jako jedyny dobry wybór.

    Bynajmniej.

  • 247. Data: 2012-05-18 15:11:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ehhh, czyli nic sie nie zmienilo od czasow ipoda touch 2gen, szkoda.
    > Bo z ciekawosci chetnie pobawilbym sie iP5 jesli mialby wiekszy ekran
    > i glosnosc alarmu niezalezna od glosnosci z guzikow.
    > Android jest tutaj nie do pobicia z 6-cioma niezaleznymi usawieniami
    > glosnosci.

    Tam nie do pobicia. Można zrobić siedem albo od razu ośm suwaków i głosić ze
    to amejzing.

  • 248. Data: 2012-05-18 15:17:20
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    > No ale ja nie chce zmieniać na wibrator tylko przyciszyć na 20%.
    > Dziecka to nie obudzi, bez względu czy to SMS, telefon czy alarm.
    > A ja usłyszę nawet gdy telefon mam gdzieś gdzie wibratora nie czuć.

    > Ściszenie nie jest równoznaczne z przęłaczeniem na wibracje.
    > Do tego przestawienia służy jeden suwak na obudowie iPhone.
    > Oprócz tego mogę ŁATWO ściszyć (nie wyciszyć!) DŹWIĘKI SMSów,
    > Telefonu i alarmów do np. 10% lub zgłośnić do 90% guzikami +/-.

    Ale to jest zbyt proste rozwiąnie, nerdom nie godzi się tak.

  • 249. Data: 2012-05-18 15:18:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem> wrote:

    > Tłumaczono Tobie rok temu tę niedogodność i albo zapomniałeś, albo
    > dalej jesteś niereformowalnym idiotą.
    > Mój konkretny znajomy nie chce otrzymać pomniejszonego zdjęcia w
    > MMSie, tylko chce zdjęcie 4000 x 2200

    I odpali fotoszopa na tym telefonie i będzie je retuszował?

  • 250. Data: 2012-05-18 15:34:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > stąd wielką zaletą dla ludzi aktywnych, jest możlwość zmiany bateri w
    > telfonie. Do Desirez za 5dych kupisz 2 baterie ze scienną ładowarką.

    A kupisz ją na pustyni i potem do ściany podłączysz na wydmie?