  • 261. Data: 2012-05-18 23:03:47
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nie maja byc tylko wibracje, ma dzwonek dzwonic, ale cicho, bo
    > moze szef zadzwoni :-)

    To się kładzie na stole, wtedy słychać jak wibruje.

    > A potem pojde do teatru i ma byc absolutnie cicho.

    To się włącza wibrator i chowa w kieszeń.

    > A po teatrze odwrotnie - dzwonki maja byc cicho, a telefon glosno, bo
    > po bankiecie zamierzam pospac dlugo, chyba ze cos pilnego bedzie.

    To się wieczorem wyłącza alarm i włącza dzwonienie.

    > Nie ma sily - wszystkim nie dogodzisz, musi byc elastycznie :-)

    To są podstawy obsługi telefenu, które każdy ogarnął już piętnaście lat temu
    w Nokii 3310 na kartę POP. Tylko starzy palmiarze przeflancowani na
    androidziarzy to najwyraźniej takie pierdoły, że nie radzą sobie z własnym
    telefonem.

  • 262. Data: 2012-05-18 23:04:44
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem> wrote:

    > Już jesteś taki głupi po latach robienia z siebie durnia czy udajesz?

    Naprawdę nie rozumiem, po co w lesie z telefonu na telefon przegrywać
    zdjęcia 4000x2200. Wyjaśnij, grzecznie proszę.

  • 263. Data: 2012-05-18 23:18:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dwie naraz? A chocby nawet, to dla wygody warto miec osobna ladowarke
    > :-)

    A niedawno się androidziarze naśmiewali, że oni nie muszą nosić ze sobą
    wiadra gadżetów obok smartfona.

    > To jest jakies g* a nie smartfon :-)

    Bo wytrzymuje od rana do wieczora?
    Faktycznie, powinien był kupić Galaxy Nexus i narzekać przez całą drogę, że
    żre baterię jak opętany i na głowie trzeba stawać instalując aplikacja
    tuningujące, żeby przetrwał parę godzin.
    Wtedy by nie było gówno?

    > P.S. Zaczelo sie od pustyni, a w gorach nie zawsze jest pelne
    > sloneczko i wydajnosc baterii spada na pysk.

    W górach słońce opala bardzo szybko. Do dzisiaj mi skóra schodzi po majówce.
    Ale co to ma wspólnego z wydajnością baterii?

    > Owszem. Ale jak masz wiecej urzadzen czy dodatkowe bateryjki, to moze
    > byc koniecznosc wstawania w nocy.

    Po co? Jak wszystko podłączę to mogę spać spokojnie.

    > Duze, male ? panel 10x10cm moze dac rzedu 1W mocy. Tego rzedu
    > potrzeby ma smartfon.
    > Chyba ze w kosmiczna technologie zainwestujesz.
    >
    > No i to w pelnym sloncu. ustawione prostopadle.

    Nie mierzyłem. W gablocie leżało za szybką bo drogie.

    > W lesie jest lesniczy, a lesniczy ma prad w lesniczowce :-)

    No bo w lesie są leśniczówki na każdym rogu.
    A może leśniczy ma ajfona?

    > Poza tym mozesz kogos spotkac z taka sloneczna ladowarka, ma wtyczki
    > do Nokii, SE, mini USB, mikroUSB.

    Prędzej spotkasz takie z "awaryjną" na baterie paluszki. Jak oglądałem na
    allegrze to mają one końcówki starożytnych telefonów (nokie grube, nokie
    cienkie, SE itp) oraz miniUSB i ani śladu mikroUSB. W tym momencie straciłem
    zainteresowanie tym rozwiązaniem.

    > Albo trafisz gdzies, gdzie jest
    > http://gochargenow.pl/index.php
    >
    > ... da rade naladowac twoj telefon ?

    Jak ma mikrousb to pewnie da. Stoją takie w lesie?

  • 264. Data: 2012-05-19 00:36:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 23:18:17 +0200, Skrypëk napisał(a):
    > A niedawno się androidziarze naśmiewali, że oni nie muszą nosić ze sobą
    > wiadra gadżetów obok smartfona.

    No przeciez proponowalem w domu ladowac a nie nosic :-)

    Tym niemniej tych ladowarek to juz troche za duzo, mogliby w koncu sie
    zdecydowac na to jedno usb.

    Ale to z Androidem nie ma nic wspolnego.

    > Bo wytrzymuje od rana do wieczora?

    Z wlaczonym GPS ?

> [...]
    > żre baterię jak opętany i na głowie trzeba stawać instalując aplikacja
    > tuningujące, żeby przetrwał parę godzin.

    no nie, wtedy bys mial wypasiony telefon.
    a taki musi doic baterie. Ale wiesz co masz i dlaczego doi :-)

    > W górach słońce opala bardzo szybko. Do dzisiaj mi skóra schodzi po majówce.

    Jak nie jest schowane za chmurka.

    > Ale co to ma wspólnego z wydajnością baterii?

    Baterii slonecznej !

    > Po co? Jak wszystko podłączę to mogę spać spokojnie.

    A jak nie podlaczysz ?

    > Jak ma mikrousb to pewnie da. Stoją takie w lesie?

    W dzikim lesie nie. Ale w gorskich schroniskach tak.

    J.

  • 265. Data: 2012-05-19 10:01:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 23:04:44 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Naprawdę nie rozumiem, po co w lesie z telefonu na telefon przegrywać
    > zdjęcia 4000x2200. Wyjaśnij, grzecznie proszę.

    Zrobiliscie sobie zdjecia na wspolnym ognisku i teraz chcecie kopiowac :-)

    J.

  • 266. Data: 2012-05-19 15:53:58
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał:

    > Naprawdę nie rozumiem, po co w lesie z telefonu na telefon przegrywać
    > zdjęcia 4000x2200. Wyjaśnij, grzecznie proszę.

    Np po to, żeby znajomy w domu mógł wydrukować wielkoformatowe zdjęcie
    grzyba, bo lubi tapety grzybopodobne, ale niestety aparat w jego telefonie
    nie robi na tyle dobrych zdjęć. Pojąłeś, czy na siłę chcesz dorównać
    iIdiocie?

  • 267. Data: 2012-05-19 17:33:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem> wrote:

    > Np po to, żeby znajomy w domu mógł wydrukować wielkoformatowe zdjęcie

    To se w domu odbierze maila.
    Ale pewnie zaraz wydumasz, że on może nie ma w domu internetu i musi nosić
    takie rzeczy na dyskietkach.

  • 268. Data: 2012-05-19 18:17:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No przeciez proponowalem w domu ladowac a nie nosic :-)

    Wiadro baterii?

    > Tym niemniej tych ladowarek to juz troche za duzo, mogliby w koncu sie
    > zdecydowac na to jedno usb.

    No chyba Unia ustaliła, że mikrousb będzie obowiązywać.

    > Z wlaczonym GPS ?

    GPS się włącza i wyłącza razem z mapą. A mapę włączam tylko na potrzeby. W
    czym problem?

    > no nie, wtedy bys mial wypasiony telefon.

    Ale ja wolę ładny i działający.

    > Jak nie jest schowane za chmurka.

    Na złość nie jest.

    > Baterii slonecznej !

    A co mnie słoneczna obchodzi?

    > A jak nie podlaczysz?

    To wyłączę.

    > W dzikim lesie nie. Ale w gorskich schroniskach tak.

    Chyba w uzdrowiskach. W schroniskach to dają wrzątek.

  • 269. Data: 2012-05-19 22:30:55
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > To se w domu odbierze maila.
    > Ale pewnie zaraz wydumasz, że on może nie ma w domu internetu i musi nosić
    > takie rzeczy na dyskietkach.

    Argument czysto iPszemolowy. "BT jest zbędny, bo ja go nie używam".
    Pomyśl znawco przez chwilę, użyj w końcu głowy. Nie każdy chce widzieć
    zdjęcie od kogoś dopiero w domu po odebraniu maila. Mało tego, nie każdy
    musi mieć maila, internet itp. Ktoś chce z odebranym zdjęciem odwiedzić
    fotografa albo innego znajmomego, a komuś poza tym, może się zwyczajowo nie
    chcieć wysyłać 10 zdjęć po 5mb mailem, ponieważ przemądrzały gniocie nie
    każdy musi mieć pakiety internetowe w abo. Dotarło pusty łbie?

  • 270. Data: 2012-05-20 00:45:08
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem> wrote:

> [...]
    > się zwyczajowo nie chcieć wysyłać 10 zdjęć po 5mb mailem, ponieważ
    > przemądrzały gniocie nie każdy musi mieć pakiety internetowe w abo.

    Kurwi łbie. Większości zdrowych normalnych ludzi ostatni raz zdarzyło się
    próbować coś przesyłać z telefonu na telefon przez BT z siedem lat temu. Po
    co miałbym się przejmować problemami, które od lat już w ogóle nie
    występują, lub zdarzają się raz na 10 lat? Równie dobrze mógłbym płakać z
    powodu braku stacji dyskietek w laptopie.