  • 1. Data: 2016-08-01 18:33:56
    Temat: Jaki aparat 'konferencyjny'?
    Od: solar <s...@o...pl>

    Kobieta potrzebuje aparatu do dokumentowania pokazów, konferencji,
    szkoleń. Radzi sobie z aparatem, ale raczej nie używa pełnego manuala.
    Nie musi to być lustrzanka, nie musi nawet być wymienna optyka.
    Sporo zdjęć we wnętrzach, ale też np. krowa na łące albo bochenek chleba
    na stole, więc aparat raczej uniwersalny, choć bez tele.

    Wymagania
    - jasny i raczej szeroki obiektyw
    - dobry autofokus
    - rozmiarowo nie za wielki
    - RAW
    - bajery typu WiFi czy GPS zbędne
    - cena 2-4 tyś.

    Na razie z kompaktów wpadł mi w oko Canon G7X. Czy może jakieś body
    Canona i np. Tamron 17-50/2.8 XR?

    --
    Solar www.solar.blurp.org

    Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie.

  • 2. Data: 2016-08-02 07:24:38
    Temat: Re: Jaki aparat 'konferencyjny'?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > --
    > Solar www.solar.blurp.org
    >
    > Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie.

    Skad mozesz znac odpowiedz na tak trudne pytanie kiedy zaczyna sie wiara w Boga ,
    skoro nie potrafisz odpowidziec sobie na tak latwe pytanie , jaki aparat wybrac do
    fotografowania imprez ?

  • 3. Data: 2016-08-02 11:38:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-08-01 18:33, solar wrote:
> [...]
    > - bajery typu WiFi czy GPS zbędne
    > - cena 2-4 tyś.
    >
    > Na razie z kompaktów wpadł mi w oko Canon G7X. Czy może jakieś body

    Jakiś kompakt z jasnym zoomem (może być np. ten G7x) z uwagi na
    łatwiejsze osiągnięcie dużej głębi ostrości - jest to istotne przy
    robieniu ogólnych planów tych imprez. No i kompakt jest poręczniejszy,
    jak się chce robić okazyjne zdjęcia na łące itp.

    Piotr

  • 4. Data: 2016-08-24 22:44:03
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 01/08/2016 17:33, solar wrote:
> [...]
    > Sporo zdjęć we wnętrzach, ale też np. krowa na łące albo bochenek chleba
    > na stole, więc aparat raczej uniwersalny, choć bez tele.

    zakladajac ze pytanie dalej aktualne, sugeruje DSLR z duza matryca - w
    sali konferencyjne nie bedzie duzo swiatla, ale uzycia duzej przeslony
    moze utrudnic wykonanie zdjecia, ze wzgledu na mala glebie ostrosci
    (jezeli chcesz chwycic zdjecie prezentacji razem z prelegentem, albo
    kilka osob). Podobnie uzycie duzego czasu jest wykluczone, bo prelegent
    rzadko stoi bez ruchu. To znaczy ze potrzebujesz duzego ISO, czyli duzej
    matrycy, czyli DSLR (albo duzy bezlusterkowiec, np Sony). Do tego
    wystarczy standardowy zoom dawany zazwyczaj w komplecie, powinien miec
    akurat odpowiedni zakres ogniskowych.

    B.

  • 5. Data: 2016-08-25 07:57:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś poleciłbym Olympus Wide (czyli wersja z nieco szerszymi niż standardowe kątami
    widzenia).

    -----

  • 6. Data: 2016-08-25 12:26:10
    Od: XX YY <f...@g...com>

    przeciez pytanie to byl typowy spam.
    chdzilo solarowi o pokazanie strony www jak w stopce.
    nie zagladlem , ale to typowa akcja.
    szkoda odpowiadac . chyba , zeby sobie tak tylko pogadac , ale dzisiaj jest ciekawszy
    temat w postaci nowego canona 5 mkIV.

    w momencie ujawnienia specyfikacji czar prysnal , czekam na mk V.

  • 7. Data: 2016-08-25 15:17:58
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > Sporo zdjęć we wnętrzach, ale też np. krowa na łące albo bochenek chleba
    > na stole, więc aparat raczej uniwersalny, choć bez tele.

    Sony DSC-RX100 III

    EMPI

  • 8. Data: 2016-08-27 22:08:15
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2016-08-25 o 12:26, XX YY pisze:
> [...]
    > szkoda odpowiadac . chyba , zeby sobie tak tylko pogadac , ale dzisiaj jest
    ciekawszy temat w postaci nowego canona 5 mkIV.

    Człowieku, ty jesteś nieźle powalony. :)
    "Nie zagladlem, ale się wypowiem"... To moja prywatna, niekomercyjna
    strona, jak jeżdżę sobie na rowerze. Ale ty oczywiście wiesz lepiej, bo
    cały świat spiskuje przecwko tobie...

    --
    Solar www.solar.blurp.org

    "Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
    dr House

  • 9. Data: 2016-08-27 22:13:07
    Od: solar <s...@o...pl>

> [...]

    "Nie zagladlem, ale się wypowiem"... To moja prywatna, niekomercyjna
    strona, jak jeżdżę sobie na rowerze. Ale ty oczywiście wiesz lepiej, bo

    To, że nie odpisałem na twój poprzedni, równie idiotyczny wpis, nie
    świadczy o tym, że wątku nie śledzę.

    --
    Solar www.solar.blurp.org
    "Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie