    From: "T.V." <s...@z...hell>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Date: Sun, 10 Sep 2017 18:44:11 +0200

    Cześć, czas przejść chyba do innego operatora niż Plus, bo nie dość, że
    nałożyli mi lejek 32KB, to jeszcze zasięg jest tragedia i limit
    wykorzystuję po kilku dniach (50GB) ponieważ (zagubione) pakiety sa
    wysyłane w nieskończoność, a transwer leci. Do tego te 50GB.

    PlusGSM (Polsat)
    50GB limit podstawowy, po 100GB (6dni po odnowieniu pakietu) nałożyli mi
    lejek, a transwer spadł do 32KB. Jak pisałem, słaby zasięg, odświeżanie
    stron, pakiety latały jak opętane tam i z powrotem to i limit szybko
    poszedł. Po części sądzę, iż jest to wina PlusGSM (może nawet jakaś teoria
    spiskowa, iż celowo obniżają moc na swoich wierzach nadawczych), ponieważ
    jeszcze 1-2lata temu miałem o niebo lepszy zasięg, teraz ledwo 1-2 (kiedyś
    5-6) kreseczki i:
    Teraz:
    RSRP: -100
    RSSI: -71
    RSRQ: -8 : -12
    SINR: -3 : +4

    Kiedyś nie wiem, gdzieś mam zapisane, może na jakims forum... Ale było to
    naprawdę lepiej... Sprzęt sprawdzony, zresztą, nawet telefony gubią zasięg
    w domu, a kiedys spokojnie w piwnicy rozmawiałem. (mówie tu o połączeniu
    2G)

    Jutro pójdę do kiosku kupię karty:
    T-Mobile
    Orange
    Play

    Sprawdzę jak jest z realnym zasięgiem u mnie, a Wy koledzy - może
    podzielicie się jakimiś wiadomościami na temat w.w. operatorów?

    Interesują mnie:
    * limity pakietu podstawowego;
    * Po jakim transwerze przeważnie zakładaja lejek;
    * Częstotliwość i "ochoczość" nakładania lejków na klientów;
    * Wymiana/serwis sprzętu (jeśli wezmę od nich modem i nie będzie mi sie go
    chciało wyłączać na czas burzy, prąd mój to niech chodzi :D ) ...

    Może coś jeszcze przyjdzie Wam do głowy?