  • 11. Data: 2017-09-11 21:22:53
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Zacytuję sam siebie, ponieważ tu jakas dyskusja całkowicie nie na temat się
    robi...
    Może należało by nowy topic założyć?

    Szukam danych dla internetu domowego LTE dla poszczególnych operatorów,
    najbardziej interesujące mnie rzeczy to:

    > Interesują mnie:
    > * limity pakietu podstawowego;
    > * Po jakim transwerze przeważnie zakładaja lejek;
    > * Częstotliwość i "ochoczość" nakładania lejków na klientów;
    > * Wymiana/serwis sprzętu (jeśli wezmę od nich modem i nie będzie mi sie go
    > chciało wyłączać na czas burzy, prąd mój to niech chodzi :D ) ...
    >
    > Może coś jeszcze przyjdzie Wam do głowy?

    Czym sugerować się przy wyborze tego typu sieci dla domu.

    > Pozdrawiam

    Pa

  • 12. Data: 2017-09-11 21:29:39
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 08:38:56 +0100, 2late napisał(a):

    > Jak mozna przepuscic w kilka dni 50GB?
    > Majac kiepski transfer.
    >
    > Pozdrawiam

    Polecam zapoznać się z:

    https://www.google.pl/search?client=opera&q=limit+lt
    e+gubione+pakiety&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,internet-gubi-pa
    kiety.html

    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=25777

    http://www.spidersweb.pl/2014/07/plus-ogranicza-lte.
    html

    Pisałem chyba wyraźnie, gdybyś wiedział w czym rzecz to nie trzeba by Ci
    było tego tłumaczyć.

    Zresztą, pytanie moje brzmiało z goła inaczej, po co mnie pytascie o
    pierdoły, po co sie sprzeczacie o SJP.pl fraszer . dupa . tam . pl

    Koledzy, moje pytanie to:

    PYTANIE PONIŻEJ:

    PYTANIE POMIĘDZY ZNAKAMI " oraz "

    Zaczynamy:
    "
> [...]

    > Może coś jeszcze przyjdzie Wam do głowy?

    Czym sugerować się przy wyborze tego typu sieci dla domu.

    Pa
    "

    I to co "naszkrobałem" powyżej mnie interesuje.

  • 13. Data: 2017-09-11 21:42:33
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 19:46:01 +0200, Animka napisał(a):

    > Dlaczego cytujesz, że niby ja to wszystko napisałam?
    > Wróć i zacytuj poprawnie jeszcze raz. Nie będziesz sklerotyku
    > manipulował złośliwie cudzymi odpowiedziami.

    Biało włosa, przeciez nie cytuje tylko ciebie, nie wiem z jakiego czytnika
    korzystasz, ale...

    To są wątki poprzednich osób, nowicjuszka na news grupach??

    A co do Waszych kłótni nie mających nic wspólnego z moim pytaniem,
    proponuje je zakończyc bo jak przekupki na ruskim targu.

    TRANSFER na konto
    TRANSFER w sieci
    transfer

    Nie znaleziono wyników dla:
    https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html

    Znaleziono dla:
    https://sjp.pwn.pl/slowniki/transfer.html

    Polecam zakończyć dyskusje prowadząco do ??? ... do nikąd.

  • 14. Data: 2017-09-12 00:34:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-09-10 o 18:44, T.V. pisze:
    > Cześć, czas przejść chyba do innego operatora niż Plus, bo nie dość, że
    > nałożyli mi lejek 32KB, to jeszcze zasięg jest tragedia i limit
    > wykorzystuję po kilku dniach (50GB) ponieważ (zagubione) pakiety sa
    > wysyłane w nieskończoność, a transwer leci. Do tego te 50GB.

    Absolutnie nie polecam Internetu Plusa.

    Oszukują.
    Przy podpisywaniu umowy podkreślałem, że mam zużycie około 200 GB na
    miesiąc i pytałem, co mogą mi zaoferować. Zaproponowali "LTE bez limitów
    40 GB". Zaznaczali, że w umowie jest zapis, że Internet nie jest w żaden
    sposób ograniczany o ile używany jest tylko z domu.

    Guzik prawda. Założyli lejek w imię "sprawiedliwości społecznej".
    Dostałem ich tłumaczenie na piśmie, w którym wyjaśniają, że nie może być
    tak, że ja sobie używam a inni nie.

    Powtarzam: złamali tym zapis z umowy i mają to w dupie. Chcę skierować
    sprawę do UOKIKu, ale wiadomo jak to jest kopać się z koniem.

    Lejek, jaki założyli praktycznie uniemożliwia używanie Internetu: 500
    kbit/s wejściowe i ze 30 kbit/s wyjściowe.

    Dramat. Oszustwo. Skandal.

    --
    MN

  • 15. Data: 2017-09-12 01:00:18
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Tue, 12 Sep 2017 00:34:33 +0200, Marcin N napisał(a):

    <ciach>

> [...]
    >
    > Lejek, jaki założyli praktycznie uniemożliwia używanie Internetu: 500
    > kbit/s wejściowe i ze 30 kbit/s wyjściowe.

    Znalazłem takie cos na potwierdzenie Twoich słów:
    http://gsmonline.pl/artykuly/plus-oszukiwal-w-reklam
    ach

    Wysyłam bazy danych po kilkadziesiąt, kilkaset GB, jak na razie korzystam z
    kilku kart SIM, ale staje sie to coraz bardziej upierdliwe jak w połowie mi
    sie zatrzymuje. Orange i ich 1410GB za 199zl??, RBM?)

    Z czego teraz korzystasz?

    Szukam kogoś kto naprawde da przyzwoite parametry, a ja z kolei pozostane
    mobilny. Sprawdzałem oferty satelitarne, 50EUR za 20Mb DL i 6MbUL, toz wole
    wajchlować tymi SIM'ami, tylko niech to ma przynajmniej te 150GB uploadu.
    (Firma wozi się po całej Polsce, umowy podpisac jednej nie można, na jakiś
    teren, miasto, województwo od lokalnego bo jak???, każdy krzyczy, że ma byc
    jak najtaniej bo to moje widzisisie internet :p )
    To szukam, pojecia nie mam czego, ale szukam - dużo GB, transfery do tych
    10-30Mb/s UL, kompy i tak chodzą całą noc :D
    Chodzi mi tylko o to by mi sie nie wykrzaczał jeb***waniec pod sam koniec
    transferowania tych 20-150GB, bo i transfer idzie sie paść i mój czas.
    Najchętniej wziąłbym coś na prepaida lub abo na osobe prywatna :D
    Upierdliwe jest jak wracam rano, a tu "TYŁEK" stoi w połowie i jeszcze
    krzyczy, że transfery ponawia bo jakies błedy były.

    Bo sam robie jakieś OT;

    Jeszcze raz, to z czego teraz korzystasz na te 200GB?

  • 17. Data: 2017-09-12 01:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

    > Proszę napisz, wskaż mi w którym miejscu napisałem, że chodzi o
    > komórkę? Ciągle pisze o internecie LTE od Plus GSM, nic nie mówiłem o
    > żadnej komórce.
    >
    > Grupa GSM? OK, tylko co drugi pyta tutaj średnio 3razy w miesiącu o
    > LTE mobilny, modemy, sremy i inne.

    Mea culpa - nie komórka.
    Reszta pozostaje w mocy...

    > Tak, tak, da się... eee, w którym miejscu w E3372 moge to wybrać
    > (wersja HiLink) próbowałem, nie łyka nie wiem czemu...
    > LTE dla domu Plus GSM, w okolicy mam nadajnik Play, T-Mobile - plus
    > kilka km dalej.
    > Wymuszałem częstotliwości, wymuszałem ID BTSa, uparcie łączy sie z
    > Plus GSM oddalonym o kilka km.

    Moze po prostu przełożyć na czas testów sima do komórki i tam wybrac?
    A jak na komórce? Tez problemy z zasiegiem?
    Z t-mobile jest lepiej skoro to jedyna inna antena w zasiegu?

    > Jak najbardziej, napiszesz takich 5000miesięcznie i ktos juz ma w
    > plecy kilkadzieciąt MB, bo oczywiście trzeba by Ci odpowiedzieć, albo
    > jak koledzy wyżej... Zrobili całkiem OFF, kłócą się o sjp.pl, a jak
    > nie miałem odpowiedzi, tak nie mam...

    To juz nie te czasy...

    > Widzę, że na news grupy już przyszła sfołocz z forum, czyżby gimnazjum
    > odkryło news.serwerxxx.pl itp? ...
    > Dobry Boże.
    > Przepraszam (szczerze!) tych, którzy jeszcze chcą pomagać i
    > odpowiadają rzeczowo.

    Really? To do mnie?
    Bo ja na usenecie to chyba z 20 lat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 16. Data: 2017-09-12 01:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

    > To są wątki poprzednich osób, nowicjuszka na news grupach??

    To chyba Ty jestes nowicjuszem skoro nie wiesz kto to Animka... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 18. Data: 2017-09-12 01:18:11
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 23:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    <ciach>

    > Moze po prostu przełożyć na czas testów sima do komórki i tam wybrac?
    > A jak na komórce? Tez problemy z zasiegiem?
    > Z t-mobile jest lepiej skoro to jedyna inna antena w zasiegu?

    Szukam czegoś z potężnym zapasem transferu, im taniej tym lepiej, więcej
    zostanie dla mnie :-D $$$

    (Sytuacje opisałem pod postem <Marcin N>

    > To juz nie te czasy...

    Oj nadal te czasy, bo teraz gadamy z mojego telefonu komórkowego, gdzie mam
    Skype, Video, VoIP'a etc etc... Po co mi bulic za jakies zbędne "literki"?
    Pytanie było sano naznaczone.
    Jak wpominałem, pytanie było jasne, a Wy się nad sjp rozwodzicie
    wierza, hói, dópa, <...> pamiętam kiedys było pojęcie NETYKIETA (to do
    Twojej wypowiedzi poniżej). Szkoda, że nikt już tego nie stosuje, nawet na
    newsgrupach.

    > Really? To do mnie?
    > Bo ja na usenecie to chyba z 20 lat...

    O widzisz, a jednak jeszcze stara wiara została, powiedz, że jeszcze
    FreeSCO miałeś na SDI i już Cie lubię :D
    Albo PHacking w budce na igiełkach? Ile laptopów spaliłeś bo mi monterzy
    kolory kabli zamienili i dałes na modem 220V?

    OK, bo sam robie OT jak diabli. Zakończmy w tym miejscu.

  • 19. Data: 2017-09-12 01:21:52
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 23:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

    > To chyba Ty jestes nowicjuszem skoro nie wiesz kto to Animka... ;-)

    Kurczaki, "Thats All Folks"? To ta Animka, sorki, ale nie wiem :D
    Czytam, paczam, nie gadam, bo wszystko jest w necie czego potrzebuje, po
    porstu na ten miesiąć, kwartał nie ma tutaj porównania operatorów to pytam.
    Kiedyś z cienia wyjść muszę ...
    Masz ID wiadomomośći, "popaczaj" ile mam tu ników -- ja się z "kąłta" nie
    "wziełem" nagle tutaj...

    Robi sie OT.

    Zakończmy tutaj.

  • 20. Data: 2017-09-12 08:47:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    74j80$....@4...net
    *T.V.* napisał(-a):

    > Znalazłem takie cos na potwierdzenie Twoich słów:
    > http://gsmonline.pl/artykuly/plus-oszukiwal-w-reklam
    ach

    Ciekawe ile i czy w ogóle coś zpłacili z tej nałożonej kary

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675