  • 1. Data: 2020-01-09 13:58:23
    Temat: Jaki internet mobilny (nadajniki Plusa)
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Rozważam zakup dostępu do Internetu LTE Plus (warunek konieczny- tylko ten
    operator ma sensowny zasięg w tej lokalizacji). Szacowane miesięczne
    zapotrzebowanie to jakieś 30, max. 40 GB.

    Obecnie używane jest a2mobile z pakietem Internet- no, ale ostatnio
    podrożał i lejek jednak dość szybko- już po 5 GB.

    Ciekawą ofertą jest Plush:
    https://www.plushbezlimitu.pl/internet/oferta
    - 25 zł, na początek 20 GB ale już po 3 miesiącach 60 GB
    (czyli w zupełności wystarczy). No ale to abonament :-(
    Na plus (nomem omen) możliwość zawieszenia usługi, tzw. wakacje.

    Niestety nie widzę żadnej sensownej oferty prepaid.

    Natomiast na Znanym Serwisie (kiedyś) Aukcyjnym widzę trochę
    ofert typu Plus na kartę 200/300 GB/180 dni czy 30 GB na rok.
    Podpowie ktoś, czy są jakieś inne możliwości?

    Dzięki z góry.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2020-01-09 17:36:04
    Temat: Re: Jaki internet mobilny (nadajniki Plusa)
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Dominik Ałaszewski pretended :
> [...]
    > ofert typu Plus na kartę 200/300 GB/180 dni czy 30 GB na rok.
    > Podpowie ktoś, czy są jakieś inne możliwości?

    Jeśli zależy ci na plusie to raczej nic innego nie będzie.
    Podobna opcja do plusa to nju internetowy.
    Startujesz od 40gb za 29zł, z czasem pakiet się zwiększa.
    W sumie to abonament, ale w każdej chwili możesz rozwiązać z 30 dniowym
    okresem wypowiedzenia. Kartę można też wrzucić do szuflady co by nabiło
    staż i tym samym więcej gb. Nie ma wtedy obowiązku płącenia całego abo.
    Mogą faktury na jakieś grosze wysłać, trzeba by doczytać.

  • 3. Data: 2020-01-10 09:41:32
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.01.2020 xxx <x...@x...xxx> napisał/a:

    > Jeśli zależy ci na plusie to raczej nic innego nie będzie.

    Zależy mi na czymś chodzącym na nadajnikach plusa.
    W szczególności jakiś MVNO, typu klucz czy inne w rodzinie.

    Może ktoś z czegoś takiego korzysta i podpowie,
    na stronach operatorów i różnorakich porównywarkach
    nic ciekawego nie znalazłem, ale może jest na przykład
    jakaś stara taryfa, której można by w tym zbożnym celu
    użyć :-)

    > Podobna opcja do plusa to nju internetowy.

    OK, ale nju odpada, żaden inny op poza plusem nie ma
    tu sensownego zasięgu.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2020-01-10 10:19:29
    Od: p...@g...com

    Ciekawą ofertą jest Plush:
    https://www.plushbezlimitu.pl/internet/oferta

    Plush to gowno jakiego malo, w srodku miasta 8-10 MBbit/s ? i to ma byc LTE ?

    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=12862
    0

    najsmieszniejsze ze przed paroma laty Plus wyciagal w tym samym miejscu 40 MBbit/s,
    nie wiem co tam odwalaja ale karta idzie do kibla

  • 5. Data: 2020-01-10 10:30:00
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.01.2020 p...@g...com <p...@g...com>
    napisał/a:

    > Plush to gowno jakiego malo, w srodku miasta 8-10 MBbit/s ? i to ma byc LTE ?

    Pewnie właśnie dlatego że w środku miasta, dużo chętnych do korzystania.

    Ja mam na a2 20-25 w porywach do 35 Mbit/s na interesującym mnie nadajniku,
    tyle mi wystarczy. Nie sądzę, żeby z kartą plusha miałoby być gorzej.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2020-01-10 11:33:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Ciekawą ofertą jest Plush:
    >https://www.plushbezlimitu.pl/internet/oferta

    >Plush to gowno jakiego malo, w srodku miasta 8-10 MBbit/s ? i to ma
    >byc LTE ?

    Inne karty Plusa lepsze ?

    Czy ... przycinaja pasmo, bo za duzy limit ?

> [...]
    >najsmieszniejsze ze przed paroma laty Plus wyciagal w tym samym
    >miejscu 40 MBbit/s, nie wiem co tam odwalaja ale karta idzie do kibla

    Uzytkownikow pewnie przybylo.

    Ale czy 10Mbit/s to zle ?
    Telepolis co prawda pisze o 2-4 ... telewizji sie na tym nie obejrzy
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-01-10 18:29:48
    Od: p...@g...com

    --Inne karty Plusa lepsze ?
    Czy ... przycinaja pasmo, bo za duzy limit ?

    Nie wiem. I nie zamierzam sprawdzać. T-Mobile albo Orange wezmę na próbę.

    --Uzytkownikow pewnie przybylo.

    Infrastruktura nie jest z gumy a jak się chce przycebulic to ludzie uciekają.

  • 8. Data: 2020-01-10 18:44:14
    Od: p...@g...com

    Ja mam na a2 20-25 w porywach do 35 Mbit/s na interesującym mnie nadajniku,
    tyle mi wystarczy. Nie sądzę, żeby z kartą plusha miałoby być gorzej.

    Jest gorzej i to w różnych lokalizacjach.
    Na niemieckim prepaidzie wyciągam z palcem 50 Mbit/s i tyle kiedyś miał Plus.
    Sytuacja zmienia się także w Play znajomi podpisali umowę bo na zadupiu tylko Play
    dawał boxa i 200 GB LTE a teraz zonk. Internet się laguje a Orange ciśnie 40 Mbit/s
    choć wcześniej ledwo strony się ładowały. Prepaid to jedyne rozwiązanie w tej
    sytuacji.