  • 1. Data: 2018-11-10 18:47:25
    Temat: Jaki internet na rok ?
    Od: karol <k...@g...com>

    Witam
    Poszukuje jakiegos internetu na rok, żeby raz zapłacić i korzystać w
    laptopie, jako zastępczy jak stacjonarnego nie bedzie, czyli nie musi
    byc duzo gb, bo bede z niego korzystał raz moze dwa razy w miesiacu
    Co polecacie ?

  • 2. Data: 2018-11-10 19:41:30
    Temat: Re: Jaki internet na rok ?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Co polecacie ?
    1. a2mobile, utrzymywać kartę sim przy życiu, kupować pakiety jak
    trzeba. chyba 10zł za 5+5 giga. myślę że ten numer przejdzie u każdego
    operatora.
    2. Rebtel daje za firkiko 1 giga, kolejne pakiety drogie. jak ten 1 giga
    styknie - masz problem z głowy
    3. karty sim orange z allegro. od 100giga za 40zł do.. ho ho ho! aż tyle
    na serio. taka karta jest ważna około pół roku. czyli wychodzi jakieś
    8zł na miesiąc za interent - jeśli nie potrzebujesz więcej.
    wada taka że czego nie zużyjesz - przepadnie
    4. Karta sim "na awarie". kupujesz kartę sim na której jest promocyjny
    internet. orage free cośtam. bez aktywacji. jeśli masz inną aktywną
    kartę sim w orange, aktywacje zrobisz w 5 minut dwoma smsami. na start
    dostajesz promocyjny internet. ja dostałem 6 giga na 14 dni. cena karty
    powinna wynosić 5zł, więc to najtańsze rozwiązanie. (moja była droga bo
    potrzebny mi był konkrenty numer telefonu)

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-11-10 21:40:33
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-10 o 20:41, ToMasz pisze:
    > 3. karty sim orange z allegro. od 100giga za 40zł do.. ho ho ho! aż tyle
    > na serio. taka karta jest ważna około pół roku. czyli wychodzi jakieś
    > 8zł na miesiąc za interent

    Jakiś pracownik Orange kradnie te karty i sprzedaje na Allegro?
    W salonach Orange nie ma chyba takich kart.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-11-10 21:42:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-10 o 23:02, KK pisze:

> [...]
    >
    > ToMasz
    >

    > Podobnie można zrobić w nju - karta kosztuje 4 zł a pakiet dają 10 GB na

    Bez rejestracji z dowodem osobistym?

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-11-10 22:02:04
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    ToMasz

    Podobnie można zrobić w nju - karta kosztuje 4 zł a pakiet dają 10 GB na 15

    pzdr
    Krzych

  • 6. Data: 2018-11-10 22:15:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-11 o 00:07, KK pisze:

    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Procedura taka sama jak w orange.

    Nie wiem jaka jest procedura w Orange :-( Dawniej (przez 10 lat) miałam
    tylko abonament.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-11-10 23:07:51
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2018-11-11 19:56:37
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    karol was thinking very hard :
> [...]
    > laptopie, jako zastępczy jak stacjonarnego nie bedzie, czyli nie musi byc
    > duzo gb, bo bede z niego korzystał raz moze dwa razy w miesiacu

    Na rok to może nie, ale na pół roku jeśli starczy ci 50gb.
    Za przeniesienie nr do Fakt mobile dają 500zł i 50gb na 6 miesięcy.
    Tego nie przedłużysz ale pół roku masz z głowy.
    Fakt to submarka play, działają na nadajnikach play i roamingu krajowym
    play.
    Problem co prawda z dostępnością kart do przeniesienia do faktu w
    salonie bo musi to być karta faktu, a nie play. Jak się nie dasz zbyć
    to jak nie mają takich kart to mogą zamówić z magazynu do salonu.
    Najlepiej to kupić starter innej sieci, zarejestrować i wtedy do salonu
    play, w między czasie niech ogarną kartę do mnp fakt jeśli brak w
    salonie. Potem to już tylko przeniesienie i aktywacja bonusu.
    Wychodzące mogą być na 14 dni, ale w fakcie każde doładowanie od 5zł
    daje rwk więc to żaden wydatek praktycznie.

  • 9. Data: 2018-11-12 08:42:32
    Od: karol <k...@g...com>

    mi wystarczy ok 10 gb rocznie

  • 10. Data: 2018-11-14 00:54:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" ps9u1a$7up$...@n...news.atman.pl

    > Na rok to może nie, ale na pół roku jeśli starczy ci 50gb.

    50 GB, ale plus 20 GB na 90 dni

    > Za przeniesienie nr do Fakt mobile dają 500zł i 50gb na 6 miesięcy.

    50 GB na 150 dni plus 20 GB na 90 dni

    > Najlepiej to kupić starter innej sieci,

    Może najlepiej, ale najtaniej -- wziąć za free.

    > Wychodzące mogą być na 14 dni,

    Miałem bez doładowania rok -- wydałem nieco ponad 3 dychy pln.
    Teraz mam gotowy kolejny numer, lale na razie ani tych 50 GB nie
    uaktywniłem, ani nie włożyłem SIMki Faktycznej do smartfonu...

    20 GB uaktywnił się samoistnie.

    Testuję -- zamierzam włożenie SIMki, gdy skończą się MB Rebtelowe.
    BTW -- chyba Rebtel zezwala na 118913. :) Fakt chyba też... A2M
    zezwala, ale zgarnia qpę szmalu spoza pakietu...

    [dizel to już historia... w eNeReFie złomują dizle z 2012 roku...
    ale po co mam im tłumaczyć, że gadają z przeżytkiem?...]

    Serdecznie pozdrawiam i życzę [miłego związku
    tlenu z azotem? -- NOx] wszystkiego dobrego.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,