  • 1. Data: 2018-05-12 09:52:08
    Temat: Jaki internet w Roamingu na EU?
    Od: SERG <m...@n...fm>

    Szukam polskiego operatora GSM, którego kartę SIM mógłbym zanabyć na
    okres 7 dniowego wyjazdu do innego kraju EU.
    Warunek jest taki, iż potrzebuje mieć pakiet internetu z co najmniej 1GB
    w Roamingu i który jest ważny co najmniej tydzień.
    Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

  • 2. Data: 2018-05-12 13:13:32
    Temat: Re: Jaki internet w Roamingu na EU?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2018 09:52:08 +0200, SERG napisał(a):

> [...]
    > w Roamingu i który jest ważny co najmniej tydzień.
    > Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

    Play na Kartę i włączony pakiet Formuła Solo na Kartę. Będziesz miał w tym
    10GB netu, z tego 1,5GB do wykorzystaniu w roamingu w UE. Ważne miesiąc.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2018-05-12 18:40:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-12 o 13:13, P.B. pisze:

    > Play na Kartę i włączony pakiet Formuła Solo na Kartę. Będziesz miał w tym
    > 10GB netu, z tego 1,5GB do wykorzystaniu w roamingu w UE. Ważne miesiąc.

    Z tego co wiem bez dopłat jest tylko 500mb (w taryfie Formuła Unlimited
    na kartę za 25zł).

    Skąd masz info o tych 1,5gb?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2018-05-12 19:52:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2018 18:40:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Z tego co wiem bez dopłat jest tylko 500mb (w taryfie Formuła Unlimited
    > na kartę za 25zł).
    >
    > Skąd masz info o tych 1,5gb?

    Ze strony Play24. Na stronie głównej Play jest mowa o 500MB, ale jak
    sprawdzam stan kont na swoich kartach, to wszędzie, gdzie jest Formuła
    unlimited, albo solo jest 1,5GB w roamingu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2018-05-12 19:55:25
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2018 19:52:57 +0200, P.B. napisał(a):

    > Ze strony Play24. Na stronie głównej Play jest mowa o 500MB, ale jak
    > sprawdzam stan kont na swoich kartach, to wszędzie, gdzie jest Formuła
    > unlimited, albo solo jest 1,5GB w roamingu.

    W a2mobile w pakiecie Niewyczerpalne Rozmowy i Internet jest 1GB netu w
    roamingu, a kosztuje 18 PLN na miesiąc.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2018-05-12 21:18:28
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 12 May 2018 09:52:08 +0200, SERG <m...@n...fm>
    wrote:

    >Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

    nju na kartę, 29 zł. 10 GB z czego 1.6 GB na UE. Ważne 30 dni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2018-05-12 21:19:59
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 12 May 2018 21:18:28 +0200, j...@i...pl wrote:

    >nju na kartę, 29 zł. 10 GB z czego 1.6 GB na UE. Ważne 30 dni.

    Nawet więcej, bo 1.87GB na net w UE.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2018-05-12 23:52:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-12 o 19:52, P.B. pisze:
    > Ze strony Play24. Na stronie głównej Play jest mowa o 500MB, ale jak
    > sprawdzam stan kont na swoich kartach, to wszędzie, gdzie jest Formuła
    > unlimited, albo solo jest 1,5GB w roamingu.

    Ale po 500mb jest już nie bezpłatnie, tylko z dopłatami. Te 1,5gb było
    aktualne jeszcze sprzed dopłat.

    A teraz jest tak:
    - 500mb bezpłatnie
    - 1000mb "bezpłatnie + dopłata"
    - powyżej 1,5gb - cena cennikowa w kraju/roamingu (poza pakietem)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-05-13 08:13:09
    Od: d...@g...com

    > Nawet więcej, bo 1.87GB na net w UE.

    Tylko w przypadku kupna karty nju jedynie na okres wyjazdu i nie korzystania z niej
    wczesniej ani pozniej moga naliczyc oplaty za niezgodnosc z "polityka uczciwego
    korzystania":
    https://www.njumobile.pl/roaming

    Sam sie zastanawiam rowniez jakiej karty sim uzyc na najblizszy wyjazd za granice.
    Myslalem o Orange (Elastyczny Pakiet Internetowy), ale ze względu na te kruczki to
    nie wiem, czy nie skorzystam z Pakietu Euroatlantyckiego w Plusie (1 GB za 39 zl).

  • 10. Data: 2018-05-13 10:01:53
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-05-12 o 09:52, SERG pisze:
> [...]
    > w Roamingu i który jest ważny co najmniej tydzień.
    > Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

    Zrobiłem jeszcze małe rozeznanie i o dziwo Orange ma coś ciekawego.
    Przy pakiecie za 15 zł (2GB net + nielimitowane SMS w PL) dostajemy
    0,97GB na UE ważne przez 30 dni.

    https://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003485934,a
    rticle.html

    Chyba z tego skorzystam bo mam ważną jeszcze i zarejestrowaną SIM-kę
    więc nie będę musiał bawić się w rejestrowanie nowej.